• 10:34 مساءاً

ساعدوني أستحلفكم بالله

عضو جديد
lopez555 is on a distinguished road
08 - 03 - 2010, 09:50 PM
lopez555 غير متواجد حالياً  
Angry ساعدوني أستحلفكم بالله
يوجد موضوع قرأته في المنتدى وهو بالنسبالى في غاية ألأهميه ومن غير مبالغه الموضوع يتحدث عن المتاجره الساعه 11 مع وضوح حركة سوق لندن وو ضع اوامر بيع وشراء معلقه باهداف 25الى30 نقطه و ستوب 30 و يمكن استخدام أكثر من زوج عمله وأنا بقالي 3 شهور بدور على أستراتيجيه تتاجر مع بداية السوق ألأوروبي لأنها أصدق وأقوى ألأستراتيجيات دنا بسببها أقتنعت أني أتاجر في الفوركس أصلا ومفيش مؤشر او استرتيجيه تانيه ممكن أتاجر بيها على الحقيقي غيرها و لاقيتها في المنتدى الرائع ده ومشروحه بطريقه جميله ..و حصل عندى في الجهاز مشكله ولما صلحتها وشغلت الجهاز أتفاجئت أني ما ضفتهاش عندي في المفضله وبقالي ساعات بدور على الموضوع تاني و مش عارف أوصلو حد بفى يساعدني يا أخوانا أنا غلبت واسف للأطاله: confused:

الصورة الرمزية نادر فيليب
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية نادر فيليب

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
نادر فيليب is on a distinguished road
Smile رد: ساعدوني أستحلفكم بالله
2#
08 - 03 - 2010, 10:55 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lopez555 مشاهدة المشاركة
يوجد موضوع قرأته في المنتدى وهو بالنسبالى في غاية ألأهميه ومن غير مبالغه الموضوع يتحدث عن المتاجره الساعه 11 مع وضوح حركة سوق لندن وو ضع اوامر بيع وشراء معلقه باهداف 25الى30 نقطه و ستوب 30 و يمكن استخدام أكثر من زوج عمله وأنا بقالي 3 شهور بدور على أستراتيجيه تتاجر مع بداية السوق ألأوروبي لأنها أصدق وأقوى ألأستراتيجيات دنا بسببها أقتنعت أني أتاجر في الفوركس أصلا ومفيش مؤشر او استرتيجيه تانيه ممكن أتاجر بيها على الحقيقي غيرها و لاقيتها في المنتدى الرائع ده ومشروحه بطريقه جميله ..و حصل عندى في الجهاز مشكله ولما صلحتها وشغلت الجهاز أتفاجئت أني ما ضفتهاش عندي في المفضله وبقالي ساعات بدور على الموضوع تاني و مش عارف أوصلو حد بفى يساعدني يا أخوانا أنا غلبت واسف للأطاله: confused:
أتفضل حبيبى أعتقد هو هذا الموضوع أضغط على أسم الموضوع )
http://forum.borsaat.com/t128443.html

التوقيع

طبعا وجود هذا الموضوع بعد ان تأخر كثيرا فى الأستراحة فرحنى جدا ...ورد د.أسامة عادل شجعنى كثيرا

أشكر جميع من رد
... و شكرا إدارة بورصات

م.نادر فيليب
نادر فيليب غير متواجد حالياً  
عضو جديد

lopez555 is on a distinguished road
Thumbs up رد: ساعدوني أستحلفكم بالله
3#
12 - 03 - 2010, 07:15 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نادر فيليب مشاهدة المشاركة
أتفضل حبيبى أعتقد هو هذا الموضوع أضغط على أسم الموضوع )
http://forum.borsaat.com/t128443.html

أ/ نادر يعجز لساني عن شكرك ووصف كرم ونبل أخلاقك مش يس عشان حضرتك الوحيد اللي رديت عليا من وسط 24 مشاهده و في وقت قياسي لأ ولكن من خلال تصفحي للمنتدى المحترم ده لقيت حضرتك سباق بشكل مدهش في خدمة الناس كلها و ده شىء لم أجده في الكثير من المنتديات والجميل كمان أن الموضوع المذكور في ردك عليا مش هو اللي كنت بدور عليه ولكن طلع أقوى منه بكتيير شكرا ليك أستاذنا الكبير .
lopez555 غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات

10:34 PM