موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

منتدى تداول العملات العام

Like Tree88Likes

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع
قديم 22 - 04 - 2014, 08:33 AM   #101
مشرف بورصات
 
الصورة الرمزية احمد ريان
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀
ما شاء الله عليكى اختى دعبوله
شعله من النشاط

مش ناويا تغيرى اسم دعبوله ده وتخليه حبيبه المجنون مثلا



احمد ريان متواجد حالياً  
قديم 22 - 04 - 2014, 08:38 AM   #102
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية دعبولة
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ريان مشاهدة المشاركة
ما شاء الله عليكى اختى دعبوله
شعله من النشاط

مش ناويا تغيرى اسم دعبوله ده وتخليه حبيبه المجنون مثلا
هغيرة وأخليه ( ليلى )
على غرار ( GPBJPY ليلى )



Guarant likes this.
التوقيع:
(( لا إله إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد، يحيي ويميت، وهو حي لا يموت، بيده الخير، وهو على كل شيء قدير ))
-
╝◄۩۩۩ تغريدات دعبولة الفوركسية ۩۩۩►╚
-
دعبولة غير متواجد حالياً  
قديم 22 - 04 - 2014, 09:23 AM   #103
عضو جديد
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

السلام عليكم
انا الحمد لله بايع من امبارح لانى متوقع ده
بس يارب تكونى بخرتى الموضوع علشان الخسرانين هنا كتير وبيحسدوا
ومستنى فرصة على الدهب دلوقتى وربنا معانا



التوقيع:
لا إله إلا أنت سبحانك إنى كنت من الظالمين






MR_KHALEDBADRY غير متواجد حالياً  
قديم 22 - 04 - 2014, 09:27 AM   #104
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية دعبولة
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_KHALEDBADRY مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
انا الحمد لله بايع من امبارح لانى متوقع ده
بس يارب تكونى بخرتى الموضوع علشان الخسرانين هنا كتير وبيحسدوا
ومستنى فرصة على الدهب دلوقتى وربنا معانا
وعليكم السلام
بخصوص الذهب أنا شغالة عليه من قبل بس دلوقتي خفيف مش زي المجنون

وبخصوص الموضوع ، آه بخرته كويس قوي ما تخفش عليا ومش كل اللي هنه ومش كل خسران يحسد
وعلى رأي المثل ( ما يحسدش المال إلا أصحابه )



Guarant likes this.
التوقيع:
(( لا إله إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد، يحيي ويميت، وهو حي لا يموت، بيده الخير، وهو على كل شيء قدير ))
-
╝◄۩۩۩ تغريدات دعبولة الفوركسية ۩۩۩►╚
-
دعبولة غير متواجد حالياً  
قديم 22 - 04 - 2014, 09:40 AM   #105
عضو فـضـي
 
الصورة الرمزية ziyadiah
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعبولة مشاهدة المشاركة
وعليكم السلام
بخصوص الذهب أنا شغالة عليه من قبل بس دلوقتي خفيف مش زي المجنون

وبخصوص الموضوع ، آه بخرته كويس قوي ما تخفش عليا ومش كل اللي هنه ومش كل خسران يحسد
وعلى رأي المثل ( ما يحسدش المال إلا أصحابه )
الف مبروك الارباح يا اخت دعبولة والى المليون ان شاء الله ومجرد رأي لو نقلل نسبة الدخول الى 5 دولار بدل عشرة بتكوني بالامان بشكل اكبر وخلي الرحلة تزيد شوية وقت .


وشكرا لانك سبقتيني بالرد كفيتي ووفيتي



ziyadiah غير متواجد حالياً  
قديم 22 - 04 - 2014, 12:12 PM   #106
عضو فـعّـال
 
الصورة الرمزية sabertamer
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_KHALEDBADRY مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
انا الحمد لله بايع من امبارح لانى متوقع ده
بس يارب تكونى بخرتى الموضوع علشان الخسرانين هنا كتير وبيحسدوا
ومستنى فرصة على الدهب دلوقتى وربنا معانا
الذهب للشراء الان والله اعلى واعلم



sabertamer غير متواجد حالياً  
قديم 22 - 04 - 2014, 12:29 PM   #107
عضو جديد
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabertamer مشاهدة المشاركة
الذهب للشراء الان والله اعلى واعلم
هو على وشك الشراء
بس خلى بالك مش لاهداف كبيرة يعنى ممكن تقول 80 - 100 نقطة



sabertamer likes this.
التوقيع:
لا إله إلا أنت سبحانك إنى كنت من الظالمين






MR_KHALEDBADRY غير متواجد حالياً  
قديم 22 - 04 - 2014, 07:17 PM   #108
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية دعبولة
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabertamer مشاهدة المشاركة
الذهب للشراء الان والله اعلى واعلم
هو موضوعي بقى توصيات وعلى الدهب كمان ولا آيه؟
أرجوكم يا أخوه بلاش المشاركات اللي زي دي هنا



التوقيع:
(( لا إله إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد، يحيي ويميت، وهو حي لا يموت، بيده الخير، وهو على كل شيء قدير ))
-
╝◄۩۩۩ تغريدات دعبولة الفوركسية ۩۩۩►╚
-
دعبولة غير متواجد حالياً  
قديم 22 - 04 - 2014, 07:23 PM   #109
عضو فـعّـال
 
الصورة الرمزية sabertamer
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعبولة مشاهدة المشاركة
هو موضوعي بقى توصيات وعلى الدهب كمان ولا آيه؟
أرجوكم يا أخوه بلاش المشاركات اللي زي دي هنا

مفيش مشكلة اخت دعبوله تقبلى اعتذارى
اسف لازعاج الاعضاء
السلام عليكم



sabertamer غير متواجد حالياً  
قديم 22 - 04 - 2014, 07:40 PM   #110
عضو نشيط
 
الصورة الرمزية دعبولة
 

افتراضي رد: ☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sabertamer مشاهدة المشاركة
مفيش مشكلة اخت دعبوله تقبلى اعتذارى
اسف لازعاج الاعضاء
السلام عليكم
أشكر تعاونك وتقبلك
ويريتهم اللي في بالي زيك



التوقيع:
(( لا إله إلا الله وحده لا شريك له، له الملك وله الحمد، يحيي ويميت، وهو حي لا يموت، بيده الخير، وهو على كل شيء قدير ))
-
╝◄۩۩۩ تغريدات دعبولة الفوركسية ۩۩۩►╚
-
دعبولة غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام


مواضيع سابقة :

سؤال لاساتذة الايشيموكو فى المنتدى
كشف حساب سكالبينج هدف 10 ستوب 90
استراتيجية الدونت كلوز ينقلها سلطان شمس

مواضيع تالية :

مواعيد العطلات الرسميه في wwm
40 قول رائع من أقوال أينشتاين، حكم ونصائح وآراء شخصية
معاقبة مدير سوناري كابيتال ماركتس بالسجن ستة أعوام ونصف

☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ رحلة المليون مـ ( GBP/JPY ) ـع الزوج المجنون ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
▁▂▃▅▆▇★☀二【الكـــلامــونيـــك !!】二☀★▇▆▅▃▂▁ منتدى تداول العملات العام
▁▂▃▅▆▇★☀二【كـــــــــــ عام أنتم بخير ــــــــــل】二☀★▇▆▅▃▂▁ منتدى تداول العملات العام
� ﬗ▁▂▃▅▆▇★@@☀二【« GOLD »】二☀@@★▇▆▅▃▂▁ﬗ� ‏ منتدى تداول العملات العام


روابط الموقع الداخلية


02:19 AM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc.

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة