• 11:22 مساءاً

@@ كافيه الفوركسية - مناقشة رحلة 100 دولار الى 30 الف دولار @@

موضوع مغلق
عضو برونزي

خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
Muhannad is on a distinguished road
افتراضي رد: @@ كافيه الفوركسية - عندك اى سؤال اتفضل @@
211#
09 - 03 - 2009, 01:09 AM
السلام عليكم اخواني الاعزاء ،،،

مرفق هدية بسيطة لكم عشان ما يكون هذا الموضوع للطبات فقط وانما للمشاركات التي تفيد الاخوة الاعضاء جميعا وهي مؤشر الماكد دايفرجنس ولكن قبل ما يتم التحميل يقوم باعتماده الاخ الاستاذ الجنرال شريف ،،،

الملفات المرفقة
نوع الملف: ex4 MACD_Divergence.ex4‏ (11.4 كيلوبايت, المشاهدات 25)
Muhannad غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية شريف خورشيد
عضو فـعّـال

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
شريف خورشيد is on a distinguished road
212#
09 - 03 - 2009, 01:22 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Muhannad مشاهدة المشاركة
السلام عليكم اخواني الاعزاء ،،،

مرفق هدية بسيطة لكم عشان ما يكون هذا الموضوع للطبات فقط وانما للمشاركات التي تفيد الاخوة الاعضاء جميعا وهي مؤشر الماكد دايفرجنس ولكن قبل ما يتم التحميل يقوم باعتماده الاخ الاستاذ الجنرال شريف ،،،

بارك الله فيك يا مهند هو مؤشر مساعد فقط ولكن لا يعتمد عليه اشكرك بارك الله فيك

التوقيع

خاطب الله تعالى داود وقال: يا داود أنت تريد وأنا أريد فإن رضيت بما أريد أعطيتك ما تريد وإن لم ترضى بما أريد أتعبتك فيما تريد ثم لا
يكون إلا ما أريد فإنى فعال لما أريد

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
شريف خورشيد غير متواجد حالياً  
عضو جديد

فيبوناتشى is on a distinguished road
213#
09 - 03 - 2009, 04:31 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريف خورشيد مشاهدة المشاركة
هنعمل ليها شرح فيديو مخصوص وحصرى على منتدى بورصات بس مش عاوزكوا تتعودا على كدة
للتذكير

التوقيع

ليس من العار أن تسقط
لكن من العار
ألا تستطيع النهوض بعد ذلك
فيبوناتشى غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

214#
09 - 03 - 2009, 04:47 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيبوناتشى مشاهدة المشاركة
للتذكير

ياعم والله ما ناسى بس كل ما هنالك اديك شايف التوصيات والوقت والرد على الاسئلة انا لسه منمتش الى الان والله المستعان دعواتك

التوقيع

خاطب الله تعالى داود وقال: يا داود أنت تريد وأنا أريد فإن رضيت بما أريد أعطيتك ما تريد وإن لم ترضى بما أريد أتعبتك فيما تريد ثم لا

عضو نشيط

البحار is on a distinguished road
215#
09 - 03 - 2009, 04:59 AM

شكرا يا ريس ومستني احلي كلام علي نار
البحار غير متواجد حالياً  
عضو جديد

casper_aks is on a distinguished road
216#
09 - 03 - 2009, 11:24 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل عام وحضرتك بخير يا جنرال انت وكل متابعيك

عندى استفسار ففضلت أن أضعه فى الكافيه بعيدا عن توبيك التوصيات احتراما للقواعد التى وضعتها يا جنرال

فى مثل هذه الحالة التى نحن فيها الآن أى عندما يرتد علينا السعر ناحية مقاومة قوية , هل نقوم بالدعم؟ أى ندخل فى نفس اتجاه الصفقة لتحقيق مكسب أكثر

انا لا أقصد هذه الصفقة تحديدا ولكنى أتسائل عن موقف عايشته مرات كثييييييييييييرة مع الفوركس
casper_aks غير متواجد حالياً  
عضو فـعّـال

217#
09 - 03 - 2009, 12:25 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة casper_aks مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل عام وحضرتك بخير يا جنرال انت وكل متابعيك

عندى استفسار ففضلت أن أضعه فى الكافيه بعيدا عن توبيك التوصيات احتراما للقواعد التى وضعتها يا جنرال

فى مثل هذه الحالة التى نحن فيها الآن أى عندما يرتد علينا السعر ناحية مقاومة قوية , هل نقوم بالدعم؟ أى ندخل فى نفس اتجاه الصفقة لتحقيق مكسب أكثر

انا لا أقصد هذه الصفقة تحديدا ولكنى أتسائل عن موقف عايشته مرات كثييييييييييييرة مع الفوركس

بص ياباشا موضوع الدخول فى نفس اتجاه الصفقة التعزيز والهيدج دة له قواعد وليه اسلوب على حسب رؤية كل شخص يتاجر وانا الحقيقة لا الجأ اليهم ابدا الا فى الحالات الطارئة فقط وموضوع الارتداد دة عادى جدااااا انتا فى سوق ولازم السعر يرخم فى منطقة وانا الحقيقة بتابع ردرود الناس ساعات بستعجب لما اشوف ردودهم وتوترهم ؟ وخصوصا اننا ياعنى داخلين بامان والحمد لله المواضيع مطمئنة لكن الا بيقلقنى ان يكون حد داخل بقى بلوت عالى ومش متبع الخطوات الا قولنها ودة بيقى يستحمل نتيجة قراره

تحياتى ليك

التوقيع

عضو جديد

فيبوناتشى is on a distinguished road
218#
09 - 03 - 2009, 12:33 PM
يا نهار أبيض لاهو إنت لسة صاحى

يخرب بيت الفوركس وسنينه

التوقيع

ليس من العار أن تسقط
لكن من العار
ألا تستطيع النهوض بعد ذلك
فيبوناتشى غير متواجد حالياً  
عضو جديد

dina2009 is on a distinguished road
Lightbulb رد: @@ كافيه الفوركسية - عندك اى سؤال اتفضل @@
219#
09 - 03 - 2009, 01:18 PM
بسم الله الرحمن الرحيم

كل سنة وانتم طيبين

انا طبعا عضوة جديدة هنا وسبب اشتراكى هو الاستاذ شريف خورشيد

وانا عارفة ان كلامى دة ممكن يزعل الاستاذ شريف منى

1- انا كنت احد تلامذة الاستاذ شريف فى الفوركس و الحمد لله هو السبب الرئيسى الا خلى حياتى ومستقبلى يتغير وكل بقوله لحضرتك ربنا يبارك فيك وفى صحتك ويديك على قد نيتك الحلوة الا للاسف بقت قليلة اوى فى وقتنا الحالى

2- ياجماعة الشخصية الا معاكوا دة رفض عرض وعروض من ناس تانية كتير عشان مكيتكبش فى المنتديات ولا يدى توصيات للناس وانا كنت شاهدة على الموضوع دة وربنا يحاسبنى على كلامى
والقصة بدات انى اشتغلت فى احد شركات الوساطة من فترة طويلة فى بداية طريقى للفوركس قسم التسويق وفى يوم من الايام سمعت مديرى متعصب وبيقول بالحرف الواحد الراجل دة هيخرب بيتنا وهيوقف حالنا وسمعت اسم الاستاذ شريف فى الموضوع وصممت اعرف ليه بيقولوا كدة ؟؟؟

عرفت انهم عرضوا عليه مبلغ كبير عشان ميكتبش فى المنتديات ولا يدى توصيات للناس بدون مقابل والحقيقة لما سمعت المبلغ بصراحة مصدقتش انه ممكن حد يرفضه لكن عرفت بعدها من ناس كتير اوى ان الاستاذ شريف كان يردد كلمة و عجبتنى وهى
" انا الا بعمل الفلوس مش الفلوس الا بتعملنى "

كل الا اقدر اقوله لحضرتك ربنا يبارك فيك لمساعدتك للناس دة والشباب الا فعلا محتاجين ناس زى حضرتك كتير ويارب يكتروا كمان وكمان عشان الامة الاسلامية تكبر

و اسمحلى انى اتابع حضرتك فى صمت ومتزعلش من كلامى لانى عارفة ان حضرتك مش بتحب حد يشكر فيك ولا بتحب الحجات دة بس دة الحقيقة وكان لازم اقولها

جزاك الله خير
اختك فى الله
dina2009 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية hamada_amg
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية hamada_amg

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
hamada_amg is on a distinguished road
220#
09 - 03 - 2009, 04:18 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dina2009 مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

كل سنة وانتم طيبين

انا طبعا عضوة جديدة هنا وسبب اشتراكى هو الاستاذ شريف خورشيد

وانا عارفة ان كلامى دة ممكن يزعل الاستاذ شريف منى

1- انا كنت احد تلامذة الاستاذ شريف فى الفوركس و الحمد لله هو السبب الرئيسى الا خلى حياتى ومستقبلى يتغير وكل بقوله لحضرتك ربنا يبارك فيك وفى صحتك ويديك على قد نيتك الحلوة الا للاسف بقت قليلة اوى فى وقتنا الحالى

2- ياجماعة الشخصية الا معاكوا دة رفض عرض وعروض من ناس تانية كتير عشان مكيتكبش فى المنتديات ولا يدى توصيات للناس وانا كنت شاهدة على الموضوع دة وربنا يحاسبنى على كلامى
والقصة بدات انى اشتغلت فى احد شركات الوساطة من فترة طويلة فى بداية طريقى للفوركس قسم التسويق وفى يوم من الايام سمعت مديرى متعصب وبيقول بالحرف الواحد الراجل دة هيخرب بيتنا وهيوقف حالنا وسمعت اسم الاستاذ شريف فى الموضوع وصممت اعرف ليه بيقولوا كدة ؟؟؟

عرفت انهم عرضوا عليه مبلغ كبير عشان ميكتبش فى المنتديات ولا يدى توصيات للناس بدون مقابل والحقيقة لما سمعت المبلغ بصراحة مصدقتش انه ممكن حد يرفضه لكن عرفت بعدها من ناس كتير اوى ان الاستاذ شريف كان يردد كلمة و عجبتنى وهى
" انا الا بعمل الفلوس مش الفلوس الا بتعملنى "

كل الا اقدر اقوله لحضرتك ربنا يبارك فيك لمساعدتك للناس دة والشباب الا فعلا محتاجين ناس زى حضرتك كتير ويارب يكتروا كمان وكمان عشان الامة الاسلامية تكبر

و اسمحلى انى اتابع حضرتك فى صمت ومتزعلش من كلامى لانى عارفة ان حضرتك مش بتحب حد يشكر فيك ولا بتحب الحجات دة بس دة الحقيقة وكان لازم اقولها

جزاك الله خير

اختك فى الله
بسم الله الرحمن الرحيم
أولا كل سنه و انتى طيبه و كل الكافيه طيب و بسلامه
و ثانيا أحب اقولك و اقول لكل الاعضاء أن لو حد فعلا قرب من الجنرال و اتعامل معاه بره ارض المنتدى هيعرف كويس ان الشخص ده محب الخير و كمان كل توصياته هدفها حاجه واحده بس الافاده ثم الافاده ثم الافاده و مش بيطلب مقابل غير الدعاء و ده اقل ما يعمل مع كم الخير ده كله
و على فكره يا اختى انا كمان تلميذ من تلامذته و ده اكبر شرف ليا و كان سبب برده انه يغير حياتى المهنيه بالكامل من الالف للياء
و لو انتى زكرتى موضوع ثبت فيه كلام الراجل ده و بين للناس مدى تفانيه و حبه للشغل و الخير
أنا ممكن اذكرلك بدل الموضوع مليون واحد على ارض الواقع و كمان على المنتديات لانى و لله الحمد من متابعين الجنرال من فترات كبيره جدا
بس للاسف هو بيحب ان الكلام ده مايتذكرش و بيطلب من كل واحد انه مايجبش سيره بالكلام ده ( تواضع بجد ) عشان كده ماحدش بيذكر الكلام ده خصوصا للناس اللى قربوا منه
أدعي بقى ان الجنرال يقبل كلامك و يعديهالك و ما يشلش منك عضويه الكافيه و أنا عن نفسي مش هاطول فى الكلام لسببين اولهم ان الجنرال مش بيحب الكلام فى المواضيع ده
و تانيهم بصراحه خايف على العضويه بتاعتى لو اتشالت هاقعد فى انه كافيه
تقبل كلامنا يا جنرال فأنت بجد تستحقه و لو ماكنتش تستحق ماكنش حد فينا قاله و لا اتكلم
و طقم شاي للرجاله فى الكافيه بقى و عصير للانسات و واحد قهوه مظبوطه تمام للجنرال

التوقيع

Amircan Mafia Gangester
A.M.G

hamada_amg غير متواجد حالياً  

الكلمات الدلالية (Tags)
100, مناقشة, الى, الف, الفوركسية, دولار, رحلة, كافيه

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

11:22 PM