• 10:55 صباحاً

مشكلة التراجع الوهمية فى زولو ؟

عضو نشيط
Doctor forex is on a distinguished road
01 - 12 - 2015, 02:57 PM
Doctor forex غير متواجد حالياً  
افتراضي مشكلة التراجع الوهمية فى زولو ؟
السلام عليكم يا أخوانى الكرام
لو تكرمتم لو حد فاهم أزاى زولو بيحسب أقصى تراجع يفهمنى
أنا دلوقتى فاتح حساب تزويد إشارة - بفضل الله السجل أخضر والصفقات جيدة - ولكن فيه مشكلة مضايقانى
انا عامل الحساب الديمو اللى بزود منه الإشارة بـ10000 دولار .. بدأت التداول وبفضل الله وحده أمبارح عامل حوالى 80 نقطة والنهاردة الى الآن 46 نقطة وفى انتظار باقى الصفقات لتغلق ولكن المشكلة اللى مضايقانى - انا اقصى تراجع حصل عندى (( 12 )) دولار .. إثناعشر دولار ألاقى زولو بيقولى نسبة التراجع 650% (120) يعنى 120 نقطة والاقى ناس نسبة التراجع بتاعها 14%(1500) يعنى 1500 نقطة ولكن نسبة التراجع 14%
فى حالتى أنا 650% قول 600% وبين قوسين 12 نقطة معناها أنه بيقارن اكبر خسارة عايمة 12 دولار أو 120 نقطة (لإجمالى الصفقات المفتوحة) إلى حاجة قيمتها 2 دولار تقريبا عشان النسبة تطلع 600% أيه هو بقى اللى عندى قيمته 2 دولار أو 20 نقطة مش فاهم
حد فاهم يفهمنى ؟
حد عنده طريقة أزاى التراجع دا نتغلب عليه (فنياً على الموقع مش فى المنصة لأنى زى ما قلت أقصى تراجع 12 دولار وانا بتاجر بـ10000 دولار) - حد فاهم يفهمنى ؟

التوقيع

تريد رزقاً ومالاً كثيرا من الفوركس أو من غير الفوركس ؟
لو الإجابة نعم .. الطريقة سهلة :
1- تقوى الله : ومن يتقِ اللهَ يجعل لهُ مخرجاً ويرزقه من حيث لا يحتسب .
2-الإستغفار : فقلتُ استغفروا ربكم إنه كان غفارا .. يرسل السماء عليكم مدرارا .. ويمددكم بأموالٍ وبنين ويجعل لكم جناتٍ ويجعل لكم أنهارا .

ربنا يرزقنى ويرزق المسلمين جميعا من فضله الواااااااااااااسع .
دعواتكم بظهر الغيب

جديد مواضيع منتدى المؤشرات و الاكسبرتات