• 4:32 صباحاً

ارجو حضور كل الاعضاء فى هذا الموضوع للاهميه

موضوع مغلق
Like Tree8Likes
  • 1 Post By نوره رامز
  • 1 Post By الادارة
  • 1 Post By نوره رامز
  • 1 Post By الادارة
  • 4 Post By الادارة

موقوف
نوره رامز is on a distinguished road
15 - 02 - 2014, 03:06 PM
نوره رامز غير متواجد حالياً  
افتراضي ارجو حضور كل الاعضاء فى هذا الموضوع للاهميه
تم ايقاف الرسائل الخاصه من قبل المنتدى لى ممكن اعرف السبب هل دعايه وترويج ولا علشان اثباتات السحب اللى رفقتها فى موضوع اخونا محمد فى قسم الاكسبرتات
السبب الحقيقى ان بعض الاعضاء سالو عن اسماء الشركات اللى بسحب منها المبالغ دى وارسلت لهم اسمائها على الخاص وانها شركات كبيره ولاتعطى اسمها للمنتدى مثل هذا المنتدى بيرعى شركات ميكر صح ممكن اكون عملت بعض التجوزات مثل حد عايز ايميل اللى بيدير حساباتى ممكن لاكن اخر نشاط ليا كان بعض الاخوه سالو عن الشركات اللى انا مشتركه فيها عموما انا مش بعمل دعايه لحد وحتى لو كان اللى بيدير حساباتى هو فعلا الافضل على مستوى الوطن العربى واغلب من هنا وليس الكل هم عباره عن هواه ولو لقيت حد عايز ايميله كنت بديه له ولو لقيت اخ من اخوتى الخساره طايلاه كنت بساعد من باب المساعده فقط الحمدلله مش محتاجه اعمل دعايه لحد بس بعد اللى حصل من المنتدى اللى بيكيل بميكيالين هاعمل دعايه فى كل منتدى يقابلنى وهاحط كل البيانات فى كل المنتديات .
mokhtar79 likes this.

التعديل الأخير تم بواسطة الادارة ; 15 - 02 - 2014 الساعة 04:15 PM

الادارة is on a distinguished road
افتراضي رد: ارجو حضور كل الاعضاء فى هذا الموضوع للاهميه
2#
15 - 02 - 2014, 04:06 PM
الاخت الكريمة نوره رامز تقوم بالدعاية لادارة الحسابات من خلال الرسائل الخاصة

وسبق ان استقبلنا رسالة من عضو قديم انك انتي و اثنين من الاعضاء تقوموا بالدعاية لادارة الحسابات في اكثر من منتدى عن طريق الرسائل الخاصة

يرجى الالتزام بقوانين المنتدى المطبقة على كل الاعضاء او سيتم التعامل مع المخالفة حسب قوانين المنتدى

يرجى العلم انه سبق ان اشتكى الكثير من الاعضاء ممن ليس لديهم خبرة كبيرة في الفوركس خلال السنوات الماضية بانهم قد خدعوا عن طريق اعضاء يراسلوهم على الخاص ويدعوا تحقيق ارباح خيالية ويأتي العضو بعد ان يخسر حسابه ليشتكي انه تم النصب عليه تحت شعار تحقيق ارباح خيالية في اسرع وقت وبدون اي خسارة

ويمكن لاي عضو ان يبحث عن هذه المواضيع هنا في المنتدى ، ممن تم خداعهم باسم ادارة الحسابات بدون اي خسارة

نعتذر لك لا نريد تكرار التجربة مع الاعضاء

المنتدى ليس مكانا للترويج لادارة الحسابات
احمد ريان likes this.

التعديل الأخير تم بواسطة الادارة ; 15 - 02 - 2014 الساعة 04:33 PM
الادارة غير متواجد حالياً  
موقوف

نوره رامز is on a distinguished road
افتراضي نوره رامز مش محتاجه دعايه يامنافقين
3#
15 - 02 - 2014, 04:29 PM
ليه قفلتم الموضوع يانصابيين عموما انا مش بدعى ارباح خياليه ياناصبين انا ارفقت اثباتات ولو فى حد بيدعى هو انتم والجحش اللى ادعى انى براسل وبعمل دعايه انا مش محتاجه ياشويه لصوص لو عندك اثبات ارفقه ولا شاطرين تاخدو حسابات الناس فى الخباثه عن طريق القدامى الفاشلين وتنصبو على الناس
mokhtar79 likes this.
نوره رامز غير متواجد حالياً  

افتراضي رد: نوره رامز مش محتاجه دعايه يامنافقين
4#
15 - 02 - 2014, 04:43 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نوره رامز مشاهدة المشاركة
ليه قفلتم الموضوع يانصابيين عموما انا مش بدعى ارباح خياليه ياناصبين انا ارفقت اثباتات ولو فى حد بيدعى هو انتم والجحش اللى ادعى انى براسل وبعمل دعايه انا مش محتاجه ياشويه لصوص لو عندك اثبات ارفقه ولا شاطرين تاخدو حسابات الناس فى الخباثه عن طريق القدامى الفاشلين وتنصبو على الناس
تم ايقاف نوره رامز لمخالفة قوانين المنتدى والتعدي على الاداره
احمد ريان likes this.

افتراضي رد: نوره رامز مش محتاجه دعايه يامنافقين
5#
15 - 02 - 2014, 04:50 PM
الان امامكم مثال حي لمن يستميت من اجل الدعاية والترويج لادارة الحسابات

لو هي ومن معها يحققوا ارباح كما تقول هل ستقوم بالدعاية بهذه الطريقة بين المنتديات ؟
ام ان سمعتهم ستسبقهم وتأتي لهم ملايين ليديروها لو هم فعلا يحققوا ما يدعوه ؟

نرجو من كل الاعضاء وخصوصا الجدد وممن ليس لديهم خبرة طويلة في هذه الامور وليس لديهم القدرة للتمييز بين الجيد والسيء ان يحذروا مثل هذه الدعايات والتي تهدف في الاساس الى جذب المبتدئين واغرائهم

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام