• 9:45 مساءاً

المرجو التعديل على اكسبيرت من برمجتك اخي سمير

عضو جديد
helase is on a distinguished road
16 - 03 - 2015, 10:03 PM
helase غير متواجد حالياً  
افتراضي المرجو التعديل على اكسبيرت من برمجتك اخي سمير
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كيف حالك يا اخي العزيز
الاكسبيرت جميل لكن مبيفتحش اكتر من صفقة واحدة على نفس الزوج لعني لو عكس عليك السعر وتوفرت شروط الدخول في صفقة جديدة مش هيدخل وبكدة هتضيع عليك كل الفرص الموجودة على الزوج ده لو عكش عليك 100 نقطة او 200 نقطة وقدر ياخد كل الفرص في سكته هيعوض اكتر من الانعكاس الي في الصفقة الاولى محتاجين تعديل فقط انه يقدر ياخد اي صفقة طالما توفرت شروط الاستراتيجية سواء كانت مع الصفقة الحالية او عكسها . وجزاك الله خير يا غالي .
الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 magdyking0_EA1_sa1.mq4‏ (10.7 كيلوبايت, المشاهدات 10)

الصورة الرمزية سمير محمد ارمان
مشرف سابق
الصورة الرمزية سمير محمد ارمان

سمير محمد ارمان will become famous soon enough
افتراضي رد: المرجو التعديل على اكسبيرت من برمجتك اخي سمير
2#
17 - 03 - 2015, 08:17 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة helase مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كيف حالك يا اخي العزيز
الاكسبيرت جميل لكن مبيفتحش اكتر من صفقة واحدة على نفس الزوج لعني لو عكس عليك السعر وتوفرت شروط الدخول في صفقة جديدة مش هيدخل وبكدة هتضيع عليك كل الفرص الموجودة على الزوج ده لو عكش عليك 100 نقطة او 200 نقطة وقدر ياخد كل الفرص في سكته هيعوض اكتر من الانعكاس الي في الصفقة الاولى محتاجين تعديل فقط انه يقدر ياخد اي صفقة طالما توفرت شروط الاستراتيجية سواء كانت مع الصفقة الحالية او عكسها . وجزاك الله خير يا غالي .
السلام عليكم
تم عمل المطلوب
بتوفيق
الملفات المرفقة
نوع الملف: mq4 magdyking0_EA1_sa2.mq4‏ (10.7 كيلوبايت, المشاهدات 18)
سمير محمد ارمان غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات