• 12:42 صباحاً

طلب اكسبرت بمواصفات معينه

Like Tree12Likes

الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
مشرف سابق

سمير محمد ارمان will become famous soon enough
افتراضي رد: طلب اكسبرت بمواصفات معينه
161#
13 - 06 - 2013, 12:22 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نوره رامز مشاهدة المشاركة
مش فاهمه يعنى ايه وضحت الصوره انا من اول الموضوع وفى مشركات كتير لم انسم الفكره لنفسى ولم احب ان اذكر اسماء علشان مش تعتبر دعايه لشخص معين وعموما حتى لو حد اعتقد انى بروج ارجو من ادارة المنتدى وقف الرسائل الخاصه ليا وعدم استقبال رسائل ولا ارسال رسائل لمعرفى الحمدلله هاروج ليه اصلا بس الناس ضميرهم مش كويس ولما انا هاروج لشخص بعمل الاكسبرت ده ليه وعماله اسايس فى الراجل علشان اوصل لفكره كامله للاستراتيجيه مش لو ربنا اكرمنا فى الاكسبرت ده نخلص من اى حد بيدير حسابات وكل واحد يشتغل بنفسه ياريت تفكر ياللى بترخم عليا فى النقطه دى وفاكر كل الناس وحشين انا هاكمل مش علشانك علشان الناس وعموما انا خدت بعض الشموع بعدد معين وفريم معين والى الان ممتازه ولا تبريد ولا استوب دخول بلهدف مباشره وهدف 75مش 5 ولو بتتكلم على الشخص بدون ذكر اسماء هو زيه زيك بس الفرق هو عنده عقل بيستخدمه فى التقدم وانت عندك عقل بتستخدمه لتشكيك فى نوايا الناس
اتمنى من ادارة المنتدى وقف الرسايل الخاصه ليا والصدقات
حسبى الله ونعم الوكيل
اختى الكريمة
وضحت الصورة الان
بمعنى انا لا اعرف من هو ابو على والان عرف هذه معنى وضحت الصورة
وارجو ان تكون اعصابك اقل حدة من كده
علشان انا شايف من اول يوم تعرفت عليكى هنا فى المنتدى وحضرتك اعصابك شديدة شوية
تحياتى لكى

سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  

مشرف سابق

162#
13 - 06 - 2013, 12:24 PM
اقتباس:
لا هى ملحوظه فعلا زى ماذكر اخى الكريم وارجو اصلاحها الدخول مره وحده على الشمعه جرب خلى شمعه تدخل صفقه واعمل تحديث للشارت او شيل الاكسبرت وحطه تانى هتلاقيه دخل على نفس الشمعه رغم انو دخل وخرج المفروض دخل على الفرصه خلاص انتهى الموضوع يدخل مع توفر الشرط فى شمعه اخرى
اى تعديل او مشكلة فى الاكسبيرت
ارجو وضع صورة من الشارت لمعرفة مكان المشكلة
تحياتى
مشرف سابق

163#
13 - 06 - 2013, 12:30 PM
اقتباس:
مش فاهمه يعنى ايه وضحت الصوره انا من اول الموضوع وفى مشركات كتير لم انسم الفكره لنفسى ولم احب ان اذكر اسماء علشان مش تعتبر دعايه لشخص معين وعموما حتى لو حد اعتقد انى بروج ارجو من ادارة المنتدى وقف الرسائل الخاصه ليا وعدم استقبال رسائل ولا ارسال رسائل لمعرفى الحمدلله هاروج ليه اصلا بس الناس ضميرهم مش كويس ولما انا هاروج لشخص بعمل الاكسبرت ده ليه وعماله اسايس فى الراجل علشان اوصل لفكره كامله للاستراتيجيه مش لو ربنا اكرمنا فى الاكسبرت ده نخلص من اى حد بيدير حسابات وكل واحد يشتغل بنفسه ياريت تفكر ياللى بترخم عليا فى النقطه دى وفاكر كل الناس وحشين انا هاكمل مش علشانك علشان الناس وعموما انا خدت بعض الشموع بعدد معين وفريم معين والى الان ممتازه ولا تبريد ولا استوب دخول بلهدف مباشره وهدف 75مش 5 ولو بتتكلم على الشخص بدون ذكر اسماء هو زيه زيك بس الفرق هو عنده عقل بيستخدمه فى التقدم وانت عندك عقل بتستخدمه لتشكيك فى نوايا الناس
اتمنى من ادارة المنتدى وقف الرسايل الخاصه ليا والصدقات
حسبى الله ونعم الوكيل
معلش الكلام الموجود فى الاقتباس بالون الاحمر الى من هذا الكلام
موقوف

نوره رامز is on a distinguished road
164#
13 - 06 - 2013, 12:30 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير محمد ارمان مشاهدة المشاركة
اختى الكريمة
وضحت الصورة الان
بمعنى انا لا اعرف من هو ابو على والان عرف هذه معنى وضحت الصورة
وارجو ان تكون اعصابك اقل حدة من كده
علشان انا شايف من اول يوم تعرفت عليكى هنا فى المنتدى وحضرتك اعصابك شديدة شوية
تحياتى لكى

انا بجد بعتذر لحضرتك هو مرض مش عصبيه استحمل اختك والله بيكون غصب عنى بس الاخ ده بجد سواء رسايل خاصه او مشاركات كلها تضايق طلب طلب ولبيته له زيه زى اى حد بجد فى ناس مستفزه ممكن يكون هنا مش واضح اسلوبه بس بجد سبب ليا مشاكل فى حياتى كلها حتى مع زوجى فرجاء المعذره من الكل
نوره رامز غير متواجد حالياً  
مشرف سابق

165#
13 - 06 - 2013, 12:33 PM
اقتباس:
انا بجد بعتذر لحضرتك هو مرض مش عصبيه استحمل اختك والله بيكون غصب عنى بس الاخ ده بجد سواء رسايل خاصه او مشاركات كلها تضايق طلب طلب ولبيته له زيه زى اى حد بجد فى ناس مستفزه ممكن يكون هنا مش واضح اسلوبه بس بجد سبب ليا مشاكل فى حياتى كلها حتى مع زوجى فرجاء المعذره من الكل
كان الله فى العون
ولا داعى من الرد فى المشاركة السابقة لى
ونجرع تانى لعمل الاكسبيرت
ارجو ارفاق صورة من الشارت توضح مكان المشكلة
تحياتى
موقوف

166#
13 - 06 - 2013, 12:38 PM
اقتباس:
معلش الكلام الموجود فى الاقتباس بالون الاحمر الى من هذا الكلام
للاخ اللى داخل يبوظ الموضوع واعتقد الموضوع لو فضل خارج اطاره اعتقد ملوش لزمه لان المفترض الاستفاده للكل مش نفضل نشد ونلقح كلام على بعض واعتقد انى جبت لكم طريقه مش هانسبها لنفسى بس انا اجتهدت علشان اجيبها للكل مش احتفت بيها لنفسى والاخ اللى بيرخم عليا عرض عليا انو عنده مبرمج محترف وانى اسيب الموضوع ونعمل الاكسبرت عند الراجل ده ورفضت والرساله موجوده عندى انا فاهمه اسلوبه ده ليه حتى تواصل مع الراجل صاحب الفكره ورفض يديه حاجه ودى معلومه اكيده عرفتها انبارح يارب الامور تكون وضحت وانا مكمله هنا والاستفاده لو نجح الموضوع للكل ومش عايزه غير الدعاء وان فى فشل لاقدر الله انا اجتهدت واخلصت هنا فى الموضوع للكل مش اتانيت وروحت انفذ فى الخفا مع الاخ الكريم
مشرف سابق

167#
13 - 06 - 2013, 12:44 PM
اقتباس:
للاخ اللى داخل يبوظ الموضوع واعتقد الموضوع لو فضل خارج اطاره اعتقد ملوش لزمه لان المفترض الاستفاده للكل مش نفضل نشد ونلقح كلام على بعض واعتقد انى جبت لكم طريقه مش هانسبها لنفسى بس انا اجتهدت علشان اجيبها للكل مش احتفت بيها لنفسى والاخ اللى بيرخم عليا عرض عليا انو عنده مبرمج محترف وانى اسيب الموضوع ونعمل الاكسبرت عند الراجل ده ورفضت والرساله موجوده عندى انا فاهمه اسلوبه ده ليه حتى تواصل مع الراجل صاحب الفكره ورفض يديه حاجه ودى معلومه اكيده عرفتها انبارح يارب الامور تكون وضحت وانا مكمله هنا والاستفاده لو نجح الموضوع للكل ومش عايزه غير الدعاء وان فى فشل لاقدر الله انا اجتهدت واخلصت هنا فى الموضوع للكل مش اتانيت وروحت انفذ فى الخفا مع الاخ الكريم
بتوفيق اختى الكريمة
ممكن نكمل الموضوع ان شاء الله
ونشوف التعديل المطلوب عمله
تحياتى لكى والى الجميع
موقوف

168#
13 - 06 - 2013, 12:58 PM
اقتباس:
بتوفيق اختى الكريمة
ممكن نكمل الموضوع ان شاء الله
ونشوف التعديل المطلوب عمله
تحياتى لكى والى الجميع
طيب بلبلدى كده الاكسبرت نفترض انى مشغلاه على فريم النص ساعه وتحقق الشرط فى الشمعه السابقه الاكسبرت بيعمل نقطه مكان الصفقه لو شراء بتكون خضره ولو بيع بتكون حمره لو مسحت النقطه دى من الشارت الاكسبرت بيدخل الصفقه تانى يعنى لو اتمسحت لاى رف سواء منصه هنجت ولا تحديث التمبليت اللى انا عملاه للاكسبرت بيفتح صفقه تانى المفترض دخل صفقه وخرجت خلاص مش يدخل صفقتين فى نفس الشمعه مرفق صوره محدده فيها مربع على دخول مرتين والنقط اللى اقصدها دى لو اتمسحت هايدخل تانى لو موجوده مش بيفتح ؟ومش اقصد بانه بيفتح صفقتين مره وحده لا بيفتح تانى لو مسحت اثر الصفقه من الشارت يعنى لو فى صفقه مفتوحه لا مش بيفتح اتنين
معلش انا مسحت بعض البيانات لان ده حساب حقيقى
الصور المرفقة
نوع الملف: png 1111111.png‏ (79.8 كيلوبايت, المشاهدات 14)
عضو فـعّـال

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
forex 2012 is on a distinguished road
169#
13 - 06 - 2013, 01:53 PM

واضح ان الكلام بقى كبير
والفريم بقى كبير هو كمان ( 4H )
والهدف بقى اكبر واكبر ( 75 )
ومن غير تبريد ولا حيضرب استوب

هى الفزورة دى ممكن يكون حلها يا اما العجل فى بطن امه يا اما ذهب مرجان ياقوت الماظ احمدك يارب ههههه

طيب واخرتها ايه يا نورا ؟؟؟ انتى عمالة تودينا وتجبينا كدا واحنا ولا فاهمين اى حاجة خالص هههههه

ما احنا كنا راضين بفريم النص ساعة بالهدف 10 عن نفسى وبعد كومة تبريدات كمان عليها ههههههههه

التوقيع

كـل ا
لشكـر لصديقـى حسـام الصــاوى

forex 2012 غير متواجد حالياً  
موقوف

170#
13 - 06 - 2013, 02:14 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 مشاهدة المشاركة

واضح ان الكلام بقى كبير
والفريم بقى كبير هو كمان ( 4H )
والهدف بقى اكبر واكبر ( 75 )
ومن غير تبريد ولا حيضرب استوب

هى الفزورة دى ممكن يكون حلها يا اما العجل فى بطن امه يا اما ذهب مرجان ياقوت الماظ احمدك يارب ههههه

طيب واخرتها ايه يا نورا ؟؟؟ انتى عمالة تودينا وتجبينا كدا واحنا ولا فاهمين اى حاجة خالص هههههه

ما احنا كنا راضين بفريم النص ساعة بالهدف 10 عن نفسى وبعد كومة تبريدات كمان عليها ههههههههه

ان الله مع الصابرين انابظط امورى وبجرب كل احجام الهاى واللو اللى قالى عليها بس الى الان فريم 15دقيقه هو الافضل والهدف الصغير افضل خطف سريع المهم اخلص واعرض لكم اعدادات لكل زوج وكل فريم

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات