• 4:41 مساءاً

طلب اكسبيرت

عضو جديد
قتيبة-2 is on a distinguished road
30 - 09 - 2015, 09:49 PM
قتيبة-2 غير متواجد حالياً  
افتراضي طلب اكسبيرت
السلام عليكم اساتذتي الكرام
انا مشترك في احدى شركات الفوركس وفاتح حساب حقيقي ب5000 دولار حساب مايكرو ولكن بدون رافعة مالية هل يتوفر اكسبيرت يضمن لي حتى ولو 250 دولار في الشهر واصبر عليها حتى يزيد حسابي ان شاء الله بالتدريج وهذا الاكسبيرت حتى لو كان بمقابل مادي لاني والله تعبت من تجربة الاكسبيرتات وقد جربتها لمدة سنتان ولم استفد شيئا وجزاكم الله خيرا

عضو جديد

malealone is on a distinguished road
افتراضي رد: طلب اكسبيرت
2#
30 - 09 - 2015, 10:06 PM
من رايي انك تنسى الاكسبيرتات وشوف استراتيجيه ممتازه تضمن فيها عقد او عقدين باليوم يعني شي ساعه الى ساعتين بس عمل

اتعب على نفسك , الاكسبيرتات مهما كانت جودتها عاليه في النهايه اسمها روبوت ( يعني ما تفهم وش يصير من احداث واخبار او فيه امل يرتفع او ينزل ...)

هذا رايي الشخصي ولك الخيار اخي
malealone غير متواجد حالياً  
عضو برونزي

صياد الجراح is on a distinguished road
Arrow رد: طلب اكسبيرت
3#
30 - 09 - 2015, 10:06 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

انت مصرر على اكسبرت ليه .. ستنان بتجرب وتبحث.. ولم تحصل على مرادك حتى الان ..

نصيحة اخويه .. لا تعمل على حسابك الحقيقى الان .. حتى لايضيع مالك ووقتك ومجهودك هباء ...

ابحث مثل ما انت عاوز وجرب على الديمو براحتك ..

ولكن فى النهاية الافضل لك تحلل بنفسك وتعمل لروحك استراتيجية وتشغل عليها ديمو فترة كويسة لاتقانها ومعرفه نقط الضعف فيها وعلاجها وبعدها تجى تطلب من استاذ سمير عمل اكسيبرت لها وهو مش بيتاخر ابدا .. وتجرب الاكسيبرت فترة من الوقت اسبوعين مثلا على الديمو وتشوف لو نتائجه كويسه ومرضية لك تتوكل على الله وتشتغل بيه على الحقيقى ...

هناك حل اخر لو انت مش عاوز تقوم بالتحليل بنفسك وعمل اكسبرت خاص بيك .. ممكن تشتراك فى اى شركة تبع المنتدى هنا وبلاش بالمبلغ كلوه فقط 1000 دولار فى البداية .. وسوف تحصل على توصيات محترمة جدا حتحققلك طلبك من الربح الشهرى بدون المجازفة باكسيبرت لا تعلم عنه شئ غير كلام بعض الناس ويمكن يضيع لك المبلغ كلوه فى لحظة .. وبعدها ممكن تزود راس مالك جزء جزء

احذر اخى على مالك ...

.
.

تقبل تحياتى
صياد الجراح غير متواجد حالياً  
عضو جديد

4#
01 - 10 - 2015, 09:54 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة malealone مشاهدة المشاركة
من رايي انك تنسى الاكسبيرتات وشوف استراتيجيه ممتازه تضمن فيها عقد او عقدين باليوم يعني شي ساعه الى ساعتين بس عمل

اتعب على نفسك , الاكسبيرتات مهما كانت جودتها عاليه في النهايه اسمها روبوت ( يعني ما تفهم وش يصير من احداث واخبار او فيه امل يرتفع او ينزل ...)

هذا رايي الشخصي ولك الخيار اخي
اشكرك على النصيحة اخي الكريم
عضو جديد

5#
01 - 10 - 2015, 09:56 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صياد الجراح مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

انت مصرر على اكسبرت ليه .. ستنان بتجرب وتبحث.. ولم تحصل على مرادك حتى الان ..

نصيحة اخويه .. لا تعمل على حسابك الحقيقى الان .. حتى لايضيع مالك ووقتك ومجهودك هباء ...

ابحث مثل ما انت عاوز وجرب على الديمو براحتك ..

ولكن فى النهاية الافضل لك تحلل بنفسك وتعمل لروحك استراتيجية وتشغل عليها ديمو فترة كويسة لاتقانها ومعرفه نقط الضعف فيها وعلاجها وبعدها تجى تطلب من استاذ سمير عمل اكسيبرت لها وهو مش بيتاخر ابدا .. وتجرب الاكسيبرت فترة من الوقت اسبوعين مثلا على الديمو وتشوف لو نتائجه كويسه ومرضية لك تتوكل على الله وتشتغل بيه على الحقيقى

هناك حل اخر لو انت مش عاوز تقوم بالتحليل بنفسك وعمل اكسبرت خاص بيك .. ممكن تشتراك فى اى شركة تبع المنتدى هنا وبلاش بالمبلغ كلوه فقط 1000 دولار فى البداية .. وسوف تحصل على توصيات محترمة جدا حتحققلك طلبك من الربح الشهرى بدون المجازفة باكسيبرت لا تعلم عنه شئ غير كلام بعض الناس ويمكن يضيع لك المبلغ كلوه فى لحظة .. وبعدها ممكن تزود راس مالك جزء جزء

احذر اخى على مالك ...

.
.

تقبل تحياتى
نصيحتك على العين والرأس وسوف أعمل بها إن شاء الله

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات