• 7:44 صباحاً

فوركس من 20 دولار إلى 1572882 فى21 صفقه

Like Tree321Likes

موقوف

zizoa2z is on a distinguished road
افتراضي رد: فوركس من 20 دولار إلى 1572882 فى21 صفقه
471#
16 - 06 - 2015, 07:09 PM
إن شاء الله حبايبى إخوانى وأصدقائى هكون عند حسن ظنكم وسواء بدأنا من المرحلة الخامسة أو الأولى إن شاء الله كل شىء سيكون منظم وهتكون متابعة الصفقات أول بأول
والله الله والله الموضوع مش صعب وإن شاء الله ربنا هيكرمنا وهنكمل ال 21 صفقة اللى عاوزينهم
zizoa2z غير متواجد حالياً  

عضو نشيط

alosoo is on a distinguished road
Smile رد: فوركس من 20 دولار إلى 1572882 فى21 صفقه
472#
16 - 06 - 2015, 07:36 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zizoa2z مشاهدة المشاركة
إن شاء الله حبايبى إخوانى وأصدقائى هكون عند حسن ظنكم وسواء بدأنا من المرحلة الخامسة أو الأولى إن شاء الله كل شىء سيكون منظم وهتكون متابعة الصفقات أول بأول
والله الله والله الموضوع مش صعب وإن شاء الله ربنا هيكرمنا وهنكمل ال 21 صفقة اللى عاوزينهم
ان شاء الله أخى عمرو . لا ينقصنا الا الصبر فقط وتوفيق الله لنا .
وانت الله يعينك ويفتح بصيرتك على الشارتات
ayyoub likes this.
alosoo غير متواجد حالياً  
موقوف

473#
16 - 06 - 2015, 11:33 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alosoo مشاهدة المشاركة
ان شاء الله أخى عمرو . لا ينقصنا الا الصبر فقط وتوفيق الله لنا .
وانت الله يعينك ويفتح بصيرتك على الشارتات
حبيبى إن الله معنا بس أرجو من الشباب عدم المخاطرة بأموال كثيرة وفتح حسابات إسلاميه خاليه من الفوائد الربويه علشان ربنا يبارك فى المال ونبقى فى الأمان من ناحية التبزير والربا وطبعا الناس عارفة عقوبتهم إيه عند الله سبحانه وتعالى
alosoo likes this.
موقوف

474#
17 - 06 - 2015, 11:40 AM
اقتباس:
شباب محتاجين نعيد حسباتنا شويه وبأعصاب هادئة وزى ماأنتم شايفين صعوبة الموقف اللى إحنا فيه
كنت بتفحص الشارتات ووجدت مفاجأت لليورو وإحتمال صعوده أمام العملات وخصوصا الكندى بنسبة عالية جدا فوق ال 90% من الأخر كده اليورو شرااااءءءءءءءء
أنا عارف دلوقتى إحنا فاتحين الباوند أسترالى بيع وفاتحين المجنون بيع ويجب الإلتزام بالأستوب لوز فيهم وعاوزكم تشاركونى شارت اليورو كندى لأوضح مدى خطورة الموقف وإحتمال صعود اليورو
وأيضا الصفقة دى توصية لكل حبايبى المشاركين معايا
بس أرجو منكم توزيع العقود على الثلاث صفقات والأستوب لوز ياشباب مهم جدا جدا جدا والناس تاخد بالها من الصفقات كويس لإننا فى مرحلة خطر جدا هذا الأسبوع
اليورو كندى ورأس وكتفين مقلوب وإعادة الإختبار فى إتجاه تداول هابط على فريم الدايلى مستوفى الشروط 100% وهدف عالى 700 نقطة ووقف خسارة 200 نقطة تحت خط العنق ولو أى من الثلاث صفقات خسرت الباقى هيعوض بإذن الله وتوكلنا على الله والصبر مفتاح الفرج
BUY Euro/CAD
from : 1.3850
T/P : 1.4550
S/L: 1.3650
إليكم الشارت للتوضيح

اقتباس:
شراء اليورو كندى
buy Euro/CAD from : 1.3895
S/L: 1.3680
موفقين إن شاء الله
اليورو شراء
اقتباس:
مفيش إلا صفقة اليورو كندى هى اللى معانا لو كسبت هنبدأ من المرحلة الخامسة بإذن الله وهحاول أنظم الدنيا شوية ولو خسرت مش هقولكم هنبدأ من المرحلة الأولى لا ده إحنا كمان هنحتاج نضع 20 دولار جديده وبعد كده نبدأ من المرحلة الأولى وهتبقى صفقة صفقه بإذن الله علشان نقدر نتابعها كويس كلنا مع بعض ومش هنكرر اللى كنا بنعمله أكتر من صفقة والناس تاهت
حابب أكد على شراء صفقة اليورو كندى ياشباب واللى مادخلش يقدر يدخل دلوقتى وأنا عن نفسى دخلت بعقد جديد دلوقتى تانى وإليكم الشارت للتوضيح وهيستورى الصفقة اللى دخلتها للإطمئنان
alosoo likes this.
عضو نشيط

475#
17 - 06 - 2015, 04:01 PM
اقتباس:
حابب أكد على شراء صفقة اليورو كندى ياشباب واللى مادخلش يقدر يدخل دلوقتى وأنا عن نفسى دخلت بعقد جديد دلوقتى تانى وإليكم الشارت للتوضيح وهيستورى الصفقة اللى دخلتها للإطمئنان
بالتوفيق اخى العزيز عمرو . وعلى فكرة انا معاك ان بأذن الله الموضوع سهل وصابر معاك ان شاء الله . هل هنتابع بتريلنج استوب ولا الهدف عند 1.44 زى ما انت كتبت ؟
alosoo غير متواجد حالياً  
موقوف

476#
17 - 06 - 2015, 05:04 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alosoo مشاهدة المشاركة
بالتوفيق اخى العزيز عمرو . وعلى فكرة انا معاك ان بأذن الله الموضوع سهل وصابر معاك ان شاء الله . هل هنتابع بتريلنج استوب ولا الهدف عند 1.44 زى ما انت كتبت ؟
هنتابع بالعين حلوه دى بس ياريت مفيش حد ياخد قرار من نفسه والاستوب ياإما هيضرب العشرين دولار كلها ياإما هنعدى للمرحلة الخامسه
alosoo likes this.
عضو نشيط

477#
17 - 06 - 2015, 05:18 PM
اقتباس:
هنتابع بالعين حلوه دى بس ياريت مفيش حد ياخد قرار من نفسه والاستوب ياإما هيضرب العشرين دولار كلها ياإما هنعدى للمرحلة الخامسه

ما بلاش العين دى يابن الحلال لحسن تصيب ههههههه
متابعين وبالتوفيق ان شاء الله .
alosoo غير متواجد حالياً  
موقوف

478#
18 - 06 - 2015, 09:49 AM
كل سنه وأنتم طيبين بمناسبة شهر رمضان المبارك وبعودة الأيام
حابب أتكلم مع إخوانى وحبايبى فى أهم نقطة فى تجارة الفوركس وهى العامل النفسى
لإنى لاحظت عند الأغلبية عند دخول الصفقة فى الغالب الناس بتأخر دايما الأستوب لوز فى الصفقات إلى أن يتمرجن الحساب وده أكبر خطأ أو لو الصفقة ضربت أستوب لوز يسيطر العامل النفسى المحبط وصفقة خسرانه ورا صفقة خسرانه والحساب ينتهى
شوفو أنا بعمل إيه الصفقة اللى بتخسر معايا بالنسبة لى هتجيبلى مكسب أكبر ومش بأخر الأستوب لوز خالص ولو ضربت أستوب خلاص ده بالنسبة لى مكسب لإنى عارف الصفقة رايحه فين وجاية منين وبشتغل عليها كأنى بالضبط إشتريت عقار وبستثمر فيه ومش بسيب الصفقة وأقول خلاص دى ضربت أستوب بفضل وراها ومتابعها لحد ماأخد منها اللى أنا عاوزه وفى نفس الوقت تكون فى صفقة تانيه ملاحقاها طيب مثال على الكلام ده لإنى بصراحة عاوز أنفذه فى رحلتنا
طيب أنا معايا دلوقتى اليورو كندى وأنا أول إمبارح دخلت صفقة المجنون بيع بستوب لوز وهدف ولم أضعها فى الموضوع لإنها كانت صعبة ومش أكيدة وفعلا زى مأنتم شايفين حصل إيه فى المجنون دمر حسابات ناس كتير إمبارح بس أنا كنت عارف هتعامل مع الصفقة إزاى وهذا من فضل الرحمن سبحانه وتعالى والصفقة كانت عاوزه متابعة شديدة والناس كانت هتوه معايا وبفضل الله طلعت بصافى مكسب ولو كان قليل فى وقت ناس كتير خرجت من الصفقة وحسابها إنتهى وإتمرجن وإليكم الهيستورى بتاع الصفقة وذلك لتشجيع الناس وللتعليم وأهمية ضبط النفس وبرده للتلميح بإنى ممكن كتير أغلق صفقه وأفتحها تانى
موقوف

479#
20 - 06 - 2015, 09:32 AM
اقتباس:
شباب محتاجين نعيد حسباتنا شويه وبأعصاب هادئة وزى ماأنتم شايفين صعوبة الموقف اللى إحنا فيه
كنت بتفحص الشارتات ووجدت مفاجأت لليورو وإحتمال صعوده أمام العملات وخصوصا الكندى بنسبة عالية جدا فوق ال 90% من الأخر كده اليورو شرااااءءءءءءءء
أنا عارف دلوقتى إحنا فاتحين الباوند أسترالى بيع وفاتحين المجنون بيع ويجب الإلتزام بالأستوب لوز فيهم وعاوزكم تشاركونى شارت اليورو كندى لأوضح مدى خطورة الموقف وإحتمال صعود اليورو
وأيضا الصفقة دى توصية لكل حبايبى المشاركين معايا
بس أرجو منكم توزيع العقود على الثلاث صفقات والأستوب لوز ياشباب مهم جدا جدا جدا والناس تاخد بالها من الصفقات كويس لإننا فى مرحلة خطر جدا هذا الأسبوع
اليورو كندى ورأس وكتفين مقلوب وإعادة الإختبار فى إتجاه تداول هابط على فريم الدايلى مستوفى الشروط 100% وهدف عالى 700 نقطة ووقف خسارة 200 نقطة تحت خط العنق ولو أى من الثلاث صفقات خسرت الباقى هيعوض بإذن الله وتوكلنا على الله والصبر مفتاح الفرج
BUY Euro/CAD
from : 1.3850
S/L: 1.3650
إليكم الشارت للتوضيح

اقتباس:
شباب انا مش عاوز استني وعاوز ابيع اليورو كندي دلوقتي باستوب لوز فوق الفجوه
Sell Euro/CAD from1.3840
T/p 1.3100
S/l 1.3900
يعني هدف 750 نقطه واستوب 60 نقطه ولا اروع من كده مع العلم ان السعر لو ضرب الفجوه هندخل شراء يورو
اقتباس:
شراء اليورو كندى
buy Euro/CAD from : 1.3895
S/L: 1.3680
موفقين إن شاء الله
اليورو شراء
اقتباس:
مفيش إلا صفقة اليورو كندى هى اللى معانا لو كسبت هنبدأ من المرحلة الخامسة بإذن الله وهحاول أنظم الدنيا شوية ولو خسرت مش هقولكم هنبدأ من المرحلة الأولى لا ده إحنا كمان هنحتاج نضع 20 دولار جديده وبعد كده نبدأ من المرحلة الأولى وهتبقى صفقة صفقه بإذن الله علشان نقدر نتابعها كويس كلنا مع بعض ومش هنكرر اللى كنا بنعمله أكتر من صفقة والناس تاهت
اقتباس:
للتذكير
عضو جديد

abomary is on a distinguished road
480#
20 - 06 - 2015, 12:30 PM
بسم الله موضوع يستحق الاحترام

ان شاء الله معاك اخي الكريم
abomary غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام