• 12:30 صباحاً

انتى فيرس لاساليب الخدع والنصب والنفوس المريضه

موضوع مغلق
Like Tree136Likes

موقوف

ahmedqandeel is on a distinguished road
افتراضي رد: انتى فيرس لاساليب الخدع والنصب والنفوس المريضه
111#
10 - 04 - 2016, 08:20 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تأبط خيرا مشاهدة المشاركة
الجميع متفق على انه لا اعتراض على كشف اساليب الخداع والمخادعين ولكن بشرط .........

ان لا تكون الامور مبنية على الظنون وانما على حقائق واثباتات لا تقبل النقض
ان لا يأخذ النقد طابع الشخصنة وان يكون موضوعيا ولا تحركه الاحقاد كما هو واضح هنا من صياغة العبارات الهجومية ضد اشخاص بعينهم

والجميع تقريبا متفقين ايضا ........ ان صاحب الورشة يتبع اسلوب التصيد لاخطاء البارزين المشهود لهم بالنجاح وهو شخصيا اعلنها ان كل ناجح سيكون هدفا لتصيداته وسهامه

الجميع متفقين ان اسلوب صاحب الورشة وسمته الغالبة والواضحه للغالبية هنا هي حقد وحسد وتصيد لاي خطا ثم النفخ به وتكبيره حتى من أيدك في البداية وشجعك على كشف الخداع والمخادعين استنكر عليك الاسلوب وعارضك والمشاركات هنا دليل على ذلك

الرسالة الواضحة هنا التي يعلنها قنديل صراحة جهارا نهارا هي ان كل ورشة سيبرز صاحبها وينجح سيكون هدفا قادما

نأتي لموقف الادارة هنا ولننظر للامور من منظارها ........

الادارة بين نارين ان لم يكن اكثر ......... الهجوم مركز على الناجحين ولو زاد عن الحد سيطفشهم في وقت احوج ما تكون فيه المنتديات جميعا الى الجميع والناجحين بصفة استثنائية ولكن بنفس الوقت معظم الناجحين اصبح لديهم جروبات نافست المنتديات بشدة وقسم منهم عمل IB والبعض توصيات مدفوعة واغلبهم مجانية وبدون شروط لغاية اللحظة ....... فمن عمل IB هو منافس للادراة بلا شك واخلاقيا مرفوض ان تاتي عندي زائر فاعاملك كصاحب دار فتبدا بتصيد زبائني ... واولا واخرا المصلحة توازي المبادئ ان لم تتفوق عليها

رسالتي لصاحب الورشة الغالبية متفقة ان اسلوبك فيه الكثير من الشخصانية ورائحة الحقد والحسد تفوح منه فان كنت لست كذلك فغير اسلوبك لو تكرمت فواضح لك انه مرفوض من قاعدة كبيرة جدا من الاعضاء

ورسالتي للادارة وهي من محب ان شاء الله ان وسائل التواصل الاجتماعي لها السبق والافضليه حاليا فنرجو ان تعدو للامر عدته اما بايجاد تميز خاص يقدم ما لا تقدمه وسائل التواصل خصوصا التليجرام على وجه التحديد هذه الايام او تجدوا وسيلة ان يكون لكم تواجد فعال بها اعرف انه تم البدأ في الفيس بوك خطوة ومبادرة جيدة لكن ليست كافية
خليني معاك للنهايه. ارفع كل مشاركه وكل لفظ لا تراه مناسب وانا ساتقدم بطلب حذفه.
شوف زميل لي هدف محدد كما بالعنوان وجاهز للتعاون وتقديم اقصي درجه من التفاهم والتعاون. اتمني تكون انت ايجابي وتبدئ تحدد ما يجب حذفه
ahmedqandeel غير متواجد حالياً  

عضو فـعّـال

تأبط خيرا is on a distinguished road
112#
10 - 04 - 2016, 08:31 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedqandeel مشاهدة المشاركة
خليني معاك للنهايه. ارفع كل مشاركه وكل لفظ لا تراه مناسب وانا ساتقدم بطلب حذفه.
شوف زميل لي هدف محدد كما بالعنوان وجاهز للتعاون وتقديم اقصي درجه من التفاهم والتعاون. اتمني تكون انت ايجابي وتبدئ تحدد ما يجب حذفه
لا مصلحة ولا وقت عندي لما تطلب اقرأ جيدا ردود الاعضاء لتعرف الانطباع العام ....... أما المكابرة وعدم الاعتراف بالخطأ وان ترفض ان تقف امام المرآة لترى عيوبك فهذا ليس من الحكمة في شيئ ابدا .........

راجع ردود من كان متوافقا معاك في البداية فهذا ليس مطبل ولا صاحب مصلحة كما تصنف الاعضاء وهذه وحدها خطيئة وفوقية تمارسها بدون وجه حق ...... اقول راجع ردود من كان مؤيدا لك ثم استنكر اسلوبك وطريقتك أيما استنكار وبعدها اسال نفسك وراجعها .......

اما انني سادر في غيي ومغمض عنيي وانا المنزه عن الخطا والخطيئة وكل ما عداي هو هدف للاتهام والتشويه اسمحلي ........... تلك اذا قسمة ضيزى !!

اعتبرها اخر مشاركة ونقاش معاك فكل الامر واضح ولا يستحق عناء تفكير فلو كان عندك بعض الحق فقد شوته كثيرا بالتجني والشخصنة وغلفته بالكثير من الحقد للاسف

اما اعلانك الاستمرار بنفس النهج غير مبالي فهنا اعتقد سيكون للادارة موقفا تحفظ فيها حقوقها اولا وحقوق غالبية الاعضاء حتى لو تعارضت مع القلة فتلك هي الديموقراطية يا زميل
تأبط خيرا غير متواجد حالياً  
موقوف

113#
10 - 04 - 2016, 08:41 PM
عارف انت مش لاقي لا انت ولا غيرك ما يستحق الحذف فقط تريدون اظهار حاقد وحاقد فينفر الناس مني. عموما ساجد الوسيله دوما للتصدي للهجمات علي الموضوع من قبل اصحاب المصالح المتضررة
عضو فـعّـال

تأبط خيرا is on a distinguished road
114#
10 - 04 - 2016, 08:44 PM
اقتباس:
عارف انت مش لاقي لا انت ولا غيرك ما يستحق الحذف فقط تريدون اظهار حاقد وحاقد فينفر الناس مني. عموما ساجد الوسيله دوما للتصدي للهجمات علي الموضوع من قبل اصحاب المصالح المتضررة
واصل واصل وتابع .......... اصبح عندنا دونكيشوت هنا في بورصات فباقي ان نوفر لك طواحين الهواء اما السيف الخشبي والفرس العرجاء فانت كفيل بها بلا شك
تأبط خيرا غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

المستقبل لنا is on a distinguished road
115#
10 - 04 - 2016, 11:28 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تأبط خيرا مشاهدة المشاركة
واصل واصل وتابع .......... اصبح عندنا دونكيشوت هنا في بورصات فباقي ان نوفر لك طواحين الهواء اما السيف الخشبي والفرس العرجاء فانت كفيل بها بلا شك
المستقبل لنا غير متواجد حالياً  
عضو جديد

NoWay777 is on a distinguished road
116#
11 - 04 - 2016, 12:16 AM
اقتباس:
ههههههههههه برضو فات 3 صفحات ومردش على كلامي
يبنى انت اثبتلي ان انت اساسا بجد شخصية منفسنة والله
كل الناس هنا متفقة معاك فى هدف الموضوع و هو اظهار اساليب الخداع و النصب من بعض الناس فى الفوركس و مختلفين معاك فى اسلوب الهجوم عالاعضاء و تصيد الاخطاء و خلاص
يعنى كل الناس دى غلط وانت صح؟
بجد انت شخصية غريبة
يعنى كل الناس دول رايهم واحد وانت مصمم على رايك وبتكابر؟
ايه العناد ده
ده يثبت انك فعلا ليك هدف معين وهو فعلا تطفيش الاعضاء البارزين و اللي ليهم ورش ناجحة فعلا
ربنا يهديك
ارجو من الادارة اتخاذ القرار اللازم مع العضو احمد قنديل لانه بذلك يقوم بعمل بلبلة فى المنتدي للاعضاء الجدد و يقوم بالتهجم على ذمة الاعضاء البارزين هنا فى المنتدي و التدخل فى امورهم الشخصية وتصرفاتهم خارج المنتدي
وشكرا
NoWay777 غير متواجد حالياً  
موقوف

117#
11 - 04 - 2016, 12:28 AM
[
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NoWay777 مشاهدة المشاركة
ههههههههههه برضو فات 3 صفحات ومردش على كلامي
يبنى انت اثبتلي ان انت اساسا بجد شخصية منفسنة والله
كل الناس هنا متفقة معاك فى هدف الموضوع و هو اظهار اساليب الخداع و النصب من بعض الناس فى الفوركس و مختلفين معاك فى اسلوب الهجوم عالاعضاء و تصيد الاخطاء و خلاص
يعنى كل الناس دى غلط وانت صح؟
بجد انت شخصية غريبة
يعنى كل الناس دول رايهم واحد وانت مصمم على رايك وبتكابر؟
ايه العناد ده
ده يثبت انك فعلا ليك هدف معين وهو فعلا تطفيش الاعضاء البارزين و اللي ليهم ورش ناجحة فعلا
ربنا يهديك
ارجو من الادارة اتخاذ القرار اللازم مع العضو احمد قنديل لانه بذلك يقوم بعمل بلبلة فى المنتدي للاعضاء الجدد و يقوم بالتهجم على ذمة الاعضاء البارزين هنا فى المنتدي و التدخل فى امورهم الشخصية وتصرفاتهم خارج المنتدي
وشكرا
هارد عليك ذي ما رديت علي عينتك. حدد ما تريد ان يحذف ولا يتكرر وساتقدم بطلب بحذفه. وجاهز ومتعاون لاقصي درجه. ها انا في انتظارك واوعي تعمل ذيه وتقول مش فاضي. فكما عندكم وقت للادعاء يجب ان تجد وقت للتعاون
والمراقب الذي اعتبر هذه ليست تهجم وانها في اطار الموضوع اقول له اما زلت تراها في الاطار الي الان
عضو جديد

NoWay777 is on a distinguished road
118#
11 - 04 - 2016, 01:00 AM
اقتباس:
[
هارد عليك ذي ما رديت علي عينتك. حدد ما تريد ان يحذف ولا يتكرر وساتقدم بطلب بحذفه. وجاهز ومتعاون لاقصي درجه. ها انا في انتظارك واوعي تعمل ذيه وتقول مش فاضي. فكما عندكم وقت للادعاء يجب ان تجد وقت للتعاون
والمراقب الذي اعتبر هذه ليست تهجم وانها في اطار الموضوع اقول له اما زلت تراها في الاطار الي الان
هترد عليا زي ما رديت على عينتى؟
مش شايف ان ده اسلوب اساءة ليا وانا اساسا لم اسيء ليك؟
و بعدين فين التهجم عليك؟
ده انا قولتلك كام نقطة و طالبتك ترد عليا ورديت بعد ما طلبت منك ترد و عملتلك رد تاني على كل النقاط و مردتش طلبت منك ترد تانى مردتش طلبت منك دلوقتى ترد تقول انى بتهجم وهترد عليا زي ما رديت على عينتى و مردتش برضو
اللى بيته من زجاج ميحدفش الناس بالطوب
تأمرون الناس بالبر و تنسون انفسكم
بتطالب الاعضاء محدش يسيء ليك وانت فى نفس الوقت بتسيء ليا مع انى اساسا ما اسئتش ليك
ومهما اسأت ليا مش هسيء ليك
عارف ليه؟
لانى برد بالمنطق وبالعقل و لانك مش عارف ترد عليا و بتاخد من منطلق الاساءة رد ليك عليا عشان تغلوش عالكلام
و في نفس الوقت مش هرد عليك لان اخلاقى لا تسمح انى انزل للمستوي الاخلاقي والطفولي ده
ربنا يشفيك فعلا
NoWay777 غير متواجد حالياً  
موقوف

119#
11 - 04 - 2016, 01:15 AM
الكلام مش هايخلص معاك انت وغيرك هذا ما تريدون نقاشات مرسله جانبيه وجدل بيزنطي لا ينتهي
لذا لم اتجاوب معكم. جرب انت تكون عملي وموضوعي وشوف كده هاتعامل وارد ولا لا
لا ادري هذا الجدل ما علاقته بعنوان الموضوع ولا اجد واحد ممن ينتقدون متعاون وصادق في نقله
اعيد اي عضو يحدد ما يراه غلط وانا هاطال
ب بحذفه من الاداره
موقوف

120#
11 - 04 - 2016, 01:23 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NoWay777 مشاهدة المشاركة
هترد عليا زي ما رديت على عينتى؟
مش شايف ان ده اسلوب اساءة ليا وانا اساسا لم اسيء ليك؟
و بعدين فين التهجم عليك؟
ده انا قولتلك كام نقطة و طالبتك ترد عليا ورديت بعد ما طلبت منك ترد و عملتلك رد تاني على كل النقاط و مردتش طلبت منك ترد تانى مردتش طلبت منك دلوقتى ترد تقول انى بتهجم وهترد عليا زي ما رديت على عينتى و مردتش برضو
اللى بيته من زجاج ميحدفش الناس بالطوب
تأمرون الناس بالبر و تنسون انفسكم
بتطالب الاعضاء محدش يسيء ليك وانت فى نفس الوقت بتسيء ليا مع انى اساسا ما اسئتش ليك
ومهما اسأت ليا مش هسيء ليك
عارف ليه؟
لانى برد بالمنطق وبالعقل و لانك مش عارف ترد عليا و بتاخد من منطلق الاساءة رد ليك عليا عشان تغلوش عالكلام
و في نفس الوقت مش هرد عليك لان اخلاقى لا تسمح انى انزل للمستوي الاخلاقي والطفولي ده
ربنا يشفيك فعلا
لو شايف تصنيف الناس عينات عيب
طيب لو قلت لك انت مريض نفسي وحاقد ومنفسن والخ ماذا تسمي هذا مدح

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام