• 5:14 مساءاً

اصغر واخف اجهزه التداول المتوفره الان بالاسواق (نوت بوك اسوس)

Like Tree9Likes

عضو جديد

rams is on a distinguished road
افتراضي رد: اصغر واخف اجهزه التداول المتوفره الان بالاسواق (نوت بوك اسوس)
21#
12 - 05 - 2015, 09:44 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed982 مشاهدة المشاركة
ومش بس كده ده انا ببرمج عليه كمان الاكسبرتات و المؤشرات ههههههههه . هو زيه زي الكمبيزتر بالظبط وبحط المؤشرات والاكسبرتات اللى انا عايزها ومفيش اي مشكلة و يقبل اضافات زي الكيبورد والشاشة واي اضافات اخرى .... الجهاز عن تجربة سريع جدا جدا وخفيف جدا وزنا و فى البوت . و اكتر ميزه فيه انه صغير يعنى يتحط فى الجيب عادي جدا وفي نفس الوقت شاشة 7 واضحة وكافية جدا والبطارية هو مكتوب انها 8 ساعات بس مع الواي فاي اعتقد اخرها من 4 الى 5 ساعات . وهو ده اللى انت حاطط اللينك بتاعه . عن نفسي دياما فيه حاجة اسمها السعر مقابل القيمة اكيد فيه حاجات افضل منه بس مقارنة بالامكانيات اللى انا محتاجها و السعر فده بالنسبة لى رقم 1 ... اه بص كمان على STREAM 8 الشاشة اكبر شوية اعتقد والسعر مش فارق كتير
شكرا لك أخ محمد
ياريت معلومات اكثر عن الجهاذ
الوزن , السعر , السرعة
ولو ممكن صورة له
تحياتى
rams غير متواجد حالياً  

عضو نشيط جدا

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
amr-fx is on a distinguished road
افتراضي رد: اصغر واخف اجهزه التداول المتوفره الان بالاسواق (نوت بوك اسوس)
22#
12 - 05 - 2015, 10:43 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed982 مشاهدة المشاركة
ومش بس كده ده انا ببرمج عليه كمان الاكسبرتات و المؤشرات ههههههههه . هو زيه زي الكمبيزتر بالظبط وبحط المؤشرات والاكسبرتات اللى انا عايزها ومفيش اي مشكلة و يقبل اضافات زي الكيبورد والشاشة واي اضافات اخرى .... الجهاز عن تجربة سريع جدا جدا وخفيف جدا وزنا و فى البوت . و اكتر ميزه فيه انه صغير يعنى يتحط فى الجيب عادي جدا وفي نفس الوقت شاشة 7 واضحة وكافية جدا والبطارية هو مكتوب انها 8 ساعات بس مع الواي فاي اعتقد اخرها من 4 الى 5 ساعات . وهو ده اللى انت حاطط اللينك بتاعه . عن نفسي دياما فيه حاجة اسمها السعر مقابل القيمة اكيد فيه حاجات افضل منه بس مقارنة بالامكانيات اللى انا محتاجها و السعر فده بالنسبة لى رقم 1 ... اه بص كمان على STREAM 8 الشاشة اكبر شوية اعتقد والسعر مش فارق كتير
الكلام دة بجد
طيب ممكن اماكن بيعة فى مصر
وهل بة مكان لشريحة تليفون
amr-fx غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام