• 11:23 مساءاً

احاول تشغيل برنامج ال time solution ولكنى لا انجح

Like Tree1Likes
  • 1 Post By mesy

عضو نشيط جدا
mesy is on a distinguished road
13 - 12 - 2015, 02:22 PM
mesy غير متواجد حالياً  
افتراضي احاول تشغيل برنامج ال time solution ولكنى لا انجح
انا تعاملت مع برنامج ال time solution من قبل وفتحته واشتغلت عليه ولكن عندما سطبت الويندوز اخر مرة ثم بدأت تسطيب برنامج ال time solution وبعد انتهاء التسطيب احاول تشغيل البرنامج فتظهر لى رسالة windows nt is required
حملت حزمة الويندوز ان تى كاملة فرجين رقم 4 من موقع ميكروسوفت وعندما قمت بتسطيبها ظهرت لى رسالة ان الويندوز ان تى موجود اصلا على الكمبيوتر حاولت افتح البرنامج تاى تظهر نفس الرسالة ثم قمت بتحميل حزمة الويندوز ان تى رقم 6 فقال لى الويندوز عند تسطيبها ان تلك الحزمة لويندوز اعلى من ويندوز سفن
المهم انا كنت شغلت برنامج ال time solution قبل كيده فى نخات ويندوز سابقة مش عارف ليه مش عايز يشتغل المرة دي ياريت لو حد بيتعامل مع البرنامج يقولى ايه الحل او لو فى حد يعرف طريقة للتواصل مع عماد بركات اللي شرح هذا البرنامج يقولى وشكرا
Ossama Aly likes this.

الصورة الرمزية Rock
عضو ذهبي
الصورة الرمزية Rock

خبرة السوق: 5 الى 10 سنوات
Rock will become famous soon enough
افتراضي رد: احاول تشغيل برنامج ال time solution ولكنى لا انجح
2#
13 - 12 - 2015, 05:08 PM
ياريت تضع البرنامج هنا
عشان نشوف كيفيه عمله ويمكنا مساعدتك
لانى اتجاهل صراحه دور البرنامج
.
.

التوقيع

كن عظيماً ودوداً قبل أن تكون عظاماً ودوداً
Rock غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

Ossama Aly is on a distinguished road
افتراضي رد: احاول تشغيل برنامج ال time solution ولكنى لا انجح
3#
14 - 12 - 2015, 12:01 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mesy مشاهدة المشاركة
انا تعاملت مع برنامج ال time solution من قبل وفتحته واشتغلت عليه ولكن عندما سطبت الويندوز اخر مرة ثم بدأت تسطيب برنامج ال time solution وبعد انتهاء التسطيب احاول تشغيل البرنامج فتظهر لى رسالة windows nt is required
حملت حزمة الويندوز ان تى كاملة فرجين رقم 4 من موقع ميكروسوفت وعندما قمت بتسطيبها ظهرت لى رسالة ان الويندوز ان تى موجود اصلا على الكمبيوتر حاولت افتح البرنامج تاى تظهر نفس الرسالة ثم قمت بتحميل حزمة الويندوز ان تى رقم 6 فقال لى الويندوز عند تسطيبها ان تلك الحزمة لويندوز اعلى من ويندوز سفن
المهم انا كنت شغلت برنامج ال time solution قبل كيده فى نخات ويندوز سابقة مش عارف ليه مش عايز يشتغل المرة دي ياريت لو حد بيتعامل مع البرنامج يقولى ايه الحل او لو فى حد يعرف طريقة للتواصل مع عماد بركات اللي شرح هذا البرنامج يقولى وشكرا

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
Ossama Aly غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام