
رد: ◄ الـــــــيــــــــ(EURUSD)ــــــــــــورو ►
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمـد عـزام
تسلم يا حبيب القلب...
مرورك بالموضوع,,, شرف كبير الي...
بالنسبة للين,,,
انا متفق معاك 100% بالنسبة لصعود الزوج بشرط صموده فوق مستويات 62%
و اختراق الترند الهابط سيعطي دافع قوي للصعود...
بتنور يا غالي,,,
صباحك معبق بالفل و الياسمين,,,

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرآ حبيبي احمد عزام باشا علي هذا التقدير والمنتدي بحمد الله
منور ومضئ بمشريفينا الكرام والاعضاء الاحباء
ومبروك لمن استفاد اليوم من حركة الدولار
وربنا يرزق الجميع الرزق الطيب
بالتوفيق للجميع