• 9:56 مساءاً

تفسير حلم المطر للبنت

عضو فـعّـال
**ماريا** is on a distinguished road
05 - 06 - 2013, 12:58 AM
**ماريا** غير متواجد حالياً  
افتراضي تفسير حلم المطر للبنت

حلمت من شهر ان انا واقفة بمكان زي غرفة كدا ليها شباك كبييير ومعايا بنات كتير معرفهمش بالواقع قامت السما مطرت

واستغربت ازاي السما تمطر بالصيف فقعدت اقول للبنات لما شوفت المطر زاد اوي وبقى قوي جداا قلتلهم

ادعوا ربنا دا وقت المطر مستجاب الدعاء فيه فانا قلت يارب انجح بمادة القران ( دي مادة معايا بالكلية ومش قدمت حلو فيها

وخايفة ارسب بيها ) البنات استغربوا فانا قلتلهم متستغربوش معلش انا مش قدمت كويس بيها وخايفة ارسب بيها

فبصيت للشارع شوفت على اول الشارع كداا يعني على جهة الشمال من المكان الي كنت بيه شفت واحد

مش كبير ولا صغير زي متلا 17 سنة 18 سنة او 16 سنة كداا يعني كان بيدفع ( بيزق ) طفل ( ابتدائي كدا ) بعربية تشبه

عربيات السوبر ماركت بتاعت المولات وكان المطر فوقهم قام الولد الكبير دا نزل الطفل من العربية وفرشوا خيمة من النايلون

وناموا جواها وقفلوا على نفسهم وبعدها انا مديت ايديا للمطر واخدت منه بايديا وشربت من مية المطر لقيت طعمه حلو اوي كانها مية عادية معدنية الي بنشربها فاستغربت رحت لبابا

اقوله يا بابا السما مطرت واحنا بالصيف والمطر طعمه حلو مش مالح المفروض يكون مالح قالي عشان المطر جاي من عند

الخليلي ( ايه الخليلي معرفش ) وقلتله ازاي يعني لكن انا صحيت من النوم

البيانات ...

انسة غير مرتبطة

23 سنة

بدرس بالكلية

وبابا موظف

تفسير حلم المطر للبنت

إن صدقت الرؤيا يبدو أنك فى انتظار أخبار هامة تأتى على خير و شفاء لكى من مرضك و دعوتك مستجابة بأمرالله و أخيراً ربما يتقدم لكى عريس و خبر ما يسمعه الوالد عن أحد اخوته أو أصدقائه المقربين و الله أعلم

تفسير حلم المطر للبنت

التوقيع

توقيع

جديد مواضيع القسم الاسلامي