موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى المؤشرات و الاكسبرتات

الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

منتدى المؤشرات و الاكسبرتات

Like Tree7Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 05 - 09 - 2013, 09:50 PM   #11
عضو جديد
 

افتراضي رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور
أرجو أن ترفع الإكسبيرت حتي نستطيع تجربته ونعطيك رأينا فيه ...
مع الشكر



SamMillion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05 - 09 - 2013, 10:09 PM   #12
عضو فـعّـال
 
الصورة الرمزية balahacho
 

افتراضي رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

الإخوه الكرام
الموضوع باين من عنوانة ((( الاكسبيرت الخاص بي )))
هل تعتقدون حضراتكم ان الأخ dazner كاتب الموضوع سيضع مايسمية اكسبيرت خاص للعرض؟؟
صراحة انا لااعتقد ذلك ..ملاحظة اخري ..عدد مشاركات الاخ الفاضل كاتب الموضوع 2 وتاريخ التسجيل اغسطس 2013؟؟؟؟ ...اعتقد ان الرؤية وضحت الآن !!!... مش كـــده ..ولا ايــــــــــــــــه؟؟
تحياتي اليكم وبالتوفيق للجميع



التوقيع:
إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيماً

((اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم تسليما كثيرا))
balahacho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 - 09 - 2013, 11:21 AM   #13
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية SANTOUS
 

افتراضي رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

ياسلام فعلا اكسبيرت عجيب وغريب
لقد قمت بإجراء بعض التعديلات وفوجئت بانة اعطي ربح 250 مليون عن نفس الفترة !!!
يجب ان يطلق علية (( اكسبيرت الخيال العلمي ))
حضراتكم تتطلبوا مني محتاجين كام مليون وانا اعمل التعديلات اللازمة فورا واعطيكم ماتريدون
تحياتي اليك



الصور المرفقة
نوع الملف: jpg نقرير عجيب.JPG‏ (126.2 كيلوبايت, المشاهدات 28)
SANTOUS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 - 09 - 2013, 12:15 PM   #14
عضو فـعّـال
 

افتراضي رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SANTOUS مشاهدة المشاركة
ياسلام فعلا اكسبيرت عجيب وغريب
لقد قمت بإجراء بعض التعديلات وفوجئت بانة اعطي ربح 250 مليون عن نفس الفترة !!!
يجب ان يطلق علية (( اكسبيرت الخيال العلمي ))
حضراتكم تتطلبوا مني محتاجين كام مليون وانا اعمل التعديلات اللازمة فورا واعطيكم ماتريدون
تحياتي اليك
ههههههههههههه ياراجل بقى لما تعمل تعديلات تخليها 250 مليون $ بس

طيب خليها مليار او 2 مليار $ وعلى راى المثل اللى بيقول (( لو عشقت اعشق قمر و لو سرقت اسرق جمل بما حمل ))



التوقيع:

كـل ا
لشكـر لصديقـى حسـام الصــاوى


forex 2012 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 - 09 - 2013, 12:33 PM   #15
عضو نشيط
 

افتراضي رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

هههههههههههههههههه فعلآ اكسبيرت ( خيال )



فارس بلاجواد ! غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 - 09 - 2013, 12:38 PM   #16
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية SANTOUS
 

افتراضي رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 مشاهدة المشاركة
ههههههههههههه ياراجل بقى لما تعمل تعديلات تخليها 250 مليون $ بس

طيب خليها مليار او 2 مليار $ وعلى راى المثل اللى بيقول (( لو عشقت اعشق قمر و لو سرقت اسرق جمل بما حمل ))
اخي الفاضل forex 2012
سيادتك تأمر ياباشا 4 مليار علشان خاطر عيونك يبقي كدة سرقنا قافلة جمال بما حملت !!!!
علي شرط دقة الاكسبيرت 99%



الصور المرفقة
نوع الملف: jpg نقرير عجيب.JPG‏ (80.4 كيلوبايت, المشاهدات 50)
SANTOUS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 - 09 - 2013, 12:41 PM   #17
عضو فـعّـال
 

افتراضي رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SANTOUS مشاهدة المشاركة
اخي الفاضل forex 2012
سيادتك تأمر ياباشا 4 مليار علشان خاطر عيونك يبقي كدة سرقنا قافلة جمال بما حملت !!!!
ايوه كدا الله ينور ..... انا عن نفسى حاخد اول مليار بس

شوفت انا مش طماع ازاى هههههههههههه



التوقيع:

كـل ا
لشكـر لصديقـى حسـام الصــاوى


forex 2012 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 - 09 - 2013, 12:54 PM   #18
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية SANTOUS
 

افتراضي رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 مشاهدة المشاركة
ايوه كدا الله ينور ..... انا عن نفسى حاخد اول مليار بس

شوفت انا مش طماع ازاى هههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!!
انا عن نفسي لوكنت صاحب شركة فوركس وفي اكسبيرت مثل هذا شغال عندي كنت ارسلت الفرقة 777 الي الاخ dazner !!!!!



SANTOUS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06 - 09 - 2013, 12:57 PM   #19
عضو نشيط جدا
 
الصورة الرمزية SANTOUS
 

افتراضي رد: الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

جمعه مباركة عليكم جميعا
حـــــــــــي علـــــــــــــي الصـــــــــــــــــــلاه



SANTOUS غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات


مواضيع سابقة :

مالي الا الله ثم انت ياسمير ارمان كرما لا امرا
سمير باشا ...ممكن من فضلك اضافة تنبية لهذا المؤشر !!!
ياجماعة الخير استفسار عن روبوت فتح واغلاق للصفقات

مواضيع تالية :

استراتجية مطلوب برمجة اكسبيرت لها من الاخوة المبرمجين
موضوع جديد لاكسبرت قديم !!
اكسبيرت ليس بغريب عليكم و لكن !!

الاكسبرت الخاص بى وربح 46 مليون فى 9 شهور

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
معقول الاكسبرت ده يحقق 8000% بدور داون 13% ف4 شهور منتدى تداول العملات العام
مطلوب شريك براس مال 17 الف وربح نصف مليون جنية سنويا الاستثمار العقاري - عقار - عقارات
مقطع يموت من الضحك وربي هههه لعبد الناصر درويش والشاعر جار الله ضحك وربي عالم الجوال - الموبايل - الاندرويد


روابط الموقع الداخلية


10:41 AM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة