• 8:05 مساءاً

عندى سؤال ضرورى ياريت كل إللى يقدر يجاوبنى محتاج رأيكم كلكم

عضو جديد
windowsman is on a distinguished road
04 - 09 - 2011, 11:05 PM
windowsman غير متواجد حالياً  
افتراضي عندى سؤال ضرورى ياريت كل إللى يقدر يجاوبنى محتاج رأيكم كلكم
سمعت كثيرا عن الفوركس
فى الإعلانات وفى البانرات وفى المنتديات تقريبا مافيش يوم يعدى عليا على النت إلا وألقى كلمة إربح من الفوركس .
فى البداية قولت دى هتلاقيها شركة وهتقفل كمان يومين ولاقيت بعديها إن مليون شركة بتحمل نفس الإسم ففهمت إن دى حاجة قائمة وبيشترك فيها مواقع وشركات كتير .
فهمت بعديها إنها عاملة زى البورصة بس أحسن كمان لأنها 24 ساعة 7 أيام فى الإسبوع وسيولة كبيرة جدا ..
فقررت إنى أتعلم الفوركس لعله يكون باب رزق ليا يحقق كل أحلامى ..
إتكلمت فى أحد المنتديات مع اخ فاضل كان متعاون جداااااااااا معايا لكنه خوفنى إنى ممكن أخسر كل فلوسى وغنى عشان أربح ربح كبير لازم يكون حسابى فيه على الأقل 1000 دولار مع إنى لا أملك سوى 50 دولار لأانى مش شغال ..
أنا مش عاوز اقولكم إنى عاوز أبقى مليونير انا بس نفسى أقدر احقق مرتب كل شهر من 1500 : 2500 جنيه ..
سؤالى هل المبلغ دة صعب إنى أحققه فى الفوركس ؟؟ وهل فعلا الفوركس لو اتعلمتها كويس أوى هتدخلى دخل كويس وهل هى صعبة ومستحيلة ؟؟؟ وهل الربح يومى ولا كل شهر ؟؟
ياريت إففى يقدر يفيدنى بأى حاجة يقول إللى عنده ولو حد يتفضل ويسمحلى إنى أتواصل معاه عشان أفهم منه ..
أنا إشتركت هنا مخصوص ومتعشم فى الله وفيكم إنكم تقفى جنبى ..
شكرا للكل ..

عضو جديد

افتراضي رد: عندى سؤال ضرورى ياريت كل إللى يقدر يجاوبنى محتاج رأيكم كلكم
2#
04 - 09 - 2011, 11:18 PM
7 مشاهدات ومافيش رد واحد ؟؟؟؟؟؟؟
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
ابو معاذ is on a distinguished road
3#
04 - 09 - 2011, 11:27 PM
اخي الكريم الفوركس سوق متخصص يحتاج تعليم وتدريب وفيه ارباح وخسائر تعلم جيدا واستفد من اصحاب الخبره واعتمد على الله وتوكل والله يرزقنا واياكم
ابو معاذ غير متواجد حالياً  
عضو جديد

4#
04 - 09 - 2011, 11:33 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المقبل مشاهدة المشاركة
اخي الكريم الفوركس سوق متخصص يحتاج تعليم وتدريب وفيه ارباح وخسائر تعلم جيدا واستفد من اصحاب الخبره واعتمد على الله وتوكل والله يرزقنا واياكم
متشكر أووووووى على ردك واهتمامك بس بردوا ماجاوبتش على أسئلتى اللى سألتها فى الموضوع ...
عضو جديد

issam_telfah is on a distinguished road
5#
04 - 09 - 2011, 11:44 PM
ممكن تعمل 200 دولار شهريا بادارة جيده ل راس المال وضع ال ستوب واياك والكمع
issam_telfah غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية عمران حسن
عضو برونزي
الصورة الرمزية عمران حسن

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
عمران حسن is on a distinguished road
6#
04 - 09 - 2011, 11:52 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة windowsman مشاهدة المشاركة
سمعت كثيرا عن الفوركس نعم موجود

فى الإعلانات وفى البانرات وفى المنتديات تقريبا مافيش يوم يعدى عليا على النت إلا وألقى كلمة إربح من الفوركس . لا تصدق كل ما يقال
فى البداية قولت دى هتلاقيها شركة وهتقفل كمان يومين ولاقيت بعديها إن مليون شركة بتحمل نفس الإسم ففهمت إن دى حاجة قائمة وبيشترك فيها مواقع وشركات كتير . هنالك شركات نصابه و اخرى غير
فهمت بعديها إنها عاملة زى البورصة بس أحسن كمان لأنها 24 ساعة 7 أيام فى الإسبوع وسيولة كبيرة جدا .. تمام 5 ايام فقط
فقررت إنى أتعلم الفوركس لعله يكون باب رزق ليا يحقق كل أحلامى ..100% اول نقطه تعلم
إتكلمت فى أحد المنتديات مع اخ فاضل كان متعاون جداااااااااا معايا لكنه خوفنى إنى ممكن أخسر كل فلوسى وغنى عشان أربح ربح كبير لازم يكون حسابى فيه على الأقل 1000 دولار مع إنى لا أملك سوى 50 دولار لأانى مش شغال .. جزاه الله الف خير قال النصيحه
أنا مش عاوز اقولكم إنى عاوز أبقى مليونير انا بس نفسى أقدر احقق مرتب كل شهر من 1500 : 2500 جنيه .. و الله الارزاق بيد الله بس الان هنالك روافع قد لا تستطيع تحقيق الرقم والله اعلم
سؤالى هل المبلغ دة صعب إنى أحققه فى الفوركس ؟؟ وهل فعلا الفوركس لو اتعلمتها كويس أوى لاحظ انك قلت لو تعلمتها كويس اوي وانا رددتها بعدك ممكن هتدخلى دخل كويس وهل هى صعبة ومستحيلة ؟؟؟ وهل الربح يومى ولا كل شهر ؟؟

الربح كل دقيقه والخسارة كل دقيقه كذلك و ممكن تخسر حسابك في صفقه واحده فقط وممكن في دقيقة واحده
ياريت إففى يقدر يفيدنى بأى حاجة يقول إللى عنده ولو حد يتفضل ويسمحلى إنى أتواصل معاه عشان أفهم منه .. بالتواصل عبر الايميل لن تصل و بالتوصيات لن تصل انت تروح القسم التعليمي و معه تفتح حساب تجريبي لمدة 6 اشهر وتحاول ان تطبق ما تعلمته لان العلم لا ينقطع
أنا إشتركت هنا مخصوص ومتعشم فى الله ثم فيكم إنكم تقفى جنبى ..
شكرا للكل ..

يا غلي تعلم وتعلم وتعلم و ابحث عن وظيفه افضل لك و اثناء التعلم ان استطعت ان تحقق ارباح على التجريبي و يكون راسمالك زاد تستطيع ان تدخل

السوق لا يرحم بنوك تخسرو سياسات دول البورصه و اخبار

اتمنى اني وفقت في الرد عليك واسف ان كان ردي بالاحمر لانه يعني خطر

التوقيع

لا تكتب انشاء الله
تكتب إن شاء الله

{قَالُواْ ادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُبَيِّن لَّنَا مَا هِيَ إِنَّ البَقَرَ تَشَابَهَ عَلَيْنَا وَإِنَّا إِن شَاء اللَّهُ لَمُهْتَدُونَ }البقرة70
عمران حسن غير متواجد حالياً  
عضو جديد

7#
05 - 09 - 2011, 12:04 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة issam_telfah مشاهدة المشاركة
ممكن تعمل 200 دولار شهريا بادارة جيده ل راس المال وضع ال ستوب واياك والكمع
متشكر أوى يا باشا بس ال 200 دولار دول محتاجين رأس مال أد ايه ؟؟
عضو جديد

8#
05 - 09 - 2011, 12:07 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمران حسن مشاهدة المشاركة

يا غلي تعلم وتعلم وتعلم و ابحث عن وظيفه افضل لك و اثناء التعلم ان استطعت ان تحقق ارباح على التجريبي و يكون راسمالك زاد تستطيع ان تدخل

السوق لا يرحم بنوك تخسرو سياسات دول البورصه و اخبار

اتمنى اني وفقت في الرد عليك واسف ان كان ردي بالاحمر لانه يعني خطر

أشكرك أستاذ عمران على ردك المنظم وإللى جاوب على كل أسئلتى بس سؤالى لحضرتك هل فى طريقة معينة فيما معناه انها تتبع اسلوب المشى جنب الحيط أقصد هل أنا ممكن أمشى بطريقة مافيهاش مخاطرة حتى لو فيها خسارة تبقى قليلة مقابل إنى أكسب مكسب ثابت مش لازم يكون كبير بس على الأقل أمشى جنب الحيط هل دة ينفع مع الفوركس وجزاك الله كل خير ....

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام