• 4:24 صباحاً

بما ان الخسارة مضمونة اذن المكسب مضمون ان شاء الله التداول الامن المربح المريح

الصورة الرمزية back door
عضو جديد
back door is on a distinguished road
06 - 02 - 2012, 01:58 PM
back door غير متواجد حالياً  
افتراضي بما ان الخسارة مضمونة اذن المكسب مضمون ان شاء الله التداول الامن المربح المريح
احب اوضح الموضوع اكتر اخوانى الكرام بس انا غرضى الفائدة للجميع لا الدعاية لاى موقع او شركة
هنجيب افشل اكسبيرتات ويكون اكتر عدد للصفقات المفتوحة من 3 ل 5 ويكون متوسط النقاط بتاعته سالب 20
احنا هنسيب الاكسبيرت الفاشل زى ما هو وهنرفعة على سيرفر وهنشترك فى موقع الزولو تريد كمزودين بالاكسبيرت الفاشل ونشترك كأعضاء وهناك اختيار امام كل مزود وهو عكس الصفقات وكل ما المزود يفشل كل ما احنا نربح بس فى شوية ملحوظات :
فى عكس الصفقات يكون فى فارق حوالى 5 نقاط وهما فرق البيع والشراء والانزلاق فى سعر التنفيذ يعنى لو المزود خسر 20 نقطة انت تكسب 14 او 15 نقطة لكن لو يعنى لو المزود عمل صفقة وخسر فيها 5 نقط انت هتكون لا كسبت ولا خسرت ولو هو خسر نقطتين انت هتخسر بردة بس 3 نقاط يعنى لازم اكسبيرت يكون بيعمل اقل حاجة 10 نقط خسارة وكل ما تكون خسارته كبيرة كل ما تكون فى الامان وكمان لازم يكون فيه استوب لوس وتيك بروفت وكل ما يكون خاسر كل ما احنا نكسب وهيترفع على سرفر واشتغل 24 ساعة يا معلم وانت مرتاح البال
بأكد اننا هنعكس الصفقات مش هنعكس الاكسبيرت واظن ما فيش اكتر من الاكسبيرتات اللى ممكن تصفر الحساب لو فى حد مش مقتنع بالفكرة يا ريت يدلنى على الاكسبيرت بالمواصفات دى لانى اجهل واحد فى المنتدى دة وانا هجربها واقول النتايج
فاذا كانت الخسارة مضمونة يبقى المكسب مضمون باذن الله
ملحوظة الموقع بيدى عمولة للمزودين لما يكون ليهم تابعين وانا مش عايز عمولة ولا حاطط لينك عشان حد يشترك عن طريقى لان ممكن كل واحد فينا يعمل نفسة مزود بالفكرة دى ويضيف حسابة وبكدة هو اللى بيستفيد وانا قلت الفكرة كاملة عشان الكل يستفيد وربنا يوفق الجميع
ملحوظة اخرى او تحذير محدش يجرب يشترك تحت اى مزود فى الموقع دة صحيح فى مكسب بس انت مش بتشوف الا المزودين اللى بقالهم فترة كسبانين لكن انت لا تنظر الى الخاسرين لان بيكون فى ناس شغالة اكتر من سنة وتنهار فجأة وتضيع كل اللى عملتهولك ويا سلام لو جت على حظك الواقعة دى انا مجرب ممكن لو انت ضايف عشر مزودين تلاقى واحد ضيعلك كله وكمان المزودين اللى بيشتغلو على عكس الخسارة بيعانى عشان يخسر وبيكون عنده تراجع مكسب وبردة ممكن يخسرك وكمان المزودين اللى بيخسروا كتير بيقفلو الحساب ومبيفتحوش تانى عشان سمعته باظط فلو عملنا اكسبيرت بالمواصفات دى فنقدر نعمل بيه مكسب وبالنا مرتاح بإذن الله لكن لما يكون فيه اكسبيرت انت عارف انه خاسر جدا ومقدار خسارته فى الشهر 2000 نقطة يبقى انت هتكسب 1400 نقطة وانت هتخاف من اية وانت متأكد من خسارة الاكسبيرت
وكمان ممكن تضيف ميت اكسبيرت على حساب مزود واحد وتضيفهم كلهم

الصورة الرمزية back door
عضو جديد
الصورة الرمزية back door

back door is on a distinguished road
افتراضي رد: بما ان الخسارة مضمونة اذن المكسب مضمون ان شاء الله التداول الامن المربح المريح
2#
06 - 02 - 2012, 01:59 PM
يا ريت يا جماعة تعرفونى
1-ازاى اشغل اكتر من منصة لاكتر من شركة فى نفس الوقت
2-هل ممكن اعمل تسطيب ليهم فى ال c يعنى فى بارتيشان واحد ولا الافضل انى اسطبهم كل واحدة فى بارتيشان
3- وازاى افتح اكتر من حساب تجريبى فى وقت واحد هل ينفع افتح اكتر من حساب لنفس الشركة
4- وازاى ارفعهم على سيرفر واحد ويشتغلوا 24 ساعة
وأرجوكم الطلب الكبير عايز اسوأ 5 اكسبيرتات كل اكسبيرت بيفتح من 3 الى 5 صفقات مختلفين بمتوسط سالب 20 نقطة على الاقل .
back door غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات