• 4:17 صباحاً

انتى فيرس لاساليب الخدع والنصب والنفوس المريضه

موضوع مغلق
Like Tree136Likes

موقوف

ahmedqandeel is on a distinguished road
افتراضي رد: انتى فيرس لاساليب الخدع والنصب والنفوس المريضه
31#
15 - 03 - 2016, 03:09 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Doctor forex مشاهدة المشاركة
اخى العزيز احمد انا اتداول على زولو من شهرين ولى أكثر من حساب هذا أحدثهم فعلا بقاله ايام معدودة لكن أصدقائى اللى بتشرف بمعرفتهم على الفيس يعرفوا ان رتم أدائى ثابت من يوم ما دخلت زولو .. دا تالت حساب تزويد .. أول واحد تركته لأنى تداولت ذهب مع عملة ضربلى بيانات الأكونت أكيد انت عارف المقصود (نقطة الدهب بعشرة فى التراجع رغم ثبات المكسب فالخلط بين الذهب والعملة أكبر خطأ ) والأكونت الثانى فى التبريد للأسف بعد وصولى إلى أبواب أول مائة تقريبا (فى شهرين فقط) للأسف بردت على مسافة 10 نقاط رغم ان استراتيجيتى 50 نقطة فى الآزواج الآمنة و75 فى المتوسطة وممكن 125 فى الأزواج مفرطة الحركة مثل الباوند ين .. وعكس السعر فعمل تراجع أكبر مما كنت مسجل على مدار شهرين .. فقررت أعمل الثالث اللى انت شايفه دا .. وفى النهاية عايز أقول لك :
ماحدث من أخطاء فى الأكونت الأول والثانى دا لأنى جديد على زولو واكيد انت راجل متابع وعارف ان بيبقى فيه متداولين بقالهم شهووووووووووووووووووووور محتفظين بالمراكز الأولى وفجأة يحصل تراجع يحدفهم برا أول ألف .
ربنا يوفقنا ويوفقكم جميعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
يازميل بتمنى لك التوفيق ولكن انت دخلت هنا وحاولت تقول انه التبريد ووووو وانها طريقتك وانك فاهم بتعامل اذاى
اولا طريقتك الى الان فاشلة رفعت لنا حساب عمر 3 ايام رابح
ولك حساب عمر 9 اسابيع خاسر وتركته انت وفتحت غيره واللى تتبعك خسر 250 دولار
وانت اخفيت ذلك عننا وحاولت تظهر الحلو وتخبى الوحش وده اللى صلب الموضوع قائم عليه هنا
وهو انتى فيرس للخدع
ثم حاولت تبرر سبب فشلك فى حساباتك الماضيه بحجج انك جديد على الزولو ومش فاهم
اذا انت نفسك خسرت بطريقتك عايز من الناس ايه تتعلم منك ولا تتبعك وتخسر
اتفضل ما يثبت انك استاذ فى الزولو فهما لميكانيكيته موضوعك بتعلم الناس فن التعامل معاه من الالف للياء

http://forum.borsaat.com/t890381.html

ثم تفضل حسابابين لك على الزولو ما اظهرته وما اخفيته

Hameed-82 likes this.
ahmedqandeel غير متواجد حالياً  

عضو جديد

Hameed-82 is on a distinguished road
32#
15 - 03 - 2016, 03:14 AM
عزيزي دكتور فوركس

أول حاجة انا لا ألمز ولا أهمز ... لأني أساسا لا أعرفك ... ولأني أساسا لا أعرف أنك تشتغل بطريقة التبريد ... ولأني أساسا أتكلم من منطق واقعي

لما أقولك بنوك عالمية ومحافظ استثمارية بتشتغل بطريقة الاستوب ( واللي هي دي بتحرك سوق الفوركس من أساسو )
وأنت تقولي : الأوائل في الزولو تريد ...

بالذمة والضمير ... آخد بكلام مين ؟

طيب عزيزي ...
لو انت أخدت السي في بتاعك مع كشف الحساب ... ورحت مثلاً عند أي بنك بيشتغل في الفوركس .. وقدمت على وظيفة مدير حساب أو محلل أو منفذ صفقات ... صدقني وبدون تردد سوف يتم رفضك ... عارف ليه ؟ لأنك بتشتغل بدون استوب لوز ... ولو كان كشف حسابك محقق 1000% بردو حيتم رفضك

طيب عزيزي ...
ما دامك بتشتغل بالطريقة اللي بتريحك .. ربنا يوفقك ويكتب لك الخير
وأتمنى لك النجاح في القادم من الأيام

ولكن .. وخدها مني نصيحة
التزم بالاستوب ولو كان دخولك صحيح 100%
لا شيء مضمون في هذا السوق

خالص ودي وتقديري ،،،
ahmedqandeel and K.o like this.
Hameed-82 غير متواجد حالياً  
معاطى عب حميد
زائر

33#
15 - 03 - 2016, 03:22 AM
تابعو موضوعى

عضو نشيط

Doctor forex is on a distinguished road
34#
15 - 03 - 2016, 03:25 AM
أخى الكريم حامد .. أنا لم أقصد ردك الماضى أنا أقصد ماتوقعته
الأخ أحمد قنديل .. بص أنا هرد عليك آخر رد .
انا لم أخف شىء .. واللى خسر بسببى 250 دولار فعلا خسرهم ولو المجال يتسع لذكر كل شىء يبقى الواحد يكتب سيرة حياته كلها بقى .
swissrunners دا من أشهر وأمهر مزودى زولو .. كان رؤس اموال متتبعيه اكثر من 3 مليون دولار تقريبا وفى نزلة الفرانك السنة اللى فاتت تقريبا 90% من متتبعيه خسروا فلوسهم ومع ذلك رجع تانى الى اوائل المراكز وبيتداول بقاله سنين مش شهرين .
adatradesystem من أمهر المزودين ومن اسبوعين بالظبط حصل عليه تراجع مهول فى الليرة التركى أدى الى ان اقصى تراجع عنده ارتفع من 14 ألف نقطة إلى 40 ألف نقطة ومعظم اللى كانوا معاه خسروا فلوس كتيرة جداااااااااااااااا ورجع قرب من ترتيبه تانى بعد التراجع .
pootum دا كان الأول على زولو شهور طويلة ودلوقتى ترتيبه 22000 ألف تقريبا
أدخل على بروفايلتهم واعمل برنت سكرين من عندهم وتعقبهم فى المنتديات وقول للناس كلها أنهم فشلة وكانوا بيخبوا مش عارف أيه ومادرى أيه .. واللى أنت بتقوله يا محترم أنا ناشره على الأكونت على الفيس لمن يتتبعنى .
..
بص .. أريحك .. أنت أعظم متداول فى الدنيا كلها .. وكل الناس غيرك فشلة .. بحس أن متعتك فى الحياة من خلال مشاهدتى لردودك على الناس فى هذا المنتدى أن بتجد متعة لا توازيها متعة أنك تقول للناس يا فشلة وفشلكم وسبب فشلكم وبتخبوا فشلكم والفاء والشين واللام دول يا عبنى مستحوذين على 99.9% من كلامك .
K.o likes this.

التوقيع

تريد رزقاً ومالاً كثيرا من الفوركس أو من غير الفوركس ؟
لو الإجابة نعم .. الطريقة سهلة :
1- تقوى الله : ومن يتقِ اللهَ يجعل لهُ مخرجاً ويرزقه من حيث لا يحتسب .
2-الإستغفار : فقلتُ استغفروا ربكم إنه كان غفارا .. يرسل السماء عليكم مدرارا .. ويمددكم بأموالٍ وبنين ويجعل لكم جناتٍ ويجعل لكم أنهارا .

ربنا يرزقنى ويرزق المسلمين جميعا من فضله الواااااااااااااسع .
دعواتكم بظهر الغيب

التعديل الأخير تم بواسطة عمرو ابراهيم ; 15 - 03 - 2016 الساعة 08:31 PM سبب آخر: تعديل النصوص
Doctor forex غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

35#
15 - 03 - 2016, 03:37 AM
المشكلة انك مصور الأكونتين فى عمل بطولى كأنك صورتنى وانا فى تل أبيب وناس كتير جداااااااااااااااااااااا من هنا اصدقائى على الفيس وعارفين اللى انته فى عملك البطولى دا قلته .. تحب اعملك برنت سكرين من اكونتى على الفيس عشان تعرف ان الكلام اللى انت بيتهيألك انك جبته بطريقة المفتش كرومبو دا انا قايله للناس كلها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بس الفرق بينك وبين الناس .. انك فشل يفشل فهو فاشل فشل فشلااااااااااااااااا فشلً فشلٌ فشلٍ
أنما الناس بقى (أى حد غيرك) ربنا يعينك يا دكتور .. كل بنى آدم خطاء وخير الخطائين التوابون .. اهم حاجة يا دكتور نتعلم من الأخطاء وغيرها .
بجد أنت انسان غرييييييييييييييييييب

التوقيع

2-الإستغفار : فقلتُ استغفروا ربكم إنه كان غفارا .. يرسل السماء عليكم مدرارا .. ويمددكم بأموالٍ وبنين ويجعل لكم جناتٍ ويجعل لكم أنهارا .

دعواتكم بظهر الغيب
موقوف

36#
15 - 03 - 2016, 03:55 AM
اخلاقى لاتسمح لى ان ارد
عضو نشيط

37#
15 - 03 - 2016, 04:08 AM
بص ..
أولا :عشان أنا لا أتحمل أنى أبيت وفيه أنسان فى صدره شىء منى .. أرجو منك أن تسامحنى رغم أنى مقتنع أنى لم أسىء إليك .. ولكن الدنيا دى بفوركسها بمالها بكل ما طلعت عليه الشمس لا يساوى عندى أن أبيت وفيه حد فى صدره شىء بسببى .. ياريت تقول انك مسامحنى .
ثانيا : أنا بشوف ردودك على الناس .. ليه يا أخى ؟؟؟ ليه بتعامل الناس كلها بالحدة والهجوم وتصيد الأخطاء ليـــــــــــــه ؟؟؟ بجد نفسى أفهم هتستفيد أيه ؟؟؟؟ وصل الأمر أن ناس كتير طلبوا من ادارة الموقع انه يحظرك ؟؟؟ ليه ؟؟؟ ليه مابتكونش صديق ودود للناس ؟؟؟؟؟؟ يا أخى دا صديق واحد تكسبه احسن من الاف الدولارت من الفوركس وغير الفوركس .
ربنا يهيدينا جميعا و(أرجو) أنك تسامحنى ربما نبيت ولا نصبح إلا فى عالم آخر .

التوقيع

دعواتكم بظهر الغيب
موقوف

38#
15 - 03 - 2016, 04:34 AM
اولا انت داخل عنوان موضوع اسمه ايه
ثانيا انت هنا فى بورصات ولا على الفيس وهل انا من اصدقاؤك او اعرفك
ثالثا قلت انا طريقتك فاشله وفى اول المشاركه دعوت لك بالتوفيق .فهل اهنت شخصك فى شىء . هل كذبت عليك .
رابعا حب الاعضاء من عدمه . هل تريدنى من المطبلين . هل الصراحه وحشه . هل كلمة الحق باتت كالجبل على صدور المخادعين الماصين لاموال البسطاء
رابعا هل تظن انى ادعو لليأس ذكرت ان نسبة النجاح المستمره بسيطه وان عدد المتداولين المهره يعد على الاصابع
هل تريدنى ان افرش الارض بالحرير للناس
هل تعرفنى هل تعرف من انا شخصيا حتى تتهمنى بالمرض
لو تعلم ما اعلم لما ضيعت وقتك فى الكتابه كما افعل انا
عضو نشيط

39#
15 - 03 - 2016, 04:49 AM
يا اخى الكريم .. انا قلت لك قبل كدا فى الموضوع اللى كنت بتهاجم فيه (شخص معين) .. أنا رديت عليك وقلت لك ساعتها : أخى الكريم مافيش داعى للهجوم والحدة على الناس ممكن تكون انت صح وعلى حق لكن اسلوبك بيضايق الناس ويخليهم ينفروا من الحق دا وممكن تبقى على باطل ولكن اسلوبك الحلو ممكن يخلى الناس يتبعوك فى الباطل دا .. فما بالك لو كان اسلوبك الحلو فى الحق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
النبى صلى الله عليه وسلم .. بيدعو الناس لكلام الله .. وهو من هو صلى الله عليه وسلم بالمؤمنين رؤف رحيم .. ومع ذلك الله سبحانه وتعالى ماذا قال له ؟
ولو كنت فظا غليظ القلب لانفضوا من حولك .. لانفضوا من حولك رغم انه النبى وكلامه دعوة الى الله وانقاذ للناس من النار ونعيم فى الدنيا والآخرة .
فى المقابل بقى .. النبى صلى الله عليه وسلم قال (ما معناه) : انكم تختصمون إلىّ وقد يكون بعضكم ألحن بحجته من بعض فمن قضيت له من حق اخيه شيئا فلا يأخذه إنما قضيت له بقطعه من النار .. يعنى ممكن اللحن بالحجة (الكلام الجميل المرتب المقنع البليغ الذى لا يسبب نفور الناس) يقلب الباطل حق (ظاهريا كالسحر لأن الحق حق والباطل باطل) ويخلى النبى صلى الله عليه وسلم (ممكن) يحكم لصاحبه .
يا عم انتقد الناس اللى انت شايفهم مخطئين .. أنتقدهم من غير ما تتهجم وتحتد فى الكلام .. ووعى الناس اللى انت عايز تنصحهم بس فى نفس الوقت وعيهم باسلوب يجذبهم .. هو كل انسان بيختار الفاظه وبيتكلم باسلوب جميل يبقى بيطبل ؟
قصة قصيرة : واحد مرة رأى حلم أن أسنانه كلها تقع .. ودا تفسيره عند معظم المفسرين أن الأقارب هيموتوا .. راح الرجل لمفسر .. قال له أقاربك كلهم سيموتوا قبلك .. تشائم الرجل صاحب الحلم جدا .. راح لمفسر تانى قال له : أنت آآآآآآآآآخر واحد هيموت فى أهله كلهم .. فرح الرجل واستبشر .
الأتنين قلوا نفس المعنى بالظبطططططططط .. ولكن واحد جعله ينفر والتانى جعله يستبشر .
أرجو من الله أن يكون لكلامى أثر عندك وربنا يوفقك ويكرمك (مش بطبل أهو )
hasanalsaeed and K.o like this.

التوقيع

دعواتكم بظهر الغيب
عضو نشيط

اتجاهـ البوصله is on a distinguished road
40#
15 - 03 - 2016, 05:04 AM
يعطيك العافيه

ممكن تعطينا الموقع وطريقة ربطه مع الحساب

اكون لك من االشاكرين

التوقيع

,,,