تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 10,036
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى:
27

رد: أغبياء, من يشترون البيتكوين !
اولا كل سنة وانت طيب يابو اوس
يارب ديما بصحة وعافية وسعادة وهنا وتفرح باوس وعروستة واولادهم
ثانيا من يومين كنت هعمل موضوع احذر فيه من شراء البيتكوين
منذ فترة طويلة لم تتحدث شركات الوساطة عنه ولا المواقع
وكان بيرتفع بصورة قوية جدا
اليومين اللى فاتو بعض شركات الفوركس اضافت البيت كوين وتنادى بشرائة
والمواقع تنادى بالاستثمار فى البيت كوين(الحداية مش بترمى كتاكيت)
صدقنى هذا الصعود لايهام الناس بوصل البيتكوين لمستويات كبيرة جدا
واراهن على حدوث انهيار كما حدث يوم الخميس الاسود لليورو مقابل الفرنك
الله يستر
التوقيع
قال المتنبى
فإن سمعت كلاماً فيك جاوزه ... وخل قائله في غيه ساري
فما تبالي السما يوماً إذا نبحت ... كل الكلاب وحق الواحد الباري
لو كل كلب عوى ألقمته حجراً ... لأصبح الصخر مثقالاً بدينار