موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام > قسم التوصيات - توصيات العملات

▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

قسم التوصيات - توصيات العملات

Like Tree356Likes

قديم 15 - 09 - 2014, 03:06 AM   #621
عضو نشيط جدا

افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud hady مشاهدة المشاركة
الكبير كبير الله بنور عليك mr.money
شكرا ليك كتير بس انا مجرد بجيب ليكم التوصيات من موقع التوصيات لما توصل لى بمعنى انى مش صاحب التوصيات دى

mahmoud hady likes this.
Mr.Money غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 15 - 09 - 2014, 01:57 PM   #622
عضو نشيط جدا

افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

sell usdjpy at 107.25
sl at 107.60

keem.14 likes this.
قديم 15 - 09 - 2014, 08:13 PM   #623
عضو جديد

اولاً يشكر اخي الكريم مستر موني على مجهوده في هذا الموضوع ويجزاه الله خير الجزاء

ثانياً انا لاحظت قوة توصيات هذا الموضوع ومن تجربة شخصية بعد حمد الله حصلت خير من هذه التوصيات وكثير من التوصيات اللي ضربت الستوب عكست وحققت ارباح كبيرة واخرها توصية الباوند نيوزلندي اللي اليوم الحمد لله محققة اكثر من 100 نقطة حتى الان والسبب في استفادتي هي نصيحة اخي مستر بزيادة الاستوب 10نقاط في بداية الموضوع (انا ازود 20 نقطة على الاقل)

التوقيع:
في عالم الفوركس ضعها نصب عينيك

(((((((((((((( الطمع ضيع ما جمع )))))))))))))))
Abu loly14 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 16 - 09 - 2014, 03:40 PM   #624
عضو نشيط جدا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu loly14 مشاهدة المشاركة
اولاً يشكر اخي الكريم مستر موني على مجهوده في هذا الموضوع ويجزاه الله خير الجزاء

ثانياً انا لاحظت قوة توصيات هذا الموضوع ومن تجربة شخصية بعد حمد الله حصلت خير من هذه التوصيات وكثير من التوصيات اللي ضربت الستوب عكست وحققت ارباح كبيرة واخرها توصية الباوند نيوزلندي اللي اليوم الحمد لله محققة اكثر من 100 نقطة حتى الان والسبب في استفادتي هي نصيحة اخي مستر بزيادة الاستوب 10نقاط في بداية الموضوع (انا ازود 20 نقطة على الاقل)
شكرا ليك حضرتك و زى ما حضرتك قولت انا نبهت اول ما عملت الموضوع على نقطة زيادة الاستوب 10 نقاط لانه فعلا فى صفقات بتضرب على نقطة او 5 و بعد كدة تجيب ربح يتعدى 100 نقطة فا بتبقى حاجة تضايق الصراحة
بس الكلام دا كان من قبل ما اصحاب التوصيات يعملوا موقع لكن بما انهم عملوا موقع فا هما مش قايلين حاجة على موضوع ال 10 نقاط دا لان دى كانت فكرتى انا كمتابع لهم من مدة طويلة
يعنى باختصار اللى عايز يعمل حساب 10 نقاط زيادة على الاستوب هو حر يا جماعة لكن الموقع بتاع التوصيات بيعتبر الصفقات دى ضربت ستوب و بالتالى انتوا بقى تغلقوا الصفقة على الربح اللى انت عايزينوا

spiderpic and mahmoud hady like this.
قديم 17 - 09 - 2014, 06:05 AM   #625
عضو نشيط جدا

close gbpaud at 1.7930 with profit 105 pips

قديم 17 - 09 - 2014, 09:01 AM   #626
عضو نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Money مشاهدة المشاركة
شكرا ليك حضرتك و زى ما حضرتك قولت انا نبهت اول ما عملت الموضوع على نقطة زيادة الاستوب 10 نقاط لانه فعلا فى صفقات بتضرب على نقطة او 5 و بعد كدة تجيب ربح يتعدى 100 نقطة فا بتبقى حاجة تضايق الصراحة
بس الكلام دا كان من قبل ما اصحاب التوصيات يعملوا موقع لكن بما انهم عملوا موقع فا هما مش قايلين حاجة على موضوع ال 10 نقاط دا لان دى كانت فكرتى انا كمتابع لهم من مدة طويلة
يعنى باختصار اللى عايز يعمل حساب 10 نقاط زيادة على الاستوب هو حر يا جماعة لكن الموقع بتاع التوصيات بيعتبر الصفقات دى ضربت ستوب و بالتالى انتوا بقى تغلقوا الصفقة على الربح اللى انت عايزينوا
اقتراح 10 نقاط ده جامد اوي ولكن به مشكلة
فى موقع الشركة لا يزيدون 10 نقاط وبالتالى هناك صفقات بالنسبة لهم ضربت ستوب ولكن عندنا شغالة مثل صفقة الباوند نيوزيلندى مثلا اللي لسه شغالة عندى وبالتالي نحن ننتظر اشارة الخروج ولكن هم عندهم ضربت ستوب
ما الحل ؟

michael thabet غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 17 - 09 - 2014, 01:26 PM   #627
عضو فـضـي

فى هذه الحالة اخى العزيز اقفل الصفقة على الربح اللى انت مقتنع بيه

اخونا احمد كتر خيره بيبعتلنا التوصيات زى مابتجيله بالظبط وبدون تاخير
يعنى كنت ممكن تخرج من صفقة الاسترلينى نيوزلندى لما هو بعت خروج من الاسترلينى استرالى مثلا او تحدد لنفسك مثلا عدد نقاط تقتنع بيها و تخرج من الصفقة دى حاجة هترجعلك انت ومبروك عليك المكسب بتاعة الصفقة

MiroGraphic متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 17 - 09 - 2014, 05:26 PM   #628
عضو نشيط جدا

sell eurusd at 1.2965
sl at 1.3005

قديم 17 - 09 - 2014, 05:27 PM   #629
عضو نشيط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MiroGraphic مشاهدة المشاركة
فى هذه الحالة اخى العزيز اقفل الصفقة على الربح اللى انت مقتنع بيه

اخونا احمد كتر خيره بيبعتلنا التوصيات زى مابتجيله بالظبط وبدون تاخير
يعنى كنت ممكن تخرج من صفقة الاسترلينى نيوزلندى لما هو بعت خروج من الاسترلينى استرالى مثلا او تحدد لنفسك مثلا عدد نقاط تقتنع بيها و تخرج من الصفقة دى حاجة هترجعلك انت ومبروك عليك المكسب بتاعة الصفقة
كلامك صح
ولكن كده فيه ناس تنتظر الاغلاق والصفقة بالنسبة للشركة ضربت ستوب

michael thabet غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 18 - 09 - 2014, 06:36 AM   #630
عضو نشيط جدا

close eurusd at 1.2865 with profit 100 pips
و لا يوجد صفقات مفتوحه

nahash and mahmoud hady like this.

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات

مواضيع سابقة :

رحلة ((((((((( تدبيلة كل اسبوع )))))))))
توصيات رقميه , يوميه , متوسطه المدى وسوينجات
رحلة موفقة من 1200 دولار الى ما شاء الله

مواضيع تالية :

مطلوب اسهم الشركة الاسلامية للتمويل
ابي مساعدتكم
توصيات الذهب

▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►