موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

هل هذا حقيقى

منتدى تداول العملات العام

Like Tree17Likes

قديم 05 - 09 - 2014, 01:55 AM   #11
عضو سوبر

الصورة الرمزية Rock

افتراضي رد: هل هذا حقيقى

رد: هل هذا حقيقى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed982 مشاهدة المشاركة
بصو مع ىاحترامي لجميع الاراء اللى قالت فكرة البرمجة انه يبرمج الاكسبيرت على فترة قادمة , وبعدين يحط الاكسبيرت انه يقرا الشمعة اللاحقة فاحب اقولكو اني عمري ماسمعت عن حاجة كده فى البرمجة خصوصا لغة mql يعنى اصلا برمجيا مش هتنفع لان الاكسربيرت غالبا بيفتح االاوردر على اندكس 0 مش ممكن يفتح على اندكس قبل كده هيدي ايرور . ده مبدئيا ..... في فكرة اسهل من كده لو انا حبيت اعمل حركة زي اللى هو عملها واعمل فيديو بباك تست مذهل الابسط مثلا انا شايف النهردة ان اليورو نزل 230 نقطه تقريبا صح ؟ بسيطة جدا وانا عارف ان السعر وصل اليوم الى اعلى سعر 1.3150 خلاص هعمل اكسبيرت بيفتح اوردرات بيع بوقت معين واما اجي اعمل باك تست احدد فترة الباك تست الفترة اللى انا عارفها مقدما وشوفو النتائج هتكون ازاي افتح اوردر بيع مثلا بـ 5 لوت يعنى النقطه ب 50 دولار فى 200قطه يعنى 10000دولار فى كم دقيقة . متهيالي هي دي الفكرة اللى هو عملها
هو ده بالظبط اللى نقصده ياغالى
حوار نصب فى نصب
.
.
.
.

التوقيع:
من بالغ فى استسلامة ضاق فكره عن رؤية النجاح

® توصيات الروك لشهر يناير 2018 ® happy new year
http://forum.borsaat.com/t1077096.html
توصيات التيجر بالتبريد والتعزيز
http://forum.borsaat.com/t1077227.html
Rock غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 05 - 09 - 2014, 02:48 AM   #12
عضو فـعّـال

Talking رد: هل هذا حقيقى

اقتباس:
بصو مع ىاحترامي لجميع الاراء اللى قالت فكرة البرمجة انه يبرمج الاكسبيرت على فترة قادمة , وبعدين يحط الاكسبيرت انه يقرا الشمعة اللاحقة فاحب اقولكو اني عمري ماسمعت عن حاجة كده فى البرمجة خصوصا لغة mql يعنى اصلا برمجيا مش هتنفع لان الاكسربيرت غالبا بيفتح االاوردر على اندكس 0 مش ممكن يفتح على اندكس قبل كده هيدي ايرور . ده مبدئيا ..... في فكرة اسهل من كده لو انا حبيت اعمل حركة زي اللى هو عملها واعمل فيديو بباك تست مذهل الابسط مثلا انا شايف النهردة ان اليورو نزل 230 نقطه تقريبا صح ؟ بسيطة جدا وانا عارف ان السعر وصل اليوم الى اعلى سعر 1.3150 خلاص هعمل اكسبيرت بيفتح اوردرات بيع بوقت معين واما اجي اعمل باك تست احدد فترة الباك تست الفترة اللى انا عارفها مقدما وشوفو النتائج هتكون ازاي افتح اوردر بيع مثلا بـ 5 لوت يعنى النقطه ب 50 دولار فى 200قطه يعنى 10000دولار فى كم دقيقة . متهيالي هي دي الفكرة اللى هو عملها
ومع احترامي لرئيك ممكن برمجيا عمل اكسبيرت ليشتغل فقط على الباك تيست ويقرأ الشمعه اللاحقة واسهل كثير من عمل الفيديو واذا تحب اعملك المطلوب مقابل 100 دولار ايه رايك يا بلاش

تأبط خيرا غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05 - 09 - 2014, 02:59 AM   #13
موقوف

اقتباس:

جميع الطرق تؤدي الى رومـــــــا

بصراحة لا خبرة لدي في البرمجة ولا استطيع ان افتي بهذا الشان ولكني نقلت ما ذكره لي احد المبرمجين الأكفاء

طريقتك ليست بعيدة عن الفكرة التي طرحتها وهذا هدف مناقشتنا والسؤال المهم / لماذا يبحث صاحب الاكسبرت عن إدارة محافظ اذا كان يستطيع تحقيق مليون دولار من رأس مال 5000 دولار خلال ساعة !!!

تعال نحسبها ونشوف

ربح في الساعة الاولى مليون دولار

في الساعة الثانية يستطيع ربح 200 مليون دولار !!!!

على اخر النهار تكون البنوك المركزية افلست

Rock likes this.
الأرستقراطي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05 - 09 - 2014, 03:05 AM   #14
موقوف

بخصوص اكسبرت وضاح عطار

الاكسبرت حقيقي ولا يمت لهذا الخداع بصلة وتمت تجربته لكن الشركة رفضت دفع الارباح لأن المتاجرة غير قانونية ( بنظرهم )

الاكسبرت يقوم بدراسة عدة منصات والبحث عن فروق سعرية ثم الدخول بقوة لاغلاق الفرق وكسب بضعة نقاط والخروج خلال ثواني

اظن ان احد الاعضاء هنا في بورصات توصل لنفس الفكرة وربح 50 الف دولار خلال ساعات وقامت الشركة بشطب الارباح واغلاق محفظته ووضعه على القائمة السوداء

الاكسبرت على ما اظن اسمه : المتاجرة على الثغرات ( ربما اكون مخطئ بالاسم لكن الفكرة وصلت )

يوجد موضوع للأخ وضاح في منتدى مجاور عن مشكلته مع الشركة وهي شركة ضخمة ومعروفة لكنها تمنع كما يمنع غيرها المتاجرة باستغلال انظمة الشركة او اي خلل بالمنصة

الاخ وضاح مبرمج رائـــع وهذه شهادة حق له

الدكتوري likes this.
قديم 05 - 09 - 2014, 03:22 AM   #15
عضو جديد

الصورة الرمزية walidleeda

السلام عليكم و رحمة الله ...
يا جماعة دة الوب اسمه اربيتراج .. و غير ممكن عمله بالمرة مع اي شركة محترمة ...انا ضيعت وقت كتيييييييير عشان يشتغل على اي منصة منفعش ...
معايا الاكسبيرت و لكن بيشتغل على منصات شركات نصابة اسعارها وهمية و مخصصة لكدة ... عشان الاكسبيرت يشتغل عليها و اروح حاطط فلوس و تاخدها ...

نصيحة عشان الوقت غالي جدا للي يقدره .... انسوا اي محاولات مع الاسلوب ددة لانكم هتضيعوا وقت ع الفاضي

walidleeda غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05 - 09 - 2014, 03:27 AM   #16
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأرستقراطي مشاهدة المشاركة
بخصوص اكسبرت وضاح عطار

الاكسبرت حقيقي ولا يمت لهذا الخداع بصلة وتمت تجربته لكن الشركة رفضت دفع الارباح لأن المتاجرة غير قانونية ( بنظرهم )

الاكسبرت يقوم بدراسة عدة منصات والبحث عن فروق سعرية ثم الدخول بقوة لاغلاق الفرق وكسب بضعة نقاط والخروج خلال ثواني

اظن ان احد الاعضاء هنا في بورصات توصل لنفس الفكرة وربح 50 الف دولار خلال ساعات وقامت الشركة بشطب الارباح واغلاق محفظته ووضعه على القائمة السوداء

الاكسبرت على ما اظن اسمه : المتاجرة على الثغرات ( ربما اكون مخطئ بالاسم لكن الفكرة وصلت )

يوجد موضوع للأخ وضاح في منتدى مجاور عن مشكلته مع الشركة وهي شركة ضخمة ومعروفة لكنها تمنع كما يمنع غيرها المتاجرة باستغلال انظمة الشركة او اي خلل بالمنصة

الاخ وضاح مبرمج رائـــع وهذه شهادة حق له

اعتذر للأستاذ وضاح

عدت للموضوع المذكور ووجدت ان الشركة تدّعي ان الاخ وضاح يتاجر على الثغرات وهو نفى ذلك ورفض توضيح عمل الاكسبرت وقال ان معظم متاجرته يدوية واتهم الشركة بمحاربة الناجحين

كلمة حق واعتذار لا اخجل من طرحه

شكل الزهايمر بدا يا قدعان

الدكتوري likes this.
قديم 09 - 09 - 2014, 02:35 PM   #17
عضو جديد

فعلا حصلت على هذا الاكسبرت لكن لم يجنى مليون كما يقال هنا فقط من 100 الى 220 نقطه يوميا مع انعكاس بعض الصفقات من 10 الى 70 نقطه وانا لا انتر انعكاس كبير فوق ال 40 نقطه اغلقها وممكن اقدم فرصه لاى خبير يجربه

رباح الذهب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09 - 09 - 2014, 02:52 PM   #18
عضو جديد

كما انى عدلت عليه لانى مع انه كان مش لكن استطيع فتح اى مؤشر مؤشر بصيغه ex4

رباح الذهب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 10 - 09 - 2014, 06:53 AM   #19
موقوف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رباح الذهب مشاهدة المشاركة
فعلا حصلت على هذا الاكسبرت لكن لم يجنى مليون كما يقال هنا فقط من 100 الى 220 نقطه يوميا مع انعكاس بعض الصفقات من 10 الى 70 نقطه وانا لا انتر انعكاس كبير فوق ال 40 نقطه اغلقها وممكن اقدم فرصه لاى خبير يجربه

طيب ياليت تطرح نسخة من الاكسبرت هنا ولو رغبت نشتريه منك لا مانع

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

مواضيع سابقة :

فضل من الله هذا ماحققتة من ارباح في خمسة ايام
ما الاخبار والاحداث المؤثرة على الذهب وما سبب هبوطه بالامس؟
الشيخ الروحاني ابو ناصح جلب سريع تحصين الملموس تسهيل زواج 00905362152436

مواضيع تالية :

For Sale USED 2012 Infiniti QX56 Base $15000usd
منتديات بورصات الاول عربيا من فئته و15 الف عالميا و390 محليا بفضل رواده
اليوم شهد تمرجن عدة حسابات

هل هذا حقيقى