• 2:07 مساءاً

فوركساندرنيا

Like Tree5643Likes

عضو جديد

mostafamax max is on a distinguished road
افتراضي رد: فوركساندرنيا
1631#
29 - 10 - 2015, 02:23 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud elsayd مشاهدة المشاركة
شباب انا هدفى من الورشه ديه انى يبقا معايا فريق بيتاجر فى السوق مش عايز فريق محللين يعمل شو وخلاص انا تعبت فى الورشه ديه وان شاء الله مكمل فيها لحد مفى يوم من الايام حتكون شغاله بيكو انتو من غيرى انا عايز اديكو خبره سنين والله بعت ماتعبت ومرجنت حسبات واتنصب عليا وكل الطرق الغلط جربتها انا من 2011 فى السوق مبتدتش احس بالمكسب غير لما اتعلمت اواخر 2014 والحمد لله حطيت شروط لنفسى ماشى عليها لو جابولى مين مش حغير السيستم مفيش حد مش بيضربلو استوب بس فى واحد بيبقا شغال السوق مبهدل الناس كلها بتخسر كتير وهو بيخسر شويه وفى يبقا شغال بسيستم الناس بتحلم ب10 و 20% وهو مدبل حسابه كل ده بتغير شويه مفاهيم بسيطه وحده وحده حتعرفوها واولهم السيكولجى بتاعت المتداول انا شغال على حسبات لازف ب25000 $ يعنى الحمد لله ربنا ساترها معايا مش حساب ديمو والحمد لله انا علشان امرجن محتاج 100 صفقه ورا بعض استوب فى ناس امبارح مرجنت فى صفقه وناس بتمرجن فى 5 صفقات واللى بيمرجن ب20 وغير كده انا لو كسبت شويه صفقات بدبل الحساب لكن انا ببقا محتاج 20% وبقول الحمد لله مش عايز اكتر مع انى ممكن اعمل اكتر من كده بكتير لكن الفوركس اكل عيشى مش شغال غيرو انا بقول الكلام ده ليه علشان الناس اللى شغاله فوركس تعتبره مصدر رزق يحافظ عليه على قد ميقدر وطول مانتا حسابك موجود انتا فى السوق وشغال
ربنا يباركلك ويزيدك ياحودا
mahmoud elsayd likes this.
mostafamax max غير متواجد حالياً  

عضو نشيط

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
المتزن is on a distinguished road
Lightbulb رد: فوركساندرنيا
1632#
29 - 10 - 2015, 02:25 PM
اقتباس:
الكلام اللى فوق كلو زى الفل ياشباب مع انى شايف انو كتير بس تقريبا كده انا حقلول على حاجه حتوهم الناس كلها وشايف من وجه نظرى ان محدش بيعملها
ياريت يكون الهدف 20% شهريا بأعصاب هاديه ورسك بسيط ، نتيجة اختيار الفرص الأقوى وإدارة حساب شديدة ومتحفظه

الف نعم وبركة

اهم شيء الاستمرارية لفترة طويلة بهذه النتائج
المتزن غير متواجد حالياً  
عضو جديد

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
simo nour is on a distinguished road
1633#
29 - 10 - 2015, 02:26 PM
اقتباس:
شباب انا هدفى من الورشه ديه انى يبقا معايا فريق بيتاجر فى السوق مش عايز فريق محللين يعمل شو وخلاص انا تعبت فى الورشه ديه وان شاء الله مكمل فيها لحد مفى يوم من الايام حتكون شغاله بيكو انتو من غيرى انا عايز اديكو خبره سنين والله بعت ماتعبت ومرجنت حسبات واتنصب عليا وكل الطرق الغلط جربتها انا من 2011 فى السوق مبتدتش احس بالمكسب غير لما اتعلمت اواخر 2014 والحمد لله حطيت شروط لنفسى ماشى عليها لو جابولى مين مش حغير السيستم مفيش حد مش بيضربلو استوب بس فى واحد بيبقا شغال السوق مبهدل الناس كلها بتخسر كتير وهو بيخسر شويه وفى يبقا شغال بسيستم الناس بتحلم ب10 و 20% وهو مدبل حسابه كل ده بتغير شويه مفاهيم بسيطه وحده وحده حتعرفوها واولهم السيكولجى بتاعت المتداول انا شغال على حسبات لازف ب25000 $ يعنى الحمد لله ربنا ساترها معايا مش حساب ديمو والحمد لله انا علشان امرجن محتاج 100 صفقه ورا بعض استوب فى ناس امبارح مرجنت فى صفقه وناس بتمرجن فى 5 صفقات واللى بيمرجن ب20 وغير كده انا لو كسبت شويه صفقات بدبل الحساب لكن انا ببقا محتاج 20% وبقول الحمد لله مش عايز اكتر مع انى ممكن اعمل اكتر من كده بكتير لكن الفوركس اكل عيشى مش شغال غيرو انا بقول الكلام ده ليه علشان الناس اللى شغاله فوركس تعتبره مصدر رزق يحافظ عليه على قد ميقدر وطول مانتا حسابك موجود انتا فى السوق وشغال
المشكلة هي خطة أو نظام الشغل يا ريت تقول لنا على سيستم نمشي عليها كلنا و نحترمه

التوقيع

لا اله الا الله وحده لا شريك له , له الملك و له الحمد وهو على كل شئ قدير
simo nour غير متواجد حالياً  
عضو جديد

princ71 is on a distinguished road
1634#
29 - 10 - 2015, 02:27 PM
فى انتظر فيديو دمج الفريمات يا حوده

لانه مهم علشان الناس ما تدخلش عكس الاتجاه علشان بيجى فرص وبيبقى البرايس عكس الاتجاه

شكرا لك
princ71 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية mahmoud elsayd
عضو فـعّـال

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
mahmoud elsayd is on a distinguished road
1635#
29 - 10 - 2015, 02:30 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المتزن مشاهدة المشاركة
ياريت يكون الهدف 20% شهريا بأعصاب هاديه ورسك بسيط ، نتيجة اختيار الفرص الأقوى وإدارة حساب شديدة ومتحفظه

الف نعم وبركة

اهم شيء الاستمرارية لفترة طويلة بهذه النتائج
صح جدا ده اهم شىء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة simo nour مشاهدة المشاركة

المشكلة هي خطة أو نظام الشغل يا ريت تقول لنا على سيستم نمشي عليها كلنا و نحترمه
حقول على سيستم سهل جدا مفيهوش تعب اعصاب بيحقق ارباح جميله بيزود راس المال بسرعه الدرو داون بتاعه قليل جدا بس عيبو الوحيد اللى مش حينفع مع ناس انو اقل حاجه ربع سنوى مينفعش تسحب شهريا
mahmoud elsayd غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

1636#
29 - 10 - 2015, 02:30 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة princ71 مشاهدة المشاركة
فى انتظر فيديو دمج الفريمات يا حوده

لانه مهم علشان الناس ما تدخلش عكس الاتجاه علشان بيجى فرص وبيبقى البرايس عكس الاتجاه

شكرا لك
ان شاء اللى ممكن اللى جى
HossamSakr likes this.
عضو جديد

princ71 is on a distinguished road
1637#
29 - 10 - 2015, 02:32 PM
اقتباس:
شباب انا هدفى من الورشه ديه انى يبقا معايا فريق بيتاجر فى السوق مش عايز فريق محللين يعمل شو وخلاص انا تعبت فى الورشه ديه وان شاء الله مكمل فيها لحد مفى يوم من الايام حتكون شغاله بيكو انتو من غيرى انا عايز اديكو خبره سنين والله بعت ماتعبت ومرجنت حسبات واتنصب عليا وكل الطرق الغلط جربتها انا من 2011 فى السوق مبتدتش احس بالمكسب غير لما اتعلمت اواخر 2014 والحمد لله حطيت شروط لنفسى ماشى عليها لو جابولى مين مش حغير السيستم مفيش حد مش بيضربلو استوب بس فى واحد بيبقا شغال السوق مبهدل الناس كلها بتخسر كتير وهو بيخسر شويه وفى يبقا شغال بسيستم الناس بتحلم ب10 و 20% وهو مدبل حسابه كل ده بتغير شويه مفاهيم بسيطه وحده وحده حتعرفوها واولهم السيكولجى بتاعت المتداول انا شغال على حسبات لايف ب25000 $ يعنى الحمد لله ربنا ساترها معايا مش حساب ديمو والحمد لله انا علشان امرجن محتاج 100 صفقه ورا بعض استوب فى ناس امبارح مرجنت فى صفقه وناس بتمرجن فى 5 صفقات واللى بيمرجن ب20 وغير كده انا لو كسبت شويه صفقات بدبل الحساب لكن انا ببقا محتاج 20% وبقول الحمد لله مش عايز اكتر مع انى ممكن اعمل اكتر من كده بكتير لكن الفوركس اكل عيشى مش شغال غيرو انا بقول الكلام ده ليه علشان الناس اللى شغاله فوركس تعتبره مصدر رزق يحافظ عليه على قد ميقدر وطول مانتا حسابك موجود انتا فى السوق وشغال

ربنا يبارك لك يا محمود على هذا الكلام ا
princ71 غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

1638#
29 - 10 - 2015, 02:32 PM
كلمه السر فى الفوركس اداره راس المال والله العظيم ومش الهرى اللى الكل يعرفو ان التارجت ضعف الاستوب والكلام ده حجات تانيه كتير
simo nour and HossamSakr like this.
عضو جديد

Ahmed Desouki is on a distinguished road
Smile رد: فوركساندرنيا
1639#
29 - 10 - 2015, 02:36 PM
اقتباس:
شباب انا هدفى من الورشه ديه انى يبقا معايا فريق بيتاجر فى السوق مش عايز فريق محللين يعمل شو وخلاص انا تعبت فى الورشه ديه وان شاء الله مكمل فيها لحد مفى يوم من الايام حتكون شغاله بيكو انتو من غيرى انا عايز اديكو خبره سنين والله بعت ماتعبت ومرجنت حسبات واتنصب عليا وكل الطرق الغلط جربتها انا من 2011 فى السوق مبتدتش احس بالمكسب غير لما اتعلمت اواخر 2014 والحمد لله حطيت شروط لنفسى ماشى عليها لو جابولى مين مش حغير السيستم مفيش حد مش بيضربلو استوب بس فى واحد بيبقا شغال السوق مبهدل الناس كلها بتخسر كتير وهو بيخسر شويه وفى يبقا شغال بسيستم الناس بتحلم ب10 و 20% وهو مدبل حسابه كل ده بتغير شويه مفاهيم بسيطه وحده وحده حتعرفوها واولهم السيكولجى بتاعت المتداول انا شغال على حسبات لايف ب25000 $ يعنى الحمد لله ربنا ساترها معايا مش حساب ديمو والحمد لله انا علشان امرجن محتاج 100 صفقه ورا بعض استوب فى ناس امبارح مرجنت فى صفقه وناس بتمرجن فى 5 صفقات واللى بيمرجن ب20 وغير كده انا لو كسبت شويه صفقات بدبل الحساب لكن انا ببقا محتاج 20% وبقول الحمد لله مش عايز اكتر مع انى ممكن اعمل اكتر من كده بكتير لكن الفوركس اكل عيشى مش شغال غيرو انا بقول الكلام ده ليه علشان الناس اللى شغاله فوركس تعتبره مصدر رزق يحافظ عليه على قد ميقدر وطول مانتا حسابك موجود انتا فى السوق وشغال
ربنا يباركلك يامحمود حقيقى انت كلامك دة ياريت كل واحد فينا يدرسه كويس ويمشى بيه هيفرق معاة كتير لأن كل اللى بيبقى داخل السوق فاكر انه داخل مغارة على بابا يكبش فلوس وبس مش بيفكر فى الخسارة قبل المكسب وانه ميستعجلش على المكسب ، ربنا يباركلك ويجعله فى ميزان حسناتك
Ahmed Desouki غير متواجد حالياً  
عضو جديد

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
simo nour is on a distinguished road
1640#
29 - 10 - 2015, 02:36 PM
اقتباس:
صح جدا ده اهم شىء

حقول على سيستم سهل جدا مفيهوش تعب اعصاب بيحقق ارباح جميله بيزود راس المال بسرعه الدرو داون بتاعه قليل جدا بس عيبو الوحيد اللى مش حينفع مع ناس انو اقل حاجه ربع سنوى مينفعش تسحب شهريا
جميل جدا في الانتظار يا برنس عن نفسي راح ألتزم به أهم شئ بالنسبة لي الاستمرارية في السوق

التوقيع

لا اله الا الله وحده لا شريك له , له الملك و له الحمد وهو على كل شئ قدير
simo nour غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

02:07 PM