• 2:47 مساءاً

▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

Like Tree356Likes

عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
Mr.Money is on a distinguished road
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►
481#
16 - 07 - 2014, 06:20 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alshryan مشاهدة المشاركة
بالفعل توصيات رائعة تصيب الهدف بكل دقة واحترافية ولا اروع منها الا قلب صاحبها الذي يحب الخير للجميع ويحب للناس ما يحب لنفسه اثابك الله وجعلها في موازين حسناتك تمنياتي لك بالتوفيق والسداد وننتظر منك تزويدنا بموقع هذه التوصيات حال اكتماله وانا اول المشتركين ولك منا الدعاء من القلب اخوك عبدالرحمن الشريان
شكرا لك يا اخى و انا لا استحق كل هذا الكلام الجميل و بالنسبة لسؤالك عن موقع التوصيات فا انا اعتقد انه مخالف انى احطه فى الموضوع و حضرتك قافل الرسائل الخاصة ... فا انا مش عارف اعمل ايه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raed970 مشاهدة المشاركة
هل هناك منصه للمتابعه ؟
ارجو الافاده
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو ادم مشاهدة المشاركة
متابع علي الديمو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_elnagem مشاهدة المشاركة
هل توضع التوصيات هنا ولا فى حساب خاص ممكن لو فى حساب منصه الحساب ورقمه والباص
يا جماعة لا يوجد حساب للمتابعة للاسف ... و نعم يا اخى التوصيات توضع هنا ... انا اول ما تجيلى التوصية على الموبايل من موقع التوصيات بنقلها ليكم هنا و لا توضع فى حساب خاص كما تعتقد انت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mida2014 مشاهدة المشاركة
اخي الا توجد توصيات هدا الاسبوع
يا اخى انا لو جتلى توصية من الموقع اكيد مش هبخل عليكم بس هى الفكرة ان التوصيات مش شرط تبقى كل اسبوع او كل يوم ... الموقع سياسته على ما اعتقد تحقيق عدد كافى من النقاط وليس عدد معين من الصفقات كل اسبوع او كل يوم و لاتقلق اول ما الموقع يرسل لى اى توصية ساقول لكم
nahash likes this.
Mr.Money غير متواجد حالياً  

عضو نشيط

هيا عبيد is on a distinguished road
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►
482#
16 - 07 - 2014, 12:29 PM
ننتظر توصياتك اخي الكريم
هيا عبيد غير متواجد حالياً  
عضو جديد

الفوركس العربي is on a distinguished road
483#
16 - 07 - 2014, 06:39 PM
منتظرين التوصيات الرائعه بالتوفيق للجميع
الفوركس العربي غير متواجد حالياً  
عضو جديد

kamikaze is on a distinguished road
484#
16 - 07 - 2014, 08:24 PM
kamikaze غير متواجد حالياً  
عضو جديد

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
AHMED ALAA 79 is on a distinguished road
485#
16 - 07 - 2014, 08:51 PM
الموقع سياسته على ما اعتقد تحقيق عدد كافى من النقاط وليس عدد معين من الصفقات كل اسبوع او كل يوم
معلش بس عند تعليق على النقطة عايز افهم ازاى الموقع سياسته انه يحقق عدد كافى وليس عدد معين .. انا لما شوفت الموضوع فى اول صفحة لقيت ان بسم الله ماشاء الله اقل شهر كانت التوصيات محققة 1300 نقطة .. فعايز بس افهم منك النقطة دى بشكل اوضح
واذا كان الموضوع فعلا بيمشي بالنظام انه يحدد عدد كافى من النقاط كل شهر على اى اساس بيتم تحديد عدد ذلك النقاط ......
يعنى على سبيل المثال التوصيات الاسبوع الاول من الشهر ده حققت 720 نقطة هل لو فى نقاط تانية متاحة على الشارت الموقع ممكن مش يبعت لانه اكتفي بذلك العدد ؟؟
اسف على الازعاج
AHMED ALAA 79 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

هيا عبيد is on a distinguished road
486#
16 - 07 - 2014, 10:24 PM
ننتظر توصياتك اخي الكريم
هيا عبيد غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية Dabdoub
عضو نشيط جدا
الصورة الرمزية Dabdoub

Dabdoub is on a distinguished road
487#
17 - 07 - 2014, 05:18 AM
هناك العديد ممن حصلو على معلومات الشركة ياريت لو فيهم اللي استطاع ان يشترك ان يكتب لنا التوصيات
Dabdoub غير متواجد حالياً  
عضو جديد

kamikaze is on a distinguished road
488#
17 - 07 - 2014, 09:22 AM
هناك العديد ممن حصلو على معلومات الشركة ياريت لو فيهم اللي استطاع ان يشترك ان يكتب لنا التوصيات
kamikaze غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
Mr.Money is on a distinguished road
489#
17 - 07 - 2014, 06:14 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيا عبيد مشاهدة المشاركة
ننتظر توصياتك اخي الكريم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفوركس العربي مشاهدة المشاركة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kamikaze مشاهدة المشاركة
لا تقلقوا يا جماعة ... مجرد ما الموقع يبعتلى اى توصية هحطها ليكم علطول

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMED ALAA 79 مشاهدة المشاركة
الموقع سياسته على ما اعتقد تحقيق عدد كافى من النقاط وليس عدد معين من الصفقات كل اسبوع او كل يوم
معلش بس عند تعليق على النقطة عايز افهم ازاى الموقع سياسته انه يحقق عدد كافى وليس عدد معين .. انا لما شوفت الموضوع فى اول صفحة لقيت ان بسم الله ماشاء الله اقل شهر كانت التوصيات محققة 1300 نقطة .. فعايز بس افهم منك النقطة دى بشكل اوضح
واذا كان الموضوع فعلا بيمشي بالنظام انه يحدد عدد كافى من النقاط كل شهر على اى اساس بيتم تحديد عدد ذلك النقاط ......
يعنى على سبيل المثال التوصيات الاسبوع الاول من الشهر ده حققت 720 نقطة هل لو فى نقاط تانية متاحة على الشارت الموقع ممكن مش يبعت لانه اكتفي بذلك العدد ؟؟
اسف على الازعاج
حضرتك يا استاذ احمد انا قولت (اعتقد) يعنى مش متاكد و اعتقادى دى نابع من انى متابع التوصيات دى من زمان و بلاحظ انهم مش بيحبوا الطمع مادام حققوا نتيجة حلوه .. لكن مش معنى كلامى انه مفيش توصيات لاخر الشهر ... عادى جدا ممكن يبقى فى توصيات و نصل لربح 1000 نقطة ... الله اعلم
حاجة زى دى انا مش اقدر افيدك فيها الصراحة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dabdoub مشاهدة المشاركة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kamikaze مشاهدة المشاركة
دا على اساس انى ميت مثلا ولا ايه
ممنوع اى حد غيرى يضع اى توصيات فى الموضوع علشان عدم اللغبطة و ما عليكم سوى الانتظار لاى جديد
استبرق1 and stomfadi like this.
Mr.Money غير متواجد حالياً  
عضو جديد

same222 is on a distinguished road
490#
18 - 07 - 2014, 07:47 AM
دا على اساس انى ميت مثلا ولا ايه
ممنوع اى حد غيرى يضع اى توصيات فى الموضوع علشان عدم اللغبطة و ما عليكم سوى الانتظار لاى جديد سلامت عمرك احونا موني والله يطول بعمرك تبقى خفت الدم ملازمه لا اخواننا المصرين
same222 غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات