موقع بورصات
  بورصات
تسجيل عضوية جديدة في المنتديات لوحة تحكم العضو البحث في المنتديات تسجيل الخروج الرئيسية الاتصال بنا

منتدى العملات العام لمتابعة كل ما يتعلق بتجارة العملات الاجنبية والذهب والنفط من اخبار وطرق المتاجرة وتحليلات ، قسم التوصيات – توصيات العملات لمتابعة توصيات ونقاط الدخول والخروج على مختلف العملات ، منتدى الدروس التعليمية يحتوي على دروس تعليمية لسوق العملات والتحليل الفني والاساسي وادارة رأس المال ، منتدى المؤشرات والاكسبيرتات يحتوي على اهم المؤشرات مع شرح لها بالاضافة الى بعض الدروس

العودة   بورصات > بورصة العملات الاجنبية > منتدى تداول العملات العام

( FINISHER ) هنا سنبدأ وهنا سأنتهي ..

منتدى تداول العملات العام

Like Tree844Likes

موضوع مغلق

قديم 08 - 03 - 2015, 02:04 PM   #1121
موقوف

افتراضي رد: ( FINISHER ) هنا سنبدأ وهنا سأنتهي ..

رد: ( FINISHER ) هنا سنبدأ وهنا سأنتهي ..
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matab123 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
لدي اقترااح طيب
وهوو وضع حساب للمشاهده والتنفيد بيد اخيناا FINISHER

حساب تجريب 1000 دولار اوو حسااب حقيقي 1000 اوو اقل ونا مستعد بالحقيقي ولاكن الاربااح لي ووحدي ههه
كذاا بيكوون اسهل للاخواان واريح مع وجوو المتاابعه بالوورشه كماهي فقط تنفذ الصفقات والاداره المااليه بالحساااب

هذاا رااي شخصي فقط

ده راي ممتاز جدا
واعتقد معظم الاعضاء معاك في ده

أبومجدي likes this.
soka غير متواجد حالياً  

قديم 08 - 03 - 2015, 02:20 PM   #1122
عضو جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matab123 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
لدي اقترااح طيب
وهوو وضع حساب للمشاهده والتنفيد بيد اخيناا FINISHER

حساب تجريب 1000 دولار اوو حسااب حقيقي 1000 اوو اقل ونا مستعد بالحقيقي ولاكن الاربااح لي ووحدي ههه
كذاا بيكوون اسهل للاخواان واريح مع وجوو المتاابعه بالوورشه كماهي فقط تنفذ الصفقات والاداره المااليه بالحساااب

هذاا رااي شخصي فقط
الاستاذ FINISHER رفض هذا الاقتراح اكثر من مرة

1223qweasd likes this.
alexx2000 غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 03 - 2015, 02:44 PM   #1123
عضو نشيط جدا

بعتقد المتابعة هون أفضل لأن ما ممكن تخلي عيونك داينا على الحساب التجريبي.. إيجابيات التفاعل بتخف بوجود الحساب التجريبي.. والتنقل بين الحساب التجريبي والصفحات والحساب الحقيقي امر مرهق فكريا
وبالنهاية الرأي لكم وخاصة لصاحب الموضوع الخلوق الطيب

osano, alexx2000 and 1223qweasd like this.
cache cache غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 03 - 2015, 03:52 PM   #1124
عضو نشيط جدا

ماشي اخي فينشر وضحت الصورة موفق اخي والى الامام
ولكن عندي رجاء منك ومن الاخوة وقت ما تضع توصية نرجوا عدم كثرة المشاركات لانه باليوم اكثر من 12 صفحة ما يلحق المتابع احيانا ثانيا ان كان ولا بد من المشاركة يكلف احد الاخوة باعادة اخر ما ذكره فينشر كل صفحتان مثلا
وكما طلبت من الادارة 50 شخص وطبعا نيتك التنظيم كذلك تقبل الان ما ذكرته لك بنية التنظيم ونرفع الاشكال والمغالطة متابع معاك ؟

التوقيع:
علمتني الحياة ان لا اتجاهل الاخرين في بعض المواقف وعلمني البحر ان لا ابني قلعة من رمل امام امواجة.
abojawad غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 03 - 2015, 04:12 PM   #1125
عضو جديد

والهى انا قريت الموضوع من الاول للاخر وقعدت افتش ورا كوا عشان احاول اعرف بتعملوا ايه بالظبط توصلت تقريبا كده حضرتك بتشتغل بشرط بعيد عن تذبذب الشموع اليبانى رجعت توصيتكم بالشارت طول الاسبوع لقيتها فى اغلب الاحيان بتجيب هدفها بس مهما كنت محترف السوق عاجلا ام اجلا حيرتد عليك المهم انى لقيت الاستراتيجيه قريبه من اللى شغال بيها مع ربنا يديكوا الصحه بس انا وراكوا مش حسبكوا =D حعرف انتوا بتعملوا ايه ايه اه وعلى فكره انا برضو مبشتغلش بستوب لوز لان فى وجهة نظرى هو معمول عشان نخسر بيه مش اكتر كام مره بيضرب الاستوب وبعدين يرجع فى طريق الهدف انا وقفت خسرتى بعدم استخدام الستوب وادى ارباحى فى يوم الاربع والخميس اللى فات على 3 حسبات تقريبا فى صفقات معديه الاهداف وتانيه لسه شغاله عشان متوقع حركة السعر الاسبوع الجى وانا معاكوا للاخر لعلنا نستفيد

ويمك طريقتكوا بعيد تماما عن طريقتى اه ملحوظه الارباح ممكن تبقى بسيطه ده لانى بشتغل بعقود متناهية الصغر نص ميكرو وميكرو وخمس ميكرو ارجو النظر للنقاط

mody20041 likes this.
richeomar غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 03 - 2015, 04:31 PM   #1126
عضو جديد

الصورة الرمزية Ahmed Bahrawy

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة richeomar مشاهدة المشاركة
والهى انا قريت الموضوع من الاول للاخر وقعدت افتش ورا كوا عشان احاول اعرف بتعملوا ايه بالظبط توصلت تقريبا كده حضرتك بتشتغل بشرط بعيد عن تذبذب الشموع اليبانى رجعت توصيتكم بالشارت طول الاسبوع لقيتها فى اغلب الاحيان بتجيب هدفها بس مهما كنت محترف السوق عاجلا ام اجلا حيرتد عليك المهم انى لقيت الاستراتيجيه قريبه من اللى شغال بيها مع ربنا يديكوا الصحه بس انا وراكوا مش حسبكوا =D حعرف انتوا بتعملوا ايه ايه اه وعلى فكره انا برضو مبشتغلش بستوب لوز لان فى وجهة نظرى هو معمول عشان نخسر بيه مش اكتر كام مره بيضرب الاستوب وبعدين يرجع فى طريق الهدف انا وقفت خسرتى بعدم استخدام الستوب وادى ارباحى فى يوم الاربع والخميس اللى فات على 3 حسبات تقريبا فى صفقات معديه الاهداف وتانيه لسه شغاله عشان متوقع حركة السعر الاسبوع الجى وانا معاكوا للاخر لعلنا نستفيد [
هههههههههه انت حسستنى ان الموضوع مخصص لتجارة الممنوعات اضحك الله سنك

تولستوي and 1223qweasd like this.
Ahmed Bahrawy غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 03 - 2015, 04:50 PM   #1127
عضو نشيط جدا

ارجوا التامل بهذه الصورة وناخذ راي الاخ فنيشر؟

التوقيع:
علمتني الحياة ان لا اتجاهل الاخرين في بعض المواقف وعلمني البحر ان لا ابني قلعة من رمل امام امواجة.
abojawad غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 03 - 2015, 07:14 PM   #1128
عضو جديد

ما شاء الله موضوع مميز كصاحبه

متابعينك من خلف الكواليس

عمر المنصوري غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 03 - 2015, 07:35 PM   #1129
عضو جديد

Smile رد: ( FINISHER ) هنا سنبدأ وهنا سأنتهي ..

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Bahrawy مشاهدة المشاركة
هههههههههه انت حسستنى ان الموضوع مخصص لتجارة الممنوعات اضحك الله سنك
بعيد عن سخرية اضحك الله سنك انا الفرق انى داخل اعرف الطريقة ازاى مش مستنى توصيه مقدرش اخد توصيه مهما كانت الطريقه ناجحه من غير معرف التوصيه جت على انهى اساس لانى يوم لما اخسر اول حاجه حقول انا غبى عشان سمعت الكلام ومن نحية موضوع السن انا اه يمكن لسه جديد فى الفوركس بس انا موريش شغلانه غيره انا طول النهار قدام الشارت براجع دخولى على خمس فريمات كل شمعة دقيقه بتتكون بحاول اعرف تاثيرها على شارت الساعه وال 4 ساعات بخش بعقد نص ميكرو اكسب بيه 10 دولار

Ahmed Bahrawy likes this.
richeomar غير متواجد حالياً  
قديم 08 - 03 - 2015, 07:50 PM   #1130
موقوف

Arrow رد: ( FINISHER ) هنا سنبدأ وهنا سأنتهي ..

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة richeomar مشاهدة المشاركة
بعيد عن سخرية اضحك الله سنك انا الفرق انى داخل اعرف الطريقة ازاى مش مستنى توصيه مقدرش اخد توصيه مهما كانت الطريقه ناجحه من غير معرف التوصيه جت على انهى اساس لانى يوم لما اخسر اول حاجه حقول انا غبى عشان سمعت الكلام ومن نحية موضوع السن انا اه يمكن لسه جديد فى الفوركس بس انا موريش شغلانه غيره انا طول النهار قدام الشارت براجع دخولى على خمس فريمات كل شمعة دقيقه بتتكون بحاول اعرف تاثيرها على شارت الساعه وال 4 ساعات بخش بعقد نص ميكرو اكسب بيه 10 دولار
الراجل مش قصده ايه سخرية يا عزيزي الموضوع اصلا كان من المدهش وفاق كل التوقعات في دخول الاعضاء ووصول عدد المشاهدات فيه الي اكتر من 300000 في اقل من اسبوع (( اللهم لا حسد يا استاذ فينتشر))
انا برضه دخلت في اول الموضوع مش عارف بيعملوه ايه وبيلموا ليه 50 عضو من المنتدي

واكدب عليك ان كنت عارف بيعملوا ايه لغاية دلوقتي

Ahmed Bahrawy likes this.
soka غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

مواضيع سابقة :

۩۩ Trade Forex Like a Sniper ۩۩
أقوى فلاتر تقاطعات الموفنج
مفكرة بورصات للبيانات الاقتصادية - الاسبوع من 2/3 حتى 6/3/2015

مواضيع تالية :

تحليل اندكس الدولار