• 9:25 مساءاً

والله انكم مساكين

عضو جديد

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
Alex Sniper is on a distinguished road
افتراضي رد: والله انكم مسااااااكين
21#
13 - 10 - 2009, 03:46 AM
طيب حاضر

التوقيع

---------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------
Alex Sniper غير متواجد حالياً  

عضو فـعّـال

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
Alnagaf is on a distinguished road
22#
13 - 10 - 2009, 11:26 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العربي مشاهدة المشاركة
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا جماعة من خلال خبرتي في الفوركس 7 سنين اكتشفت انك عشان تنزل عليك المعجزة الإلهيه وتبقى من أصحاب الملايين لازم يكون عندك شركة وساطة وبالطريقة ده تقدر تحصل من ورا العملاء المساكين فلوس وبونص من الشركات بتاعة الفوركس حتى المنتديات والله ما بتكسب ولا حاجة كله في الهش ولا تلبش فنصيحة أخوية الفوركس بالنسبة لينا محرقة لحساب ناس مستفيده بزعم المميزات والدعم والكلام الي لا يودي ولا يجيب لكن الحقيقة هيه اللي قلتها ليكم لازم يكون عندك شركة وساطة وتسجلها في السوق ووقتها حتبقى مزبط نفسك بعيد عن المحرقة اللي بتحصل ده

ده نصيحة مش أكتر وأسألكم الدعاء
لا شك أن كلامك فيه شئ من الصحه و سالخص و ارد عليك في مجموعه من النقاط
1- افضل طريقه للربح فعلا أن يكون لديك شركة وساطه كده الربح مضمون 100%
2- هذا السوق ليس سهلا كما يتخيل البعض - بل انه وحش كاسر لا يستطيع ان يصمد امامه الا من رحم ربي و استطاع ان يفهم السوق و انت مر عليك 7 سنوات و لم تفهمه و هذا اكثر مما يجب - فانا فهمت هذا السوق بعد 5 سنوات فقط و بدأت الأن في جني الأرباح الطيبه و الحمد لله بعد ماعانيت من خسائر موجعه في السابق
3- تحتاج في هذا السوق الى - ادارة راس مال متميزه و نظام متاجره رائع و بروكر لا يعمل ضدك و رأس مال يستاهل التعب

و علشان تعرف اني مش بقول اي كلام نتفرج على نتائج اخر انظمه تم ابتكارها بواسطة العبد لله

هذا النظام استثمر 500$ ووصلهم الى أكثر من 100000$ خلال الفتره من 1/6/2009 و حتى امس
و بدون أي خساره
هذا السوق له اسراره
و لابد ان تكتشفها بنفسك

وعندي نظام تاني برضه فيه الخير
و علشان الكل يعرف اني بحبكم
ادخلوا على الحساب التالي و نفذوا عملياته
بيعمل حوالي 300 نقطه يوميا على الأقل
عيشوا الحياه الحلوه

FXDD
Acc # 7322476
Investor Pass v5yjiqs
Server 2 Demo

نتائج هذا النظام
--------------------------

من 3000 الى 3500 في اول اقل من يومين عمل

ادخل و اتفرج
و ماتنساش
تصلي على النبي
Alnagaf غير متواجد حالياً  
موقوف

العربي is on a distinguished road
23#
14 - 10 - 2009, 02:14 AM
الأستاذ الفاضل النجف يعني أحس من كلام حضرتك في نوع من المبالغة الكلام اللي انته بتقوله كنا نصدقه من زمان ايام ما كان الفوركس فوركس أما دلوقتي كله عبارة عن حفر في البحر حتصرف اللي قدامك واللي وراك والنتيجة محلك سر حتربح صح بس إلا ما يجي لك يوم المارجن كول وتحس انك رجعت لما تحت الصفر ومعليش على الكلمة مش كل من حط شارت ولا حاجة يبقى لازم نصدق ونؤمن بيه مش جايز أي حد يحاول يستعرض بالطرق المعروفة ده يكون بيعمل دعاية لنفسه زي واحد هنا في المنتدى ربنا يسامحه بقى أخد حساب واحد واستفاد منه وصفر للراجل حسابه وكانت المحادثة بتاعة على الماسنجر مع صاحب الحساب نزلت على المنتدى ومن بعدها ما شفناهوش تاني
العربي غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية بلال
مشرف سابق
الصورة الرمزية بلال

بلال is on a distinguished road
24#
14 - 10 - 2009, 02:46 AM
اقتباس:
الأستاذ الفاضل النجف يعني أحس من كلام حضرتك في نوع من المبالغة الكلام اللي انته بتقوله كنا نصدقه من زمان ايام ما كان الفوركس فوركس أما دلوقتي كله عبارة عن حفر في البحر حتصرف اللي قدامك واللي وراك والنتيجة محلك سر حتربح صح بس إلا ما يجي لك يوم المارجن كول وتحس انك رجعت لما تحت الصفر ومعليش على الكلمة مش كل من حط شارت ولا حاجة يبقى لازم نصدق ونؤمن بيه مش جايز أي حد يحاول يستعرض بالطرق المعروفة ده يكون بيعمل دعاية لنفسه زي واحد هنا في المنتدى ربنا يسامحه بقى أخد حساب واحد واستفاد منه وصفر للراجل حسابه وكانت المحادثة بتاعة على الماسنجر مع صاحب الحساب نزلت على المنتدى ومن بعدها ما شفناهوش تاني
يا شباب كل واحد يخسر ويصفر حسابه يصير متل قصة الي حاول ياخد العنب ولما ما قدرش صار يقول ان هذا العنب حامض وخربان وما بيتاكل من اصله

انا اتكلم بصدق لكم جميعا : صاحب الموضوع قال ان خبرته 7 سنين ومن هنا تعرف ان الموضوع ردة فعل لخسارته , او انه سلم حسابه لاحد المدراء وصفر له الحساب
انا مثلا اعمل من 4 سنوات وبدأت من 300 دولار واعتبر نفسي مبتدأ وتلميذ ولا اعرف شيئ ولا اسمح لنفسي ان اضع توصيات او ورشة , واعمل بحسابي ولا اسلمه لاحد والحمد لله جنيت لحد الآن اضعاف ما بدات به كاش بالجيب لان لي طريقة بالعمل الهادئ جدا
واكرر ما قلته سابقا بهذا الموضوع : لو ان الفوركس خسارة فقط لكان انقرض وانتقرضت معه شركات الوساطة

التوقيع

🌷🌷🌷
وَلَقَدْ جَعَلْنَا فِي السَّمَاءِ بُرُوجًا وَزَيَّنَّاهَا لِلنَّاظِرِينَ

بلال غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ELMAALY
عضو متميز وصاحب افضل استراتيجية
الصورة الرمزية ELMAALY

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
ELMAALY is on a distinguished road
25#
14 - 10 - 2009, 02:53 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alnagaf مشاهدة المشاركة
لا شك أن كلامك فيه شئ من الصحه و سالخص و ارد عليك في مجموعه من النقاط
1- افضل طريقه للربح فعلا أن يكون لديك شركة وساطه كده الربح مضمون 100%
2- هذا السوق ليس سهلا كما يتخيل البعض - بل انه وحش كاسر لا يستطيع ان يصمد امامه الا من رحم ربي و استطاع ان يفهم السوق و انت مر عليك 7 سنوات و لم تفهمه و هذا اكثر مما يجب - فانا فهمت هذا السوق بعد 5 سنوات فقط و بدأت الأن في جني الأرباح الطيبه و الحمد لله بعد ماعانيت من خسائر موجعه في السابق
3- تحتاج في هذا السوق الى - ادارة راس مال متميزه و نظام متاجره رائع و بروكر لا يعمل ضدك و رأس مال يستاهل التعب

و علشان تعرف اني مش بقول اي كلام نتفرج على نتائج اخر انظمه تم ابتكارها بواسطة العبد لله

هذا النظام استثمر 500$ ووصلهم الى أكثر من 100000$ خلال الفتره من 1/6/2009 و حتى امس
و بدون أي خساره
هذا السوق له اسراره
و لابد ان تكتشفها بنفسك

وعندي نظام تاني برضه فيه الخير
و علشان الكل يعرف اني بحبكم
ادخلوا على الحساب التالي و نفذوا عملياته
بيعمل حوالي 300 نقطه يوميا على الأقل
عيشوا الحياه الحلوه

FXDD
Acc # 7322476
Investor Pass v5yjiqs
Server 2 Demo

نتائج هذا النظام
--------------------------

من 3000 الى 3500 في اول اقل من يومين عمل

ادخل و اتفرج
و ماتنساش
تصلي على النبي
عين العقل والأدلة والبراهين ورقم الدخول أيضا لمن أراد
ماشاء الله تبارك الله يا عم النجف اللهم صل على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم

طمنتني والله على نفسي
أعجب للذين يستسهلون السوق وأنا أيضا من 2005 فيه وما ذقت للربح طعما إلا قبل سنة من الآن وخسرت مبالغ طائلة جدا
وعرفت أن السوق لا يصلح معه إلا إدارة رأس المال السليمة وصارت أرباحي قليلة ولكنها بفضل الله مستمرة وما عدت أبحث عن التدبيل والربح الكبير حسبي منه دريهمات يقمن صلبي ويكفيني أنني صرت أربح من سوق الأغلبية الغالبة فيه خاسرة
أخذت الرقم وسوف أتابع مع البرنامج إن شاء الله
فالله يحفظك ويجزيك بأحسن الجزاء

وإلى طارح الموضوع السيد العربي أقول : رويدك أنت أيضا فقد بالغت وبالغت هون على نفسك فلعله ليس لك في السوق نصيب فلتبحث عن غيره وقد وصلت الفكرة وعضدناها بلا مبالغة
(وماشهدنا إلا بما علمنا وما كنا للغيب حافظين )
تحياتي وتقديري

التعديل الأخير تم بواسطة ELMAALY ; 14 - 10 - 2009 الساعة 02:56 AM
ELMAALY غير متواجد حالياً  
موقوف

العربي is on a distinguished road
26#
14 - 10 - 2009, 04:22 AM
يا ريس بلال انا ماسلمتش حسابي لحد ولا حسابي اتصفر ولا الكلام ده كله حصل بس أنا بحاول ادي فرصة للناس اللي ميته على الفوركس انها تفكر الف مرة قبل ما تدخل فيه هيه ده الفكرة والفكرة التانية ان الواحد لو عنده راس مال ومالوش في سكة الفوركس يخلي فلوسه عنده أحسن ما يرميها في الأرض ويدوس عليها كمان وبعدين أنا بأتكلم عن واحد كل المنتدى عارفينه وعارفين قصته مع الكويتي صاحب الحساب والفضايح بتاعته اتنشرت في المنتدى ومافيش حد فيكم ما يعرفوش لكن برضك نكملها بالستر ونسكت أحسن
العربي غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية بلال
مشرف سابق
الصورة الرمزية بلال

بلال is on a distinguished road
27#
14 - 10 - 2009, 04:58 AM
اقتباس:
يا ريس بلال انا ماسلمتش حسابي لحد ولا حسابي اتصفر ولا الكلام ده كله حصل بس أنا بحاول ادي فرصة للناس اللي ميته على الفوركس انها تفكر الف مرة قبل ما تدخل فيه هيه ده الفكرة والفكرة التانية ان الواحد لو عنده راس مال ومالوش في سكة الفوركس يخلي فلوسه عنده أحسن ما يرميها في الأرض ويدوس عليها كمان وبعدين أنا بأتكلم عن واحد كل المنتدى عارفينه وعارفين قصته مع الكويتي صاحب الحساب والفضايح بتاعته اتنشرت في المنتدى ومافيش حد فيكم ما يعرفوش لكن برضك نكملها بالستر ونسكت أحسن
اذا هذا هو المقصد , فانا احييك واشجعك واضم صوتي لك لتحذير كل الناس من الفوركس لانه غدار

والفوركس مثله متل اي مهنة لازم يتعلم الواحد ويشتغل بايده ,,, يعني ما يسلم حسابه لاحد ولا يعتمد على التوصيات وبس

واقول لك شيئ وللاخوة كلهم علشان ياخدو اقصى الحذر ,, اخويا الي اكبر مني اشتغل بالفوركس قبلي , صار فيه نفس الي انت قلته بالحرف ,, ولما قلتله خود امسك الالف دولار الي من انتاج الفوركس ما صدق ابدا حتى شاف الطلب السحب وكشف البنك
ههههههههههههه
اتمنى للجميع التوفيق بكل اعمالهم ,,
اعتذر ان كان ردي قاسيا بالاول ,,,, وشكرا لك اخي العربي
تحياتي للجميع

التوقيع

🌷🌷🌷
وَلَقَدْ جَعَلْنَا فِي السَّمَاءِ بُرُوجًا وَزَيَّنَّاهَا لِلنَّاظِرِينَ

بلال غير متواجد حالياً  
عضو جديد

مليون دولار is on a distinguished road
28#
14 - 10 - 2009, 10:43 AM
لا يربح في الفوركس إلا شخص يمتلك صفتين ( الشجاعة) و (القناعة)
ولكي أمثل بمثال بسيط .. كم من (جبان) خسر بسبب جبنه , لم يستطع أن يرى الخسارة أكثر من مئة نقطة فلما أقفل الصفقة فإذا بعد يوم أو يومين ترجع كأن شيء لم يكن وبربح ميئة نقطة زيادة.
والقناعة ,, حينما رأينا فرصة جيدة لم ندخل بعقود كبيرة ولكن بعقد يتناسب ورأس ا لمال عند وضع الوقف له.
إذا التزمنا بالشجاعة والقناعة فثق تمام الثقة أنك الكسبان , وهناك مثل يقول : من يستطيع صبراً يستولي على أموال من لا يستطيع صبرا.
وإن كان الفوركس مثل ماقلت يحمل درجات عالية من الخطورة ولكن الفوركس يريد فرسانا مثل فرسان الحروب .. فأنت تدخل حرب تخسر في جولة وتربح جولة وسلاحك القوي هو نفسيتك وهدوء أعصابك.
شكرا لك

التعديل الأخير تم بواسطة مليون دولار ; 14 - 10 - 2009 الساعة 10:49 AM
مليون دولار غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
Alnagaf is on a distinguished road
29#
14 - 10 - 2009, 02:00 PM
اقتباس:
اخي و حبيبي العربي
إقرأ ردي السابق لتعرف ما قصدته
لقد حددت محلور النجاح في الفوركس
1- راس مال جيد
2- خبره
3- إدارة رأس مال جيده
4- نظام جيد

نيجي لاهم نقطه في ردك
الفوركس حفره في البحر
نعم اخي
كلامك ممتاز
و لكن هل سوف تتعرف على تلك الحفره حتى لا تقع فيها