موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

مطلوب دخول كل خبرة التحليل وكل من لدية بعض الخبرة الجيدة فى التحليل .. دعوة عامة ومهم جدا

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree4Likes

قديم 27 - 09 - 2013, 09:29 PM   #1
موقوف

Lightbulb مطلوب دخول كل خبرة التحليل وكل من لدية بعض الخبرة الجيدة فى التحليل .. دعوة عامة ومهم جدا

مطلوب دخول كل خبرة التحليل وكل من لدية بعض الخبرة الجيدة فى التحليل .. دعوة عامة ومهم جدا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

بصو يا شباب بدون ما اطول عليكم احنا عاوزين نجمع كل خبرة التحليل او من لدية بعض الخبرة الجيدة فى التحليل ونعمل هنا فى الموضوع دا او اى موضوع تاني تختارو اسمو ومش شرط مين هيبقى ماسك الموضوع من الخبرة الموضوع هيبقى عام كل الاعضاء اللى ليهم الخبرة هيتناقشو فى التحليل الفنية

اقصد بكلامى ان فية ناس هتحلل وهتقول ان فية صعود او هبوط طيب صعود لية او هبوط لية علشان من ليس لدية الخبرة يتعلم ويطمن انو يدخل + انو بعد كدة يشارك معانا باّذن الله واحدة انا بقول كدة علشان كلنا نبقى ايد واحدة ونعمل بدل فريق تبقى جماعة كبيرة جدا خاصة بالتحليل

اصبح ان كل الصفقات اللى هندخل فيها مستحيل اننا نطلع بخساير كبيرة واربحنا هتبقى كبيرة اوي + المناقشة هتبقى يعني بدون تعصب واللى مش فاهم حاجة يفهمها من غيرو كدة نوصل لبعض المعلومات ونكمل بعض

لو موافقين يا ريت تسجلو معايا مشاركتكم بالموافقة وان شاء الله هتبقى اكبر ورشة ان شاء الله للتحليل

مع العلم احنا هنجمع لحد ما اروح البيت انا حالياً فى الجيش وفاتح من فلاشة من بس انتو عارفين تقل الفلاشات فى الصحراء بقا ^_^

معايا يا شباب ان شاء الله

وعلى فكرة انا مش بقول كدة على انى محترف جدا فى الفوركس انا على قدي وهتعلم انا كمان

اذا اعجبك الموضوع و اردت نشره في المنتديات الاخرى فاستخدم هذا الرابط:
http://www.borsaat.com/vb/t591769.html

RS1 and mahmoudmali like this.
wheeler20 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 27 - 09 - 2013, 10:10 PM   #2
عضو جديد

الصورة الرمزية b4rakat

افتراضي رد: مطلوب دخول كل خبرة التحليل وكل من لدية بعض الخبرة الجيدة فى التحليل .. دعوة عامة ومهم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wheeler20 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

بصو يا شباب بدون ما اطول عليكم احنا عاوزين نجمع كل خبرة التحليل او من لدية بعض الخبرة الجيدة فى التحليل ونعمل هنا فى الموضوع دا او اى موضوع تاني تختارو اسمو ومش شرط مين هيبقى ماسك الموضوع من الخبرة الموضوع هيبقى عام كل الاعضاء اللى ليهم الخبرة هيتناقشو فى التحليل الفنية

اقصد بكلامى ان فية ناس هتحلل وهتقول ان فية صعود او هبوط طيب صعود لية او هبوط لية علشان من ليس لدية الخبرة يتعلم ويطمن انو يدخل + انو بعد كدة يشارك معانا باّذن الله واحدة انا بقول كدة علشان كلنا نبقى ايد واحدة ونعمل بدل فريق تبقى جماعة كبيرة جدا خاصة بالتحليل

اصبح ان كل الصفقات اللى هندخل فيها مستحيل اننا نطلع بخساير كبيرة واربحنا هتبقى كبيرة اوي + المناقشة هتبقى يعني بدون تعصب واللى مش فاهم حاجة يفهمها من غيرو كدة نوصل لبعض المعلومات ونكمل بعض

لو موافقين يا ريت تسجلو معايا مشاركتكم بالموافقة وان شاء الله هتبقى اكبر ورشة ان شاء الله للتحليل

مع العلم احنا هنجمع لحد ما اروح البيت انا حالياً فى الجيش وفاتح من فلاشة من بس انتو عارفين تقل الفلاشات فى الصحراء بقا ^_^

معايا يا شباب ان شاء الله

وعلى فكرة انا مش بقول كدة على انى محترف جدا فى الفوركس انا على قدي وهتعلم انا كمان

معك يا أخـي إن شاء الله +1

b4rakat غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 09 - 2013, 12:11 AM   #3
عضو برونزي

افتراضي رد: مطلوب دخول كل خبرة التحليل وكل من لدية بعض الخبرة الجيدة فى التحليل .. دعوة عامة ومهم

متابعين معكم وبالتوفيق ياشباب

التوقيع:
اللهم صل على محمد وآل محمد الطيبين الطاهرين
قناص ألفرص غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 09 - 2013, 01:41 AM   #4
RS1
عضو متقدم

الصورة الرمزية RS1

معك إن شاء الله
لدي بعض الخبره القليله بإذن الله

التوقيع:
عن عبد الله بن عمرو ـ رضي الله عنهما ـ عن النبي صلى الله عليه وسلم قال:

المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده، والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه.

RS1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 09 - 2013, 01:45 AM   #5
RS1
عضو متقدم

الصورة الرمزية RS1

متفرغ حوالي 10 ايام من كل شهر إن شاء الله
متقطعين لظروف عملي
وسيكون تحليلي إن شاء الله في ورشتي أولا ثم أضعه هنا ثانيا إن شاء الله

التوقيع:
عن عبد الله بن عمرو ـ رضي الله عنهما ـ عن النبي صلى الله عليه وسلم قال:

المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده، والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه.

RS1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 09 - 2013, 02:22 AM   #6
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة b4rakat مشاهدة المشاركة
معك يا أخـي إن شاء الله +1
نورت يا غالى اهلا بيك معانا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص ألفرص مشاهدة المشاركة
متابعين معكم وبالتوفيق ياشباب
اهلا بيك يا غالى منور معانا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RS1 مشاهدة المشاركة
معك إن شاء الله
لدي بعض الخبره القليله بإذن الله
ان شاء الله يا كبير انت اساسي والله انا كنت هنزل اسمك فى الموضوع اصلا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RS1 مشاهدة المشاركة
متفرغ حوالي 10 ايام من كل شهر إن شاء الله
متقطعين لظروف عملي
وسيكون تحليلي إن شاء الله في ورشتي أولا ثم أضعه هنا ثانيا إن شاء الله
ان شاء الله مفيش اى مشاكل عشر ايام بس كفاية واحنا نكمل انا مستني بس بقيت الناس تتجمع

قديم 28 - 09 - 2013, 02:31 AM   #7
عضو جديد

فكرة حلوة .. ومنها نتعلم

شكرا لك اخي

ونييس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 09 - 2013, 02:36 AM   #8
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ونييس مشاهدة المشاركة
فكرة حلوة .. ومنها نتعلم

شكرا لك اخي

العفو يا غالى واهو كلو بيتعلم من كلو انا فضلى حجات بسيطة كدة وابقى بروفيسور ^_^ حاسس انى هتعلمها هنا ان شاء الرحمن

قديم 28 - 09 - 2013, 10:27 AM   #9
عضو جديد

بالتوفيق بأذن الله

رشاد 2013 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 28 - 09 - 2013, 04:00 PM   #10
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رشاد 2013 مشاهدة المشاركة
بالتوفيق بأذن الله
شكرا لك

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

الكلمات الدلالية (Tags)
ن ا

مواضيع سابقة :

صفقة يورو
النقاط المفصلية "المهدي"
اقوى التوصيات ..مع الخرسانات

مواضيع تالية :

توصيات وتحاليل يورو ين
توصيات علي الديموا فقط
رحلة 2000 دولار (هدف 10 ستوب 20)