موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

ورشة عمل لاستراتيجية دكتور خسارة

منتدى تداول العملات العام

Like Tree13Likes

موضوع مغلق

قديم 23 - 11 - 2013, 06:19 AM   #31
عضو جديد

افتراضي رد: ورشة عمل لاستراتيجية دكتور خسارة

رد: ورشة عمل لاستراتيجية دكتور خسارة
لا اهاجمك حبيبي ، اعتبره فقط نقد بناء ، أقول رأيي فلا تحجر على الرأي ، فنحن في عصر الديموقراطية

هل كل من يقول رأي أو نقد لطريقة عرضك يصبح طفولي

فقط كن دايركت عزيزي

تمنياتي لك بان تصبح اكثر رقيا وتأدبا ً في الحديث . كما يحدث في الدول غير العربية

smarty9_2009 غير متواجد حالياً  

قديم 23 - 11 - 2013, 11:02 AM   #32
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mm110575 مشاهدة المشاركة
شكرا لك اخي الكريم علي ردك الراقي وكأنك من دولة اخري غير عربية لان العرب يهاجمون هجوم غير هادف اللاسف
بالنسبة للطريقة اخي الكريم لو عرضتها علي العام حايحصل مشكلة كبيرة ولو الدكتور خسارة عارف ان الطريقة لو اتعرضت اكيد حايحصل مشاكل سببها شركات الماركت ميكر لان اللاسف 90 % من الشركات وهمية ويربحون من خسائرك فأنا احاول ان اعرض عليكم صفقات دخول وخروج حتي اى شخص يفهم الطريقة بأجتهادة ويقوم بالمتاجرة بها لنفسة فأنا لست مخطأ في ذلك فأنا جلست شهور وايام وليالي للبحث عن الكلمة المفقودة بتعب وجهد فالان الناس تريد الطريقة علي طبق من ذهب ولو عارفو الطريقة اكيد حيبقا ليس لها اهمية لان الشركات حاتعرفها وتحاول ان تعطيل المنصات او اللعب في الاسبريد او عدم فتح الصفقة لو كان الامر معلق
اما علي طريقة بيعها فعدة اشخاص كانو يطلبوها مني علي الخاص وانا رفضت لكن كثرة الالحاح اضفتهم علي ايميلي وكانو بيعرضو عليا مبالغ كبيرة ففكرت ان اعطيها لهم لكن اللاسف شخص طفل يدعي اياد عمل شكاوي كبيرة للمراقب وخصوصا ان المراقب كان يترصدني وكان قوانين المنتدي وكأنها قوانين البنتاجون ههههههه لانة قد اضفني من قبل وكان يريد الطريقة لنفسة لكني رفضت وعلي فكرة المراقب العام شخص عادي يتاجر في الفوركس ويخسر ويربح مثلنا لكن تشبيهات الاعضاء كأن المراقب رئيس جمهورية مش عارف لية
فأنا مش غلطان في حاجة والمراقب تجاوز حدودة بأيقافة وايضا المصيبة انة شال الموضوع بالكامل وهذا مخالف للقانون لان المفروض يغلقة فقط حتي لا يشارك بة احد
فأنا لو غلطان انا سأقفل الموضوع ولا ادخلة مرة ثانية .
اتمني تكون المعلومة وصلت وبلاش الردود السلبية وتابعوني في صفقاتي وهذا اول الخيط فأنتم ليسو اغبياء
تقبلو تحياتي واسف علي الاطالة
علي فكره موضوع الشركات ده تعرف الطريقه ويحاربوك ممكن ده كلام خطاء تماما وعاري من الصحه ليه لان لدينا الاف الشركات التي يعمل اسفلها العرب ومش كلنا شغالين ماركت ميكر ده حاجه وعمرهم ما هيتفقو مع بعضدي شركه بالشرق ودي شركه بالغرب يعني الكلام ده مش صحيح اخي بس نزل وانتشر بين الناس والناس صدقت القصه وبدائت تداولها فيما بينها بدون تفكير اللي بيخلاني اعلق عليموضوع كلامك المتناقض ولو مكنش متناقض كنت مدخلتش هنا وقلت كده ليه انت في فنهايه موضوعكهناك قولت ان الحكايه مش مؤشر وده يعتبر 30 بالمائه ورجعت هنا حطيت شرح الطريقه في اول الموضوع ذي هناك ووعدت بالشرح وانزال الشارت كلام جميل وبعد صفقه و اتنين و ثلاثه لا كان فيه شرح ولا اي شئ وتحول الموضوع الي ما عليه الان بص يا اخي اذا كان هدفك بيع الطريقه او ما شابه ذلك فاعتقد انك اخترت مكان مخالف ايضا فهناك اماكن اخري لذلك فابحث عنها حتي لا تتعبنا وتتعب حالك وسط مشاحنات الاعضاء العرب وهناك اجانب بيفهمو ويقدرو ما تقول ومعندهمش شركات بتراقبهم هههههههههههههههه خليك دوغري وتوقف عن الموضوع او اكمل ما فتحته وضع ما لديك هنا مباشرتا ورزقك ورزق الناس علي الله اذا كان عندك شئ

Omar8 and smarty9_2009 like this.
السهم المصرى غير متواجد حالياً  
قديم 23 - 11 - 2013, 11:08 AM   #33
عضو جديد

علي فكره اللي فاكر ان الاجانب ناس بتفهم وتقدر ومعندهمش نصب يبقي واهم وجرب تتعاملل معاهم وهتشوف كلامي احنا بس اللي بنشوف الدنيا بمنظور مختلف

Omar8 likes this.
قديم 23 - 11 - 2013, 11:14 AM   #34
عضو جديد

وانت نفسك من فتره قريبه كنت كاتب في موضوعك اللي يوصل لشئ بالطريقه يحطو علي العام او يبعتهولك علي الخاص ايه اللي فرق بقا الان بين طلبك من عده ايام وطلب الناس الان راجع نفسك واعرف ما اود قوله وهتعلم ان نقضي لك للصالح العام لك وللجميع

Omar8 likes this.
قديم 23 - 11 - 2013, 07:07 PM   #35
عضو جديد

اخي السهم الاحمر احب اقول لك انا مش كلامي متناقص وقد قولت اى مؤشر في العالم يتبع السعر وليس العكس وطريقة التداول هي التي تربح لان هناك استراتيجية تنجح عند شخص وتفشل عند شخص اخر
واؤكد لك بلاش مهاجمة وانتظر الموضوع لسة في اولة انا مش عارف لية التصريحات والخلافات والهجوم دا
براحة شوية الضغظ عندك حيبقا عالي هههههههههه

mm110575 غير متواجد حالياً  
قديم 23 - 11 - 2013, 07:12 PM   #36
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السهم المصرى مشاهدة المشاركة
علي فكره موضوع الشركات ده تعرف الطريقه ويحاربوك ممكن ده كلام خطاء تماما وعاري من الصحه ليه لان لدينا الاف الشركات التي يعمل اسفلها العرب ومش كلنا شغالين ماركت ميكر ده حاجه وعمرهم ما هيتفقو مع بعضدي شركه بالشرق ودي شركه بالغرب يعني الكلام ده مش صحيح اخي بس نزل وانتشر بين الناس والناس صدقت القصه وبدائت تداولها فيما بينها بدون تفكير اللي بيخلاني اعلق عليموضوع كلامك المتناقض ولو مكنش متناقض كنت مدخلتش هنا وقلت كده ليه انت في فنهايه موضوعكهناك قولت ان الحكايه مش مؤشر وده يعتبر 30 بالمائه ورجعت هنا حطيت شرح الطريقه في اول الموضوع ذي هناك ووعدت بالشرح وانزال الشارت كلام جميل وبعد صفقه و اتنين و ثلاثه لا كان فيه شرح ولا اي شئ وتحول الموضوع الي ما عليه الان بص يا اخي اذا كان هدفك بيع الطريقه او ما شابه ذلك فاعتقد انك اخترت مكان مخالف ايضا فهناك اماكن اخري لذلك فابحث عنها حتي لا تتعبنا وتتعب حالك وسط مشاحنات الاعضاء العرب وهناك اجانب بيفهمو ويقدرو ما تقول ومعندهمش شركات بتراقبهم هههههههههههههههه خليك دوغري وتوقف عن الموضوع او اكمل ما فتحته وضع ما لديك هنا مباشرتا ورزقك ورزق الناس علي الله اذا كان عندك شئ
اخي الكريم انا قلت 90 % من الشركات ماركت ميكر ولم اقل 100%
ثانيا اكيد الشركات لما تعرف الطريقة حاتعطل المنصات في حالة العمل بها او اى طريقة اخري
تحياتي لك

قديم 23 - 11 - 2013, 07:30 PM   #37
عضو جديد

اقتباس:
اخي الكريم انا قلت 90 % من الشركات ماركت ميكر ولم اقل 100%
ثانيا اكيد الشركات لما تعرف الطريقة حاتعطل المنصات في حالة العمل بها او اى طريقة اخري
تحياتي لك
والله العظيم لان يحدث هذا الشئ ولن تعمل اي شركه ضدك كما لان السعر واحد بكل الشركات ولان يحركو اسعار خاصه ضدك وانسي موضوع ان الشركات هتعمل ده
ثانيا ايه اللي خلاك متاكد ان اللي انت وصلت اليه هو ما توصل ليه دكتور خساره لانو مختفي اسمع كلمه من اخ ربما يكبرك سنا لان لدي 45 عاما اقر كلامي بتمعن وهتعرف ان الخرفات المنتشره في المنتديات العربيه عن مراقبه الشركات للطرق ده شئ ضرب من الخيال وهاتلي حد تضرر من نشر طريقه وتم ضربها مش علي 90 بالمائه لا 10 بس وفي نهايه رسالتي لك لو كان لديك شئ تنفع بيه اخوانك تفضل بوضعه مباشرتا واتمني من الله التوفيق لك ولغيرك تحياتي

قديم 23 - 11 - 2013, 07:35 PM   #38
عضو جديد

اقتباس:
اخي السهم الاحمر احب اقول لك انا مش كلامي متناقص وقد قولت اى مؤشر في العالم يتبع السعر وليس العكس وطريقة التداول هي التي تربح لان هناك استراتيجية تنجح عند شخص وتفشل عند شخص اخر
واؤكد لك بلاش مهاجمة وانتظر الموضوع لسة في اولة انا مش عارف لية التصريحات والخلافات والهجوم دا
براحة شوية الضغظ عندك حيبقا عالي هههههههههه
الضغط عندي بيعلي بس لما اشوف نصابين وكدابين فقط وبحب اثبت ان ليس لديهم شئ وهدفهم بيع الوهم لاخرين

Omar8 likes this.
قديم 24 - 11 - 2013, 03:34 AM   #39
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السهم المصرى مشاهدة المشاركة
الضغط عندي بيعلي بس لما اشوف نصابين وكدابين فقط وبحب اثبت ان ليس لديهم شئ وهدفهم بيع الوهم لاخرين
يعني انا نصاب وكذاب طيب تمام

شكرا جزيلا لك انا لا ارد الاساءة بالاساءة فهذا تعليم ديننا الاسلامي

قديم 24 - 11 - 2013, 04:19 AM   #40
عضو جديد

اقتباس:
يعني انا نصاب وكذاب طيب تمام

شكرا جزيلا لك انا لا ارد الاساءة بالاساءة فهذا تعليم ديننا الاسلامي

والله ضحكتنى يا اخى .......
هو اسمك مكتوب فوق !!!!!