• 3:06 مساءاً

مؤشر ZZ_Window

عضو جديد

dawns_mist is on a distinguished road
افتراضي رد: مؤشر ZZ_Window
11#
20 - 07 - 2009, 05:33 AM
أنا عملت فيجوال باكتيست و كمان جربته لايف دلوقتي على فريم الدقيقة .. أنا آسف .. المؤشر بيعيد رسم نفسه و ماينفعش بحال من الأحوال نعتمد عليه .. لكن عموما شكرا لصاحب الموضوع على محاولة المساعده .
dawns_mist غير متواجد حالياً  

عضو جديد

entaomry is on a distinguished road
12#
21 - 07 - 2009, 08:55 AM
اسمحلي اخي dawns
المؤشر مش بيعيد نفسعه ولا حاجة ... وصعب انك تحكم عليه على فريم الدقيقه ... لأن الافجار السعري لما هيحصل هيكون اكقرب حاجة ليه فريم الساعه
entaomry غير متواجد حالياً  
عضو جديد

dawns_mist is on a distinguished road
13#
21 - 07 - 2009, 03:44 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة entaomry مشاهدة المشاركة
اسمحلي اخي dawns
المؤشر مش بيعيد نفسعه ولا حاجة ... وصعب انك تحكم عليه على فريم الدقيقه ... لأن الافجار السعري لما هيحصل هيكون اكقرب حاجة ليه فريم الساعه

حضرتك الإصدار ده من المؤشر عندي من أكتر من 6 شهور فاتت .. و صاحب المؤشر مش كاتب أي حاجة عن الانفجار السعري ..و غير كده كلمة انفجار سعري دي كلمة نسبيه جدا و ممكن تتطبق على اي timefram ... و أنا والله كنت منزله في أغلب التيمبلات اللي كنت شغال بيها لحد مالاقيت إنه مش مفيد بسبب تغير إشارته .. و عموما مافيش حاجة اسمها مؤشر بيعيد رسم نفسه على الدقيقة لكن على الساعة مش بيعيد رسم نفسه ، و أكيد كل المبرمجين فاهمين كلامي ده كويس .. مدام الكود موجود فيه إنه ممكن يمسح جزء منه و يعيده يبقى احتمالية إنه يعمل كده على كل الفريمات موجوده لإن ده جزء من برمجة المؤشر .. وياريت بس بهدوء كده نعمل باكتيست للمؤشر عادي على الشارت هتلاقي حضرتك إن المؤشر ده فعلا لو مش بيعيد رسم نفسه فحضرتك بقيت مليونير بمعنى الكلمة في يوم و ليلة ، لإن شكله على الشارتات مافيهوش ولا غلطة و ده مش منطقي ابدا .. صدقني أنا نفسي والله فعلا بأمانه إن المؤشر مايكونش بيعيد رسم نفسه .. ولو أنا بعارض من باب المعارضه و خلاص كنت من أول مشاركه عارضتك و قولتلك إن المؤشر مش هيكون مفيد ، لكن أنا قولت لحضرتك إني هجربه لعله يكون إصدار حديث مش بيعيد رسم نفسه و نزلته عندي على الشارت و جربته مع المؤشر القديم اللي عندي و فتحت الكود بتاعه ولاقيتهم الاتنين نفس الكود و نفس الشكل على الشارت و الاتنين بيعيدوا رسم نفسهم .... أنا والله بقول كده علشان أفيدكم و علشان ماحدش يتغر بشكل المؤشر الجميل على الشارت ، و كام ممكن اسيب الموضوع و ماشغلش بالي .. لكن أنا كان نفسي يكون المؤشر فعلا شغال كويس .
ياريت حضرتك تعمل فيجوال باكتيست ليه على اي فريم تحبه و تشوف بنفسك .
و آسف مرة تانية لو كنت ضايقت حضرتك بتعليقي .
dawns_mist غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
ramy hanna is on a distinguished road
14#
31 - 07 - 2009, 04:11 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dawns_mist مشاهدة المشاركة
حضرتك الإصدار ده من المؤشر عندي من أكتر من 6 شهور فاتت .. و صاحب المؤشر مش كاتب أي حاجة عن الانفجار السعري ..و غير كده كلمة انفجار سعري دي كلمة نسبيه جدا و ممكن تتطبق على اي timefram ... و أنا والله كنت منزله في أغلب التيمبلات اللي كنت شغال بيها لحد مالاقيت إنه مش مفيد بسبب تغير إشارته .. و عموما مافيش حاجة اسمها مؤشر بيعيد رسم نفسه على الدقيقة لكن على الساعة مش بيعيد رسم نفسه ، و أكيد كل المبرمجين فاهمين كلامي ده كويس .. مدام الكود موجود فيه إنه ممكن يمسح جزء منه و يعيده يبقى احتمالية إنه يعمل كده على كل الفريمات موجوده لإن ده جزء من برمجة المؤشر .. وياريت بس بهدوء كده نعمل باكتيست للمؤشر عادي على الشارت هتلاقي حضرتك إن المؤشر ده فعلا لو مش بيعيد رسم نفسه فحضرتك بقيت مليونير بمعنى الكلمة في يوم و ليلة ، لإن شكله على الشارتات مافيهوش ولا غلطة و ده مش منطقي ابدا .. صدقني أنا نفسي والله فعلا بأمانه إن المؤشر مايكونش بيعيد رسم نفسه .. ولو أنا بعارض من باب المعارضه و خلاص كنت من أول مشاركه عارضتك و قولتلك إن المؤشر مش هيكون مفيد ، لكن أنا قولت لحضرتك إني هجربه لعله يكون إصدار حديث مش بيعيد رسم نفسه و نزلته عندي على الشارت و جربته مع المؤشر القديم اللي عندي و فتحت الكود بتاعه ولاقيتهم الاتنين نفس الكود و نفس الشكل على الشارت و الاتنين بيعيدوا رسم نفسهم .... أنا والله بقول كده علشان أفيدكم و علشان ماحدش يتغر بشكل المؤشر الجميل على الشارت ، و كام ممكن اسيب الموضوع و ماشغلش بالي .. لكن أنا كان نفسي يكون المؤشر فعلا شغال كويس .
ياريت حضرتك تعمل فيجوال باكتيست ليه على اي فريم تحبه و تشوف بنفسك .
و آسف مرة تانية لو كنت ضايقت حضرتك بتعليقي .
كلامك صح ميم فى المية الموءشر بيعيد رسم نفسة
ramy hanna غير متواجد حالياً  
عضو جديد

egyptian200100 is on a distinguished road
15#
11 - 04 - 2010, 01:55 PM
بجد انا مشترك من فترة فى المنتدى واول مرة ارد على اى موضوع رغم انى جربت حاجات كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير فى المنتدى واستفدت طبعا بحاجات كتير وبجد متشكر على المؤشر الجامد دة
egyptian200100 غير متواجد حالياً  

الكلمات الدلالية (Tags)
مؤشر, zzwindow

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات