موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

مشكلتي مع شركة FXDD

منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

Like Tree35Likes

قديم 16 - 08 - 2013, 02:24 PM   #21
عضو متقدم

الصورة الرمزية عبدالله عمرو

افتراضي رد: مشكلتي مع شركة FXDD

رد: مشكلتي مع شركة FXDD
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمران حسن مشاهدة المشاركة
اسال الله ان يعوضك خيرا

و لو تريد اي تحليل على العام او الخاص فانا معك واضعه لك بخصوص صفقاتك المفتوحه

وفقك الله

اشكرك اخي عمران وان احتجت لاية مساعده لن ارتدد بطلبها واعتقد باني قادر على ادارة حساباتي وحسابات زبائني

التوقيع:
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

عبدالله عمرو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 22 - 08 - 2013, 02:33 PM   #22
عضو نشيط جدا

افتراضي رد: مشكلتي مع شركة FXDD

انا مش عارف اقولك ايه بصراحة لانى انا كنت متعامل مع الشركة ديه و لفترة كبيرة و اكتر من مرة محصلش اى حاجة معايا وحشة خالص ده بالعكس يمكن و معاملتهم كمان كانت ممتازة ده انت هتخلينى اقلق منهم كده دلوقتى ، بس اقولك انا بقى حاجة يمكن نفس مشكلتك كده و فى شركة fxsol كانت صفقة عاكسة عليا 30 نقطة لما تبص لحجم الخسارة تلاقى انها محسوبة 40 نقطة يعنى نفس موقفك بس ده بقى و الصفقة شغالة قدامك يعنى عينى عينك و بعت الكلام ده للشركة بالصورة و فهمتهم جالى الرد اصل الصفقة قفلت على نقطة الدخول ففين المشكلة ، افهمهم انه طبعا قفلت هو انا افضل خسران فى الصفقة و يمكن تعكس عليا اكتر علشان اوريكم هى لما جت عن نقطة الدخول قفلتها ولا فهموا و لا عايزين يعترفوا ان فى مشكلة اصلا ، بس بأمانة ربنا حصلت فى صفقة واحدة بس ده اللى اخدت بالى منها

bony2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات

مواضيع سابقة :

تراجع ارصدة العملاء لدى شركات الوساطة الامريكية
لتقديم شكوى على شركه نصابه ... تفضل بالدخول
صور التراخيص المزوره لشركة HFX

مواضيع تالية :

ميتاترايدر5
fxcc
varengoldbankfx اية رايكم فى مصداقيتة

مشكلتي مع شركة FXDD