
رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mobeline
خلينا نعلق الكام امر دول للأهبل اللى محدش عارف يلمه
شراه من النقطه 1,5926 بهدف 10 نقطه
بيعه من النقطه 1,5946 بلوط مضاعف بهدف 20 نقطه
وكده كده احنا وخدينه بيع مع عم ابو العربى يعنى الاوامر دى تعتبر اوامر تعزيز لصفقاته
انشاء الله بالتوفيق ومنحتاجش الاوامر فى حاجه
صباحكم فل وان شاء الله يوم سعيد حافل بالأرباح بعد شم نفس الدولار المسكين , اللى الدنيا كلهت ماسحه بيه الارض ياحرام
صفقه خطف العشر نقط جت
والصفقه الاساسيه بتاعت عم ابوالعربى ماشيه فى الاتجاه المظبوط
التوقيع
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه