موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

شارتات ماريو

منتدى تداول العملات العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 29 - 03 - 2016, 04:03 AM   #3261
maryo
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية maryo
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

رد: شارتات ماريو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryo مشاهدة المشاركة
باوند كندى #GBPCADH4




الباوند كندى صفقة الاسبوع اللى فات +290 نقطة كل الاهداف



scarface likes this.
التوقيع:
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله واصحابه اجمعين
maryo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 03 - 2016, 04:08 AM   #3262
NoWay777
عضو جديد
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedqandeel مشاهدة المشاركة
حضرة المراقب العام بناء على كلامك
http://www.borsaat.com/vb/t903535-12.html#post2041518
رفعت موضوع قبل اى شىء عندكم وتمت مشاهدته من قبل 2 من المراقبين ولم يتم الرد

ومن حقى بناء على الالفاظ التى وجهت الى وبناء على صدقى ومحاولة ماريو تعمد المغالطه
اطالبك بتنفيذ تعليماتك وايقاف ماريو
انا نادرا لما بعمل مشاركة ولكن انا ركزت معاك اوي فى اول مشاركة ليك هنا من كام يوم لما عملت اول سؤال وقولت هو انت بتنزل الشارت باثر راجعي ولا ايه
فهمت ان انت عاوز تصطاد اي حاجة لماريو واي غلطة و خلاص عشان تستفزه عشان الموضوع يتقفل
بس احب اقولك حتى لو هو مش بيضارب ولا بيفتح الصفقات دي على الحقيقى ولا على تجريبي ولا اي حاجة من اللى بتقولها فيكفي اقولك ان ده قسم التحليل و المناقشات فى الازواج و ليس قسم للتوصيات عشان عاوزه يعمل حساب تجريبي ويحط الصفقات فى الحساب
الراجل بينزل شارتات تحليل مش اكتر من وجهة نظره والناس لو تحليها موافق لتحليه بتشوف اقرب نقطة لنفسها وبتدخل
انا عن نفسي لو تابعت شارت لماريو مش بعتمد على نقاط دخوله لكن بعتمد على نقاط دخول وخروج ليا انا شخصيا المهم انى اشوف الشارت و التحليل بتاعه بيدعم اي اتجاه و منين بالظبط
ياريت تفهم ان الراجل بينزل شارتات تحليل ونقاش وليست توصيات
وبطل اسلوبك ده لانه واضح جدا انك من الاول عاوز تمسك غلطة او اي حاجة وتستفز ماريو عشان الموضوع يتقفل بطل الاسلوب ده واحترم عقول الناس ان فى ناس فاهمة انت تقصد ايه



NoWay777 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 03 - 2016, 04:09 AM   #3263
ahmedqandeel
موقوف
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryo مشاهدة المشاركة
ياراجل عاوزنى اتابعك باى امارة مواضيعك
متابعة التحليل بعد الاستوب مفهاش حاجة ماهو لما الدهب يضرب ستوب 20 نفطة وينزل 400 نقطة لو مكانى هتزعل لان تعبت ف التحليل فمفهاش حاجة لما اتابعة

والتحليل اللى موصلش للدخول فدا عادى متحصلش كتير فمفهاش حاجة برضو هامش خطا 10 نقط فلازم اتابع التحليل ع الاقل اكافىءنفسى انى حللت صح بس فرق نقط عن الدخول

سلوك محللين وعاوزنى غير كدا ماهى فعلا الدنيا ماشية بضهرها
ياحبيى ضرررررررررررررررب استوووووووووووووب ركز يعنى انت تحليلك اوت يبقى اذاى تحدثه طيب ضرب استوب وبعدين نزل 500 نقطه انت اخذت منهم كام
هل لما يضرب استوب وبعدين يكمل طلوع 500 بيب هل تحدثه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولما انت مش واثق فى استوب رقمى خليه اغلاق طالما انت عارف انه هايلمس الاستوب ويذهب للاهداف
................
تحليل لم يصل للدخول ليه تحدثه يعنى لو الاسبوع فتح على جاب 2000 نقطه عكسك هاتحدثه ولا هاتقول انه الاوردر لم يتفعل
وطالما انت مش واثق فى سعر الدخول خلاص قربه شويه ولا اقولك خليه ماركت اوردر
..............
انما ياحبيبى اللى يحضر العفريت يصرفه او يستحمل اذاه يعنى انت حددت دخول وحددت استوب فحاسب نفسك على اسلوبك احنا لم نفرض عليك شىء



ahmedqandeel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 03 - 2016, 04:18 AM   #3264
NoWay777
عضو جديد
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedqandeel مشاهدة المشاركة
ياحبيى ضرررررررررررررررب استوووووووووووووب ركز يعنى انت تحليلك اوت يبقى اذاى تحدثه طيب ضرب استوب وبعدين نزل 500 نقطه انت اخذت منهم كام
هل لما يضرب استوب وبعدين يكمل طلوع 500 بيب هل تحدثه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولما انت مش واثق فى استوب رقمى خليه اغلاق طالما انت عارف انه هايلمس الاستوب ويذهب للاهداف
................
تحليل لم يصل للدخول ليه تحدثه يعنى لو الاسبوع فتح على جاب 2000 نقطه عكسك هاتحدثه ولا هاتقول انه الاوردر لم يتفعل
وطالما انت مش واثق فى سعر الدخول خلاص قربه شويه ولا اقولك خليه ماركت اوردر
..............
انما ياحبيبى اللى يحضر العفريت يصرفه او يستحمل اذاه يعنى انت حددت دخول وحددت استوب فحاسب نفسك على اسلوبك احنا لم نفرض عليك شىء
انت نمطي اوي و معندكش اسلوب المرونة فى الفوركس وفى المضاربة
المفروض يا غالي اي شخص بيحط استوب لنفسه ولصفقته ده لتامين الحساب مش اكتر و لتامين نسبة المخاطرة
بحيث لو ضربت استوب مفيش مشكلة ولكن لو ضربت استوب ولقيت برايس اكشن او تحركات معينة للشموع حوالين منطقة الاستوب اللى انا حددتها ممكن ادخل منها تانى و تحقق الهدف
لكن مفيش حاجة اسمها الصفقة ضربت استوب يبقى متابعهاش من نفس المنطقة اللى ضرب فيها استوب لان ممكن تتشكل حولها شموع توحي باستمرار الاتجاه
ياريت يا باشا يكون عندك مرونة زى ما قال ماريو
و هقولك تانى الراجل بينزل شارتات تحليل مش توصيات
الراجل انا متابعه شخصيا من 2013 اول ما بدا فى منتدي من المنتديات الاخري
وهو ميعرفنيش لكن انا اعرفه و متابع مواضيعه و مشاركاته من ساعتها والراجل عامل تحليل كويس فياريت متعلقش على كل كلمة و على اي حاجة المفروض فى مرونة و هو مغلطش وانا معاه ان ده احسن اسلوب فى المضاربة فى الفوركس
لكن اسلوب انى امسك الصفقة عند نقطة ولو ضربت خلاص وبتاع و الشغل ده لا طبعا كده هتخسر اكتر من ما هتكسب لازم يكون فى مرونة يا اخي ياريت تفهم اسلوبه اللى ماشي بيه واللى انا متابعه بقولك من 2013



soka, mouadbourse, 10pips and 1 others like this.
NoWay777 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 03 - 2016, 04:50 AM   #3265
maryo
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية maryo
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryo مشاهدة المشاركة
الباوند كندى نتمنى ينزل لسعر الدخول ميطلعش علطول #GBPCADH4




الباوند كندى متفعلش وهيتلغى التحليل



التوقيع:
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله واصحابه اجمعين
maryo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 03 - 2016, 08:02 AM   #3266
MBR
عضو نشيط جدا
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedqandeel مشاهدة المشاركة
ياحبيى ضرررررررررررررررب استوووووووووووووب ركز يعنى انت تحليلك اوت يبقى اذاى تحدثه طيب ضرب استوب وبعدين نزل 500 نقطه انت اخذت منهم كام
هل لما يضرب استوب وبعدين يكمل طلوع 500 بيب هل تحدثه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولما انت مش واثق فى استوب رقمى خليه اغلاق طالما انت عارف انه هايلمس الاستوب ويذهب للاهداف
................
تحليل لم يصل للدخول ليه تحدثه يعنى لو الاسبوع فتح على جاب 2000 نقطه عكسك هاتحدثه ولا هاتقول انه الاوردر لم يتفعل
وطالما انت مش واثق فى سعر الدخول خلاص قربه شويه ولا اقولك خليه ماركت اوردر
..............
انما ياحبيبى اللى يحضر العفريت يصرفه او يستحمل اذاه يعنى انت حددت دخول وحددت استوب فحاسب نفسك على اسلوبك احنا لم نفرض عليك شىء
استاذ قنديل

صباح الخير

من راقب الناس مات هما

انت تحب تلاقى اى واحد ناجح تزعل وتتخانق معه

ما صدقنا خلصنا لما حطيت نقرك بنقر د حماده جاى تتبلى على علم اخر وهو ماريو

ليتك تكون 1 بالمية من نشاطهم ومعرفتهم

يقول المثل اللى اختشو ماتو

خلىيك بروحك طور نفسك
وحتى تعرف نفسك صح شوف عدد اللى يتابعو كتاباتك

الله يهدينا واياك

يلاما



MBR غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 03 - 2016, 11:14 AM   #3267
maryo
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية maryo
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

باوند كندى #GBPCADH4




MBR and K.o like this.
التوقيع:
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله واصحابه اجمعين
maryo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 03 - 2016, 11:23 AM   #3268
K.o
عضو نشيط جدا
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryo مشاهدة المشاركة
باوند كندى #GBPCADH4

روعة دقة قناص

استاذ



maryo likes this.
K.o غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 03 - 2016, 11:26 AM   #3269
maryo
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية maryo
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MBR مشاهدة المشاركة
استاذ قنديل

صباح الخير

من راقب الناس مات هما

انت تحب تلاقى اى واحد ناجح تزعل وتتخانق معه

ما صدقنا خلصنا لما حطيت نقرك بنقر د حماده جاى تتبلى على علم اخر وهو ماريو

ليتك تكون 1 بالمية من نشاطهم ومعرفتهم

يقول المثل اللى اختشو ماتو

خلىيك بروحك طور نفسك
وحتى تعرف نفسك صح شوف عدد اللى يتابعو كتاباتك

الله يهدينا واياك

يلاما

شكرا ع الكلام وربنا يهدينا جميعا



التوقيع:
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله واصحابه اجمعين
maryo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 29 - 03 - 2016, 11:27 AM   #3270
maryo
عضو برونزي
 
الصورة الرمزية maryo
 

افتراضي رد: شارتات ماريو

الباوند نستنى هنا ببرايس اكشن #GBPUSDH4




التوقيع:
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله واصحابه اجمعين
maryo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام


مواضيع سابقة :

مطلوب شراء خدمة توصيات
نتائج مسابقة أفضل استراتيجية أو ورشة عمل لشهر رمضان
اليورو فرنك شراء سنتيمينت من 1.2030 الى 1.2

مواضيع تالية :

شارتات ماريو
مؤشر اسعار المستهلك يحدد اتجاه اليورو اليوم
سيارة فولفو 240 للبيع 01271721121 - 01111595763

شارتات ماريو

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع المنتدى
ورشة شارتات ماريو منتدى تداول العملات العام
شارتات و تحليلات منتدى تداول العملات العام
شارتات و كلاسيكيات منتدى تداول العملات العام


روابط الموقع الداخلية


08:16 PM
Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Policy
SEO by vBSEO 3.6.0 ©2011, Crawlability, Inc. (Unregistered)

الاتصال بنا - بورصات - الأرشيف - تنشيط العضوية - اعلن معنا - الأعلى    تحذير المخاطرة