موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

تصـويـت الاعضاء لمسابقة انشط اعضاء بورصات - ابريل 2013

منتدى تداول العملات العام

Like Tree93Likes

موضوع مغلق

قديم 03 - 05 - 2013, 03:17 PM   #81
عضو نشيط جدا

افتراضي رد: تصـويـت الاعضاء لمسابقة انشط اعضاء بورصات - ابريل 2013

رد: تصـويـت الاعضاء لمسابقة انشط اعضاء بورصات - ابريل 2013
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HOSSAM ELSAWY مشاهدة المشاركة
دودو معلش متزعلش من كلامي بس انت اللي زعلتني
انت كده اهنت جميع المسابقين المشتركين في المسابقة
المدرب وامجدونا ناس في قمة النشاط و90% او اكتر من الاعضاء فعلا ممكن يكونوا استفادو منهم وانا احدهم
بس مش معنى كده انك تقول لو مفازوش يبقى مين اللي يفوز لأن فيه ناس برده تعبت طوال الشهر على الاقل فترة المسابقة وتستحق الفوز فكده انت قللت من مجهود الناس دي
انا مش هقولك اني واحد منهم ممكن اكون اخرهم في المجهود بس الاكيد ان معظم الناس دي عملت مجهود اكيد ولو عاوزني اذكرلك اسماء اوك بس عشان خصوصية المسابقة مش هقول اسماء
عاوز اقول بس حاجة مهمة والادارة ممكن تأكد كلامي اذا كان صحيح او تغلطني لو انا غلط
المسابقة نزلت في اول الشهر وتم فتح باب التسجيل وكان هناك شروط
ومن سجل في هذه المدة واستوفى الشروط هو فقط من تم ادراجة في قائمة المتسابقين
ولم خلصت فترة المسابقة تم فتح باب التصويت بنسبة 30% والادارة 70% حسب المشاركات والمجهود والتفاعل وحاجات خاصة بالادارة
وبكده انتهت المسابقة والانتظار الان هو تجميع النقاط من قبل المسابقى لاعلان النتيجة من قائمة المتابقسن المشاركين
ولا زال الاصرار على ادراج اعضاء مش موجودين في القائمة رغم ان الشروط موجوده في اول صفحة واضحة للجميع
انا بقول انه معنويا اوك من حقك او حق اي حد ترشيح عضو غير مشترك بس مش معنى كده انه يكسب فعلا لانه مش مشترك رسميا ياريس
وان شاء الله المسابقات كتيرة والمرة القادمة يسجلو ويكونوا من الرابحين ان شاء الله
انما تقول يبقى مين اللي يكسب على اساس ان محدش عامل مجهود خالص كده
انا اسف لو كتبت الكلام انا كنت ارى الردود واقول اسكت اسكت بس لما يكون الموضوع تشكيكا في مجهود الاعضاء او تقليل من جهودهم يبقى لازم اتكلم وعلى فكرة انا بتكلم بالنيابة عن جميع المتسابقين المشاركين في المسابقة مش بتكلم بصفتي
ولو حد يختلف معايا يقولي وانا اعتذله شخصيا اني اتكلمت باسمة
واتمنى الادارة تقول اذا كنت انا صح ولا غلط
100 % اعتقد Like المتسابقين على المشاركة يكفي للرد ، هو بس أكيد تلاقى العضو دودو لايقصد و لكن كان رد حسام للتوضيح و خصوصاً بعد السكوت أكثر من مرة
و فى الأخر كلنا فى مكان واحد وهدفنا نفيد بعض

bony2 غير متواجد حالياً  
قديم 03 - 05 - 2013, 03:33 PM   #82
عضو نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser74 مشاهدة المشاركة
كلامك مظبوط جداً أخى حسام وأؤيدك فى كل كلمة . هناك اخوة فى موضوع التوصيات عاملين شغل عالى جداً ويستاهلوا كل خير بس هم لم يسجلوا أسماءهم بالمسابقة وبالتالى اختاروا عدم المشاركة ولكن من حب الأعضاء لهم يعطوهم أصواتهم لكن ارجو يكون ذلك بدون تجريح فى احد فلماذا يذكر الأخ دودو ما معناه أن من اشتركوا بالمسابقة لا يستحقون الفوز . هل أخطأنا فى حقه لدرجة أن يهيننا على الملأ ؟ سالتمس له العذر وأقول أنه كان يقصد الخير للأساتذة المحترمين فى منتدى التوصيات ولكن يا أخ دودو ليس بهذه الطريقة تعبر عن إعجابك بالمواضيع .
على فكرة أخى حسام انت إنسان رائع ومحترم وكم من الأعضاء استفادوا من مشاركاتك . تحياتى لك وربنا يوفقك
اشكر اخي الحبيب ياسر على ذوقه وعسى أن تكون من الفائزين ان شاء الله
جهودك مشكورة وان شاء الله ربنا يعطيك و يعطينا الخير
ديدو لم يقصد الاهانة لكنه يريد الإشادة بالأستاذ المكرم المدرب المحترف الذي نكن له جميعاً التقدير
لك و لكافة الإخوة في المنتدى أطيب التحيات و اجمل الأماني
و كلكم يستحق الجائزة لكنها ستعطى للبعض و هذا ليس نقصاً في البقية

التوقيع:

بسم الله و الصلاة و السلام على رسول الله
قليل ممكن خير من كثير مستحيل
ابن القرايا غير متواجد حالياً  
قديم 03 - 05 - 2013, 07:52 PM   #83
عضو فـعّـال

الصورة الرمزية eng_abdelkawy

شكرا لكل من اعطانى صوته
اتمنى التوفيق للجميع ان شاء الله

التوقيع:

eng_abdelkawy غير متواجد حالياً  
قديم 03 - 05 - 2013, 09:02 PM   #84
عضو محترف

الصورة الرمزية المدرب المحترف

اشكر جميع من صوت لي والخطا ليس ذنب اي احد ولكن نحن لم نعلم بالمسابقه نهائيا الا من صديقي دولار1 عندما وضع الرابط بصفحتنا وكان الاشتراك الظاهر انتهى ونا ارسلت للادارة بسؤال ولم اجد رد او اهتمام حتى اقلها لو احد رد علينا بالصفحه من اي مسؤول وعندي وجهة نظر لادارة الموقع المكرمين اذا كانت هناك مسابقه فلماذا لايتم وضعها بكل موقع مثلا يضعوها بمنتدى التوصيات ومنتدى الاكسبرتات واي منتدى حتى نراها جميعا
او وضع رابط خاص بالمسابقات يكون واضح على الصفحه الرئيسية ويكون بلون الاحمر ويكون عليه فلاشات معناته المسابقه جديده وارجوا من الجميع ظبط النفس ولا يكون هناك مشادات وزعل عشاني الاخ دودو اكن له الود والاحترام بس شكله عصب لمن ما شاف اسمي في القائمه لكل فعل ردة فعل مساويه لها في القوة ومعاكسه لها في الاتجاه لذلك كان الرد قاسي شويه بس هو يفهم الشغله ويهدا لاتزعل اخونا حسام الصاوي والعتب بين الاخوة عادي الله يوفقكم بالمسابقه جميعا

المدرب المحترف غير متواجد حالياً  
قديم 03 - 05 - 2013, 10:47 PM   #85
عضو فـعّـال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المدرب المحترف مشاهدة المشاركة
اشكر جميع من صوت لي والخطا ليس ذنب اي احد ولكن نحن لم نعلم بالمسابقه نهائيا الا من صديقي دولار1 عندما وضع الرابط بصفحتنا وكان الاشتراك الظاهر انتهى ونا ارسلت للادارة بسؤال ولم اجد رد او اهتمام حتى اقلها لو احد رد علينا بالصفحه من اي مسؤول وعندي وجهة نظر لادارة الموقع المكرمين اذا كانت هناك مسابقه فلماذا لايتم وضعها بكل موقع مثلا يضعوها بمنتدى التوصيات ومنتدى الاكسبرتات واي منتدى حتى نراها جميعا
او وضع رابط خاص بالمسابقات يكون واضح على الصفحه الرئيسية ويكون بلون الاحمر ويكون عليه فلاشات معناته المسابقه جديده وارجوا من الجميع ظبط النفس ولا يكون هناك مشادات وزعل عشاني الاخ دودو اكن له الود والاحترام بس شكله عصب لمن ما شاف اسمي في القائمه لكل فعل ردة فعل مساويه لها في القوة ومعاكسه لها في الاتجاه لذلك كان الرد قاسي شويه بس هو يفهم الشغله ويهدا لاتزعل اخونا حسام الصاوي والعتب بين الاخوة عادي الله يوفقكم بالمسابقه جميعا
انت انسان قمة الروعة والاحترام يا باشا والله
حقيقتا برفع لك القبعة
مفيش زعل بالعكس ده زي ما بيقولو بالانجليزى misunderstaning من الجميع وانا معاك 100% في موضوع ان الادارة تضع اي مسابقة في اعلان او في كل الاقسام ده مهم جدا حتى يفتح المجال للجميع وانا شخصيا لولا صديقي فوركساوي نبه الاعضاء في قسم الاكسبرتات مكنتش الاقي حد يصوتلي
ههههههههههههههههههه
لان نشاطي في قسم الاكسبرتات مثلا وانت في التوصيات ومحمد صبحي في العام فلابد كلنا نعرف ان فيه مسابقة
انا بضم صوتي لصوت المدرب المحترف وبتمنى من الادارة ان تضع هذا الاقتراح في الحسبان في المسابقات القادمة ان شاء الله
دودو متزعلش مني احنا في الاخر زمايل منتدى واحد والروح بتاعتك جميلة جدا في رد الجميل انا بس اللي فهمتك غلط وبعتذر عن سوء فهمي ياباشا
وانت يا مدرب حبيبنا كلنا وفيه مسابقة الشهر الجاي ياباشا للحسابات التجريبية جهز نفسك بقى وانا هدخل اتنافس معاك اكيد ونشوف مين اللي هيكسب
ههههههههههههههههههههههههههه
اكيد النتيجة معروفه مقدما بس برده مش هسيبك على الاقل اكون معاك استفاد منك ياباشا
شكرا لبورصات واتمنى النظر في اقتراح المدرب المحترف ان شاء الله

HOSSAM ELSAWY غير متواجد حالياً  
قديم 04 - 05 - 2013, 01:25 AM   #86
عضو برونزي

الصورة الرمزية The Winner

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ماشاء الله كوكبة من النشطاء والمتميزين
أتمنى أن أرى الاخ الأرستقراطي من الفائزين وذلك نظرا للنشاط الهام الذي بذله قبل واثناء المسابقة
وأصوت من بعد الاخ:
الأرستقراطي طبعا :
للأعضاء الكرام :
hossam elsawy
eng_abdelkawy
محمد صبحي
د. محمد البركي

تحياتي وتقديري,,

التوقيع:

الورشة الشاملة: مفهوم التكامل في تجارة أسواق المال

محاولة لتطبيق فن المناورة والربح الهادي والتفكير الشامل ...نركز على الكيف ولا يهمنا الكم
The Winner غير متواجد حالياً  
قديم 04 - 05 - 2013, 08:31 AM   #87
عضو نشيط جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HOSSAM ELSAWY مشاهدة المشاركة
دودو معلش متزعلش من كلامي بس انت اللي زعلتني
انت كده اهنت جميع المسابقين المشتركين في المسابقة
المدرب وامجدونا ناس في قمة النشاط و90% او اكتر من الاعضاء فعلا ممكن يكونوا استفادو منهم وانا احدهم
بس مش معنى كده انك تقول لو مفازوش يبقى مين اللي يفوز لأن فيه ناس برده تعبت طوال الشهر على الاقل فترة المسابقة وتستحق الفوز فكده انت قللت من مجهود الناس دي
انا مش هقولك اني واحد منهم ممكن اكون اخرهم في المجهود بس الاكيد ان معظم الناس دي عملت مجهود اكيد ولو عاوزني اذكرلك اسماء اوك بس عشان خصوصية المسابقة مش هقول اسماء
عاوز اقول بس حاجة مهمة والادارة ممكن تأكد كلامي اذا كان صحيح او تغلطني لو انا غلط
المسابقة نزلت في اول الشهر وتم فتح باب التسجيل وكان هناك شروط
ومن سجل في هذه المدة واستوفى الشروط هو فقط من تم ادراجة في قائمة المتسابقين
ولم خلصت فترة المسابقة تم فتح باب التصويت بنسبة 30% والادارة 70% حسب المشاركات والمجهود والتفاعل وحاجات خاصة بالادارة
وبكده انتهت المسابقة والانتظار الان هو تجميع النقاط من قبل المسابقى لاعلان النتيجة من قائمة المتابقسن المشاركين
ولا زال الاصرار على ادراج اعضاء مش موجودين في القائمة رغم ان الشروط موجوده في اول صفحة واضحة للجميع
انا بقول انه معنويا اوك من حقك او حق اي حد ترشيح عضو غير مشترك بس مش معنى كده انه يكسب فعلا لانه مش مشترك رسميا ياريس
وان شاء الله المسابقات كتيرة والمرة القادمة يسجلو ويكونوا من الرابحين ان شاء الله
انما تقول يبقى مين اللي يكسب على اساس ان محدش عامل مجهود خالص كده
انا اسف لو كتبت الكلام انا كنت ارى الردود واقول اسكت اسكت بس لما يكون الموضوع تشكيكا في مجهود الاعضاء او تقليل من جهودهم يبقى لازم اتكلم وعلى فكرة انا بتكلم بالنيابة عن جميع المتسابقين المشاركين في المسابقة مش بتكلم بصفتي
ولو حد يختلف معايا يقولي وانا اعتذله شخصيا اني اتكلمت باسمة
واتمنى الادارة تقول اذا كنت انا صح ولا غلط

اويدك على كلامك اخي الكريم وبارك الله فيكم

HOSSAM ELSAWY likes this.
اشرف غير متواجد حالياً  
قديم 04 - 05 - 2013, 08:44 AM   #88
عضو جديد

الصورة الرمزية عبدالله ش smsjml

السلام عليم
مع احترامي للجميع لكنني تابعت اثنين منهم فقط لذلك كان ترشيحي لي كلآ من
د.محمد البركي