• 7:25 مساءاً

استفسار بخصوص شركة Exness

موضوع مغلق
Like Tree302Likes

نمس الفوركس is on a distinguished road
افتراضي رد: استفسار بخصوص شركة Exness
921#
05 - 07 - 2014, 03:44 PM
اخى mmrmms هكلمك بصراحة

انت متحامل جدااا على الشركة دى و على الاخ عمر و بصراحة انا شايف انه زيادة عن اللزوم و اكسنس مش من نوعية الشركات دى خلى بالك يعنى مش من نوعية شركات بير السلم و كدة

انا حسابى معاهم ميني و ممكن اوريك كشف الحساب سحوباتى تخطت ال 10 الالف دولار و انا بستخدم المانى بوكزر على فكرة و دايما السحب بيكون فورى يعنى فى نفس اللحظة .

الاخ عمر راجل محترم جدا و ما شوفتش منه اى حاجة وحشة و فى مرة كان عندى مشكلة فى المنصة علقت شوية وقت الخبر و قولتله و المشكلة اتحلت فى اقل من 24 ساعة دة غير انى كان عندى مشكلة فى تفعيل حساب و هو انهى المشكلة و حسابى اتفعل

يعنى بصراحة انا شايف انك مزودها اوى مش اكسنس اللى يتقال عنها كدة و عن تجربة

سيبك من كلام اى حد لان مفيش شركة مفيهاش مشاكل من وقت للتانى لكن اكسنس مش بشوف فيها مشاكل غير نادرا و بيتم حلها من عندهم بمنتهى السرعة .
سيبك من اى تعليقات و جرب بنفسك و احكم بعدها من تجربتك انت لكن مش تنقل كلام قديم و تقول الشركة كذا و كذا على فكرة انا ممكن اجيبلك مواضيع بتتكلم عن نصب شركات عملاقة من ضمنهم الشركة اللى انت بتضارب فيها , المهم انك تجرب بنفسك قبل ما تقول دى نصابة و دى مش نصابة .

كلامى بقى للاخ عمر , لا تحزن من كلام الاخ يمكن يكون له تجارب سيئة مع شركات تانية لكن شركتكم جميلة جدا و انا عن نفسى حققت ارباح كتير و ما شوفتش طعم الربح بجد غير لما ضاربت على منصتكم و الاسبريد الرائع اللى هو فعلا اقل سبريد شوفته بس ياريت بقى تعملولنا سبريد ثابت قريب هيكون جميل اوى برضو =D

انت مش فى محل دفاع يا عمر سيب اللى يقول يقول.

انت شخص مهذب و امين و كفاية وجودك معنا هنا انت شخص محترم جدا .
نمس الفوركس غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية omar_exness
عضو برونزي

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
omar_exness is on a distinguished road
922#
05 - 07 - 2014, 03:56 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نمس الفوركس مشاهدة المشاركة
اخى mmrmms هكلمك بصراحة

انت متحامل جدااا على الشركة دى و على الاخ عمر و بصراحة انا شايف انه زيادة عن اللزوم و اكسنس مش من نوعية الشركات دى خلى بالك يعنى مش من نوعية شركات بير السلم و كدة

انا حسابى معاهم ميني و ممكن اوريك كشف الحساب سحوباتى تخطت ال 10 الالف دولار و انا بستخدم المانى بوكزر على فكرة و دايما السحب بيكون فورى يعنى فى نفس اللحظة .

الاخ عمر راجل محترم جدا و ما شوفتش منه اى حاجة وحشة و فى مرة كان عندى مشكلة فى المنصة علقت شوية وقت الخبر و قولتله و المشكلة اتحلت فى اقل من 24 ساعة دة غير انى كان عندى مشكلة فى تفعيل حساب و هو انهى المشكلة و حسابى اتفعل

سيبك من كلام اى حد لان مفيش شركة مفيهاش مشاكل من وقت للتانى لكن اكسنس مش بشوف فيها مشاكل غير نادرا و بيتم حلها من عندهم بمنتهى السرعة .
سيبك من اى تعليقات و جرب بنفسك و احكم بعدها من تجربتك انت لكن مش تنقل كلام قديم و تقول الشركة كذا و كذا على فكرة انا ممكن اجيبلك مواضيع بتتكلم عن نصب شركات عملاقة من ضمنهم الشركة اللى انت بتضارب فيها , المهم انك تجرب بنفسك قبل ما تقول دى نصابة و دى مش نصابة .

كلامى بقى للاخ عمر , لا تحزن من كلام الاخ يمكن يكون له تجارب سيئة مع شركات تانية لكن شركتكم جميلة جدا و انا عن نفسى حققت ارباح كتير و ما شوفتش طعم الربح بجد غير لما ضاربت على منصتكم و الاسبريد الرائع اللى هو فعلا اقل سبريد شوفته بس ياريت بقى تعملولنا سبريد ثابت قريب هيكون جميل اوى برضو =D

اشكرك اخى العزيز على كلامك الجميل ,

الاخ صاحب المشاركة لا يمثل اى ازعاج لى على الاطلاق و لا على الشركة , كل ما فى الامر اننا نتناقش و رغم ان نقاشه فى اغلب الكلام لا يكون منطقيا مثل ما قال ان جميع الصور بالاعلى هى لاناس تابعيين للشركة و كأن المشرفين و مدراء المواقع و اعضاء المنتديات كلهم تابعيين !!

لكن على الرحب و السعة فى توضيح الامور له و النقاش الدائر بالطبع مفيد للجميع .. فقط مفيد للنقاش بموضوعية لا اكثر

شكرا اخى على كلامك الجميل مرة اخرى و ارحب دائما بمساعدتك و الرد على اى سؤال او استفسار لديك .

بالتوفيق .
omar_exness غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية mmrmms
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية mmrmms

mmrmms is on a distinguished road
923#
05 - 07 - 2014, 05:26 PM
لاول مرة فى تاريخ شركات الفوركس على الاطلاق
غرائب وطرائف مع شركة اكسنس

ارجو النظر الى امر البيع والاتجاة العام للزوج والنتيجة اللى مغايرة تماما رغم انها فى صالح العميل

طبعا الصورة ليست دليل على اى نصب اطلاقا فسواء الصفقة فى صالحك او ضدك هتخسر يعنى هتخسر
اصل فى واحد دخل على حسابك وعمل فى كدة ولو عايز نجيبلك الايبيهات احنا حاضرين والشركة طبعا غير مسئولة المهم انك تقتنع وتسكت اصل حضرتك كلامك مش منطقى خالص وملوش اى طعم يازلمة هذا خطىء من العميل ليش عم يحط امر يكون فى صالحة ليش مايحط امر بيخسرو وبيربحنا وبيريح حالو وحالنا معاة
بالاخير العميل هو اللى عم ينصب وهو الملوم وبالتاكيد بنكون دعم فنى لة ولكن مش فى حل المشكلة فهذا امر منتهى انما فى حل مشكلة سكوتة عن سرقتة علنى فهذا هدف الدعم وهتقتنع يعنى هتقتنع بمزاجك او غصب عنك لازم تقتنع شو رايك بها الحكى يازلمة

التوقيع

- الـــشـــراء مـــن الـــقــيــعــان والـــبــيــع مــن الــقــمــم

2- لا تذهب للسعر دع السعر ياتى اليك
فان اتاك السعر اذن فانت فى الطريق الصحيح
و اذا لم يأتيك اذا فالسعر ابتعد و زال عنك الخسارة
او رزق لم يقدره الله لك

3-ادارة رأس المال هى اكسير الحياه..,
هى نبض قلب حسابك فاذا توقفت مات حسابك

( اهكذا الدهر بنا يجرى وياكل العمر ولاندرى)
mmrmms غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية mmrmms
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية mmrmms

mmrmms is on a distinguished road
924#
05 - 07 - 2014, 06:01 PM
نحن لا نتجنى على احد
انظرو ايقاف العضوية فى اكثر من منتدى بعد كثرة مشاكل العملاء مع تلك الشركة طبعا هذا ليس فى منتدى واحد بل اصبح اسم عمر اكسنس تنتظرة مشرفى ومدراء المنتديات لايقافة الصورة بالمرفقات
ولو تريد عضوياتك الاخرى الموقوفة فى منتديات اخرى حاضرين
وطبعا سبب الايقاف ان الاخ دخل يدافع ويدافع ولما اعطاة الضحايا الادلة ورات ادارات المنتديات الاخرى كذب ادعاءاتة كان الامر مفروغ منة والايقاف كان هو الحل
والصور طبعا بالمرفقات
الصور المرفقة
نوع الملف: png omar 1.png‏ (18.3 كيلوبايت, المشاهدات 18)
نوع الملف: png omar 2.png‏ (3.7 كيلوبايت, المشاهدات 18)
نوع الملف: png omar 3.png‏ (6.0 كيلوبايت, المشاهدات 18)

التوقيع

- الـــشـــراء مـــن الـــقــيــعــان والـــبــيــع مــن الــقــمــم

2- لا تذهب للسعر دع السعر ياتى اليك
فان اتاك السعر اذن فانت فى الطريق الصحيح
و اذا لم يأتيك اذا فالسعر ابتعد و زال عنك الخسارة
او رزق لم يقدره الله لك

3-ادارة رأس المال هى اكسير الحياه..,
هى نبض قلب حسابك فاذا توقفت مات حسابك

( اهكذا الدهر بنا يجرى وياكل العمر ولاندرى)
mmrmms غير متواجد حالياً  
عضو برونزي

925#
05 - 07 - 2014, 10:36 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmrmms مشاهدة المشاركة
لاول مرة فى تاريخ شركات الفوركس على الاطلاق
غرائب وطرائف مع شركة اكسنس

ارجو النظر الى امر البيع والاتجاة العام للزوج والنتيجة اللى مغايرة تماما رغم انها فى صالح العميل

طبعا الصورة ليست دليل على اى نصب اطلاقا فسواء الصفقة فى صالحك او ضدك هتخسر يعنى هتخسر
اصل فى واحد دخل على حسابك وعمل فى كدة ولو عايز نجيبلك الايبيهات احنا حاضرين والشركة طبعا غير مسئولة المهم انك تقتنع وتسكت اصل حضرتك كلامك مش منطقى خالص وملوش اى طعم يازلمة هذا خطىء من العميل ليش عم يحط امر يكون فى صالحة ليش مايحط امر بيخسرو وبيربحنا وبيريح حالو وحالنا معاة
بالاخير العميل هو اللى عم ينصب وهو الملوم وبالتاكيد بنكون دعم فنى لة ولكن مش فى حل المشكلة فهذا امر منتهى انما فى حل مشكلة سكوتة عن سرقتة علنى فهذا هدف الدعم وهتقتنع يعنى هتقتنع بمزاجك او غصب عنك لازم تقتنع شو رايك بها الحكى يازلمة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmrmms مشاهدة المشاركة
نحن لا نتجنى على احد
انظرو ايقاف العضوية فى اكثر من منتدى بعد كثرة مشاكل العملاء مع تلك الشركة طبعا هذا ليس فى منتدى واحد بل اصبح اسم عمر اكسنس تنتظرة مشرفى ومدراء المنتديات لايقافة الصورة بالمرفقات
ولو تريد عضوياتك الاخرى الموقوفة فى منتديات اخرى حاضرين
وطبعا سبب الايقاف ان الاخ دخل يدافع ويدافع ولما اعطاة الضحايا الادلة ورات ادارات المنتديات الاخرى كذب ادعاءاتة كان الامر مفروغ منة والايقاف كان هو الحل
والصور طبعا بالمرفقات

و الله يا اخى لن تفلح محاولات المتعمدة فى التشوية , صدقنى لن تفلح و نحن لسنا منزعجين ابدا .

انت مازلت تعيد و تزيد فى نفس المشكلة التى (( تم حلها فى السابق للاخت عايدة )) و مازلت تنزل فى الصور لها , حسنا انت تتعب نفسك بلا اى جدوى

بخصوص ايقاف العضوية فى المنتدى الذى وضعت صورته انت فهو منتدى لا يسمح بوضع مواضيع لشركات اخرى غير التى يدعمها المنتدى و اتحداك ان تأتى بشكوى واحدة من اى متداول فى الشركة فى ذلك المنتدى .. هل انت لست على قدر التحدى ؟ اذن اين المشاكل التى تسببت فى ايقاف عضويتي هناك ؟

لا مشكلة لدى .. سوف اعيد و اكرر و اضع مشاركات الاعضاء فى المنتديات المختلفة ممن جربوا الشركة و ارائهم فى الشركة و اعرف انك لن تعلق عليها سوى اندر كافر و اندر تيكر
(( لا تحاول التشويه بدون وجه حق , ستتعب حالك على الفاضى و انا مستمتع جدا بالنقاش معك ))

اود ان اخبرك انه امام كل محاولة منك لتشوية صورة الشركة ستجد 10 ممن يقولون تجاربهم بكل صراحة مع الشركة و يشكرون فى الشركة و سوف اعيد و اكرر الصور مرة اخرى لعلك تعلق عليها هذه المرة :

هل هناك شركة نصاابة يتم التعامل فيها من جانب عميل بمبالغ تتخطى ال 3 مليون ؟

تابع :

هذه بعض الصور فقط و التى توضح تجارب بعض المتداولين فى الشركة , هل يمكن ان تكون هذه الاراء تجاه شركة نصابة كما تدعى انت ؟ على كل حال انا اعلم انك لن تعلق على تلك الصور رغم ان الصور التى اتيت بها انا هذه تعادل اضعاف الصور التى اتيت انت بها لبعض العملاء ممن واجهوا مشاكل عادية قد تواجه اى مضارب فى سوق الفوركس و تم حل العديد منها فى السابق و انت مازلت تتحدث عن مشكلة الاخت عايدة التى ذكرت لك انا اسمها حتى انك لم تعرف اسمها فى البداية

مشكلة الاخت عايدة كانت فى 24 مارس 2013 و اليك بعض تعليقات (( الخبراء )) حول مشكلة الاخت عايدة التى تتحدث انت عنها و كانك محامييا و لكن لا مشكلة .. افعل ما يحلو لك

تفضل :

و هذه مشاركة فى ذلك الموضوع من مشرف كبير فى المنتدى

هل تقرأ الصور جيدا او ان عيناك لا ترى سوا المشاكل فقط و التى تحدث فى اى شركة ؟

و الان مع تعليق المدير العام للمنتدى بالكامل .. الا يكفى ذلك وحده ؟

عضو برونزي

926#
05 - 07 - 2014, 10:37 PM
الاخ صاحب المشاركة .. انا اعلم انك بعد كل ما ارفقته لك فى المشاركات السابقة لن تقتنع و ستظل تهاجم بدون سبب و بدون دليل و بدون حتى ان يكون لك مشكلة فى حسابك مثلا .. الامر يجعلنى اظن ظنونا اخرى بأنه ليس ما تفعله سوا محاولات للتشويه عن عمد و اذا كان الامر كذلك فعلينا الرحب و السعة , افعل ما يحلو لك و صدقنى ستتعب نفسك بدون جدوى و ستضيع وقتك على الفاضى لانه لن يصدقك احد هذا لان الجميع يتعامل بنفسه مع الشركة ولا يواجهون مشاكل , لا يوجد ما تدعيه انت من نصب , اذا كنت من شركة اخرى يا اخى فلا عيب فى المنافسة بالسوق لكن العيب كل العيب ان تتعمد تشويه الشركات الاخرى بدون وجه حق .

التشويه المتعمد بدون دليل هو مضيعة لوقتك و لن تفلح فى ذلك .

يعجبنى انك لم تعد تشارك فى المنتدى هنا سوا فى هذا الموضوع و هذا يدل على اهتمامك بالشركة لذلك انصحك بفتح حساب حقيقي فى الشركة بدلا من قيامك طوال الوقت بوضع مشاركات هنا فى الموضوع هدفها التشويه فقط و لن تفلح .

اذا لم تكن تنتمى لشركة اخرى و تحاول تشويه الشركة , جرب الشركة بنفسك و افتح حساب حقيقي او تجريبي و ضارب بنفسك , لكن صدقنى لن يفيدك ما تفعله و كما قلت لك فى السابق افعل ما يحلو لك فالجميع يعرف مدى مصداقية الشركة و الجميع يتعامل بالشركة بدون اى مشكلة .
عضو برونزي

927#
05 - 07 - 2014, 10:38 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نمس الفوركس مشاهدة المشاركة
اخى mmrmms هكلمك بصراحة

للتذكير فقط هذه احدى ردود الاخوة عليك هنا
موقوف

عساف فوركس is on a distinguished road
928#
05 - 07 - 2014, 11:05 PM
هههههه يا اخ mrmr انت غريب الاطوار

ياخى لن نصدقك هل تفهم على ؟

لن نصدقك لاننا عندنا حسابات فى exness و نسحب منها بدون مشكلة و هى شركة محترمة جدا

ريح حالك فنحن نثق فى exness و فى الاخ عمر المحترم .

و ياريت اخى عمر ما تعطيه اكبر من حجمه و ترد عليه , لا ترد عليه استاذ عمر و اتركه يصيح
عساف فوركس غير متواجد حالياً  
موقوف

ramy rock is on a distinguished road
929#
05 - 07 - 2014, 11:18 PM
انا عندى حساب مينى فى اكسنس و لم تحصل لى اى مشكلة معهم

الاستاذ عمر شخص محترم و ثقة معروف جدا و رأيي فى exness هو انها شركة ممتازة .
ramy rock غير متواجد حالياً  
موقوف

abani leader is on a distinguished road
930#
05 - 07 - 2014, 11:47 PM
انا مجرب اكسنس و لسة عندى فيها حسابين ميني و سنتى و لم اجد اى مشاكل

و لماذا اخ مرمر تهاجم الاستاذ عمر هكذا ؟ كما قال الاخوة فعلا شركة جيدة و الاخ عمر شخص رائع
abani leader غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات