• 4:09 صباحاً

توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب

Like Tree2Likes

عضو نشيط

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
maasa is on a distinguished road
افتراضي رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
1281#
18 - 01 - 2011, 02:02 PM
ايه اخبار اليورو النهاردة يا شباب

التوقيع

يا رب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك
maasa غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية اشرف الريس
عضو جديد

اشرف الريس is on a distinguished road
1282#
18 - 01 - 2011, 02:27 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 777COOL مشاهدة المشاركة
استاذ اشرف
موشر الترند لا يضهر على فريم الخمس قائق دة طبيعى ولا انا عندى حاجه غلط

منورين
اسف لاني ماعنديش افاده وان شاء الله يفيدك الريس محمد الوفائي او الدكتور عمرو
اشرف الريس غير متواجد حالياً  
عضو جديد

1283#
18 - 01 - 2011, 02:56 PM
توصيه تليفونيه من ابو العربي
بيع الباوند دولار @1,5992
هدف 100نقطه
عضو جديد

1284#
18 - 01 - 2011, 02:59 PM
توصيه تليفونيه من ابو العربي
بيع اليورو دولار @1,3400
هدف 100 نقطه
الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero

flymero is on a distinguished road
1285#
18 - 01 - 2011, 03:37 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو المحرزي مشاهدة المشاركة
صباح الصباح , وصبح صبح , وصباحك عنب , وبدحرج التماسى

بتحسيسونى انى قاعد على قهوه فواعليه قدام مجمع ورش فى مدينه الحرفيين ومستنيين الاسطى ابوالعربى اللى زمانه جاى فى الميكروباص بتاعه يهل علينا بطلعته البهيه علشان يوزع علينا اليوميه

ايه المستوى الا طبقى اللى انتوا وصلتولوه ده , اومال كنتم هتقولوا وتعملوا ايه لو ماكنتوش طيارين ودكاتره ومهدسين ومحاميين ومحاسبين واعلاميين والله اعلم بالباقى اللى معرفناش بنفسه !!؟

وكل كوم والاخ اللى نايم على الكنبه فى الشارع وعايز انتى كنبه ده كوم تانى ( فينك يادوك محمد الشيخ ) يا احلى صيدلى فى 6 اكتوبر تشوف الانحدار الطبقى لقاع العامه من الشعب العرقان تحت لهيب الشمس الملسوع

ده بدل ماتجيبوا جردل ميه وترشوا قدام الورشه ونقول يافتاح ياعليم يارزاق ياكريم يارب .

انتم شكلكم كده عندكم انفصام فى شخصيتكم ومحتاجين دكتور مجانين
وسمعونى احلى زغروده ( لولولو لى ) بالصلاه على النبى

وحد يقوم يهز للرجاله بقه على البقين دول اللى كنت كتمهم فى قلبى

صباااااااااااااح الجماااااااااااااااااااااال يا ضكطووووووووووووور عمرو ههههههههههههههه
ولا تحب اقولك يا اسطى عمرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..........صباح الفل على المعلمين اللى منورين الورش ........يا فتاااح يا عليم يا رزاق يا كريم ........... هيلا.. هيلا ...... صلو ع النبى ....
وعندك شيشة أص للمعلم عمرو المحرزى وصحابو الاصطى خالد والناس العسل دى ... ايوووووه جاااااااااااااااااىى .,........ تصدق الواحد طلع الكبت اللى عندو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تعرف يا عمور انت اوحيت لى بموضوع كنت بفكر فيه برضو .... انا هكتب نبذه مختصرة هنا عشان مش كل يوم هنقرف الناس بموضوع خنيــــــــق

تعرف اننا اغلبنا عندو كبت وازدواجية ونرجسية؟؟؟؟

تصور الواحد بيحاول يطلع الشحنات المكبوتة اللى مبيقدرش يخرجها قدام الناس عشان اى كان اسمه بقى بريستيج ... شكل عام ... نفاق اجتماعى ..... زوق واتيكيت......what
ever
هنا بقى كل واحد بيبقى على راحتة يعنى ممكن يبقى صادق اوى مع نفسه فى اوقات زى دى مثلا
وممكن يبقى كذاب كبير ومتجمل زى منا ذكرت فموضوع تساؤلات كده

بس تصور شىء غريب بما أنك نفسانى ( محدش يفهمنى غلط فى فرق بين نفسانى ومنفسن ..ماشى) ؟!!!! تفسر بأية الحالة الازدواجية اللى بنعيشها دى؟؟؟

يعنى مثلا احيانا الواحد بيحب يبقى (سوقى ) اسف فى التعبير زى منا اتكلمت كده ... وشغل معلمين واسطوات ... ونظام الكلام البيئة ده ..... وتحس ان الواحد ما صدق يعمل كده

هل يمكن عشان شخصيتنا الحقيقية محرومة من ده؟؟؟؟

يعنى الناس فى الشوارع بتتكلم كده اغلبهم عربجية فى التعبير ونظام سواقين الميكروباص ... والبياعين

طبعا مش قصدى اهين حد دى كلها اشغال شريفة ... بس اللى مش حلو هو اسلوب الكلام.... الاخلاق انحدرت اوى ....بل انهدمت وانهارت .... ودى مشكلة انا بأعانى منها ومزعلانى اوى فشعبنا وبلدنا مصر.... تمشى فى الشوراع تسمع ملايحمد عقباه... وتسمع الفاظ خارجه وكلام زباله ... لو ركبت ميكروباص فرضا يعنى تشوف اللى عمرك مشفتة وتسمع كلام غريب وعجيب والفاظ قبيحة وسلوكيات خارجه وحاجات تزعل ومترضيش ربنا ومترضيش حد... والمشكلة الكبرى ان العدوى دى انتقلت للاحياء الراقية برضو ... ولاد الناس مبقوش حابين انهم يفضلو ولا د ناس ومتربيين.. بقو يحاولو يتكلمو بهمجية وبقلة ادب وقلة زوق ... تحس انهم بيناقضو نفسهم وبيناقضو اللى اتربو عليه
تحس ان الواحد فيهم اول ميكلمك عايز يقولك( اوعى تفتكر انى ابن ناس ومؤدب والسكة دى ؟..!! لاء انا صايع وعربجى وقليل الأدب...!! ) ولا حول ولا قوة الا بالله

تحس ان المؤدب وابن الناس والزوق والاخلاق والتدين بقت حاجة عيب فمجتمعنا المصرى بالأخص
تحس ان كل الناس عايزة تبقى نوع واحد من البشر .... وبقت تستعر من انها متربية ومتعلمة ومثقفة
وبقت صفة ابن ناس دى حاجه عيب.... ولا عزاء للاخلاق

تعرف اكبر مشكلة بعيشها فحياتى حاليا هى ايه؟؟؟؟

انك ازاى تربى اولادك فى المجتمع ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا فمرة سئلت واحد قريبى الله يرحمة كان دبلوماسى كبير وقلتله تفتكر الواحد يربى ابنو ازاى؟؟؟ يهذبة ويعلمه الأخلاق ويحبسو بعيد عن المجتمع الزبالة ده؟... ولا يسيبة يتمرمط ويلف ويشوف ويبقى عليك العوض فيه وفى اخلاقة ودينة؟... ولا يعمل ايه
قام حقيقة الراجل قالى عيوب الاولى وعيوب الثانية

لو ربيتو اوى وهذبته اوى هيطلع جبان ومنعزل ومنطوى عن الناس لأنة حاسس انهم غيرة ..وأنهم نوع من البشر وهو نوع اخر .... ولو سيبتة للمطحنة بتاع الشارع هيبقى عوضك على الله فيه ..!!!

والحقيقة قريبى ده مات الله يرحمة قبل ماخد منه اجابة قاطعه

بس انا محتار ومش عارف اعمل ايه

تصور ابنى احمد ربنا يحفظة فمدرسة اجنبية ... ومهذبة ومعلمة حاجات اكتر واكبر من سنه ومعلمة الأدب والمفروض كل الاولاد تبقى كده... بشوف الناس بتتعامل معاه على انه سلاله نادرة ..او تحس انه من كوكب تانى .... ومستغربين سلوكياته .؟.....
ومش متخيلين انه مبتفرجش على الدش ويحفظ اغانى هابطة .. ومش متصورين انى مبعملش كده ومش متابع احدث افلام ميلودى وقنوات الدراما ( وحسبى الله ونعم الوكيل 1000 مليون مرة فى القائمين على هذة القنوات والمفسدين فى الأرض) اللى خربو عقول شبابنا وبناتنا واهلنا ....

تحس انك لما تقول مثلا بتابع ناشيونال جيوجرافى .... تبقى راجل غريب الطباع او غريب الاطوار

ازاى مبتشوفش( افلام عربى...أم الأجنبى) ازاى مبتستمتعش بأعلانات تهامى باشا .؟... والاسفاف ده؟؟ .......... بقى يا راجل معقول مبتتفرجش انت واهلك كده رجال ونساء على الاعلانات الشيقة دى.؟ اللى كلها ايحائات جنسية وخلاعة وقلة ادب؟؟؟؟؟؟!!!!!! لا انت شخص مجنون رسمى

معقول يا راجل مبتسمعش اغانى سوقية شعبية ؟؟!!!! وشربت حجرين ع الشيشة؟؟!!!
يااااااااااه ايه الراجل المتخلف عن الحضارة ده ..... ازاى قادر تعيش كده

معقول مبتقعدش كده انت واهلك فمكان واحد وتتفرجو على فيلم مليان اسفاف ومناظر وبوس واحضان وسراير .. وياسلام بقى لو من افلام خالد يوسف ولا حاجه..... ؟؟!!!! طبعا شىء لا يصدق ان فى انسان عايش ومبيعملش كده ........... تخيل يا دكتور عمرو؟؟؟ اتخيلو يا جماعة

هو ده بقى حال الشعب المصرى والله اعلم العدوى منتشرة فبقيت البلاد العربية ولا لاء؟؟
طبعا اللى بقوله ده كنت ممكن اعمله موضوع كبيـــــــــــــــر ونفتح باب المناقشة فيه
بس مردتش عشان مزهقش الناس وفضلت انى اكتب نبذه مختصرة عنه فى المشاركة دى

بأختصار انا عايز اسئل سؤال

هو التفكير ده صح ولا انا واللى زييى عايشين غلط فمجتمع صح؟؟

وياترى تربية ولادنا تبقى بما يرضى الله ورسوله ونزرع فيهم الاخلاق ونسلحهم بالعلم .. ولا نطلعهم بلطجية وضريبة ومساطيل؟؟؟؟ ولا عزاء فموضوع المساطيل ده
للأسف انا بقيت اشوف الشباب بتلف البانجو والمخدرات فى الشارع ولو جيت تقول لواحد عيب كده وحرام عليك يقوم يقولك ايه( ياعم انت هتعمل لنا فيها شيخ)
ولو كنت مهذب ولا حاجه تلاقى الناس ممكن تستغرب وتقولك
( انت محسسنى انك .....طيـار..!!!)

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
flymero غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية عمرو المحرزي
عضو برونزي

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
عمرو المحرزي is on a distinguished road
1286#
18 - 01 - 2011, 04:06 PM
توقف انخفاض جوز اليورو قدام الدولار عند مستويات الدعم 1.3225 تقريبا ، بدعم من اشارات ايجابية الأمر اللى أدى الى ارتداد السعر لفوق تانى اعتقد والله اعلم وانا اجهل من يتوقع انه يعلم اتجاه لحظي صاعد خلال التداولات النهارده باتجاه مستويات المقاومة 1.3450.نتيجه اخبار اليورو الايجابيه

طبعا ومما لاشك فيه توصيه عم محمد التليفونيه فوق رأسى لأن كلامه يمشى على قبل الناس كلها

خلينا نركز حاليا على الكندى لأن اخباره مهمه جدا وتلعب دور فى حركته الاسبوعيه القادمه

نصيحه تعليق امرين قبل الخبر ب 5 دقائق واحد بيع والتانى شراء من سعر السوق بهدف 20 نقطه وكل واحد على قد رصيده

بالتوفيق ان شاء الله

التوقيع

الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح
النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه

عمرو المحرزي غير متواجد حالياً  
عضو برونزي

1287#
18 - 01 - 2011, 04:13 PM
الناس اللى معاها رقم الحساب وباسورده تتابع معانا قبل الخبر ب 5 دقائق , بأذن الله

التوقيع

اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.

عضو فـعّـال

777COOL is on a distinguished road
1288#
18 - 01 - 2011, 05:12 PM
منور يا لورد
777COOL غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

زكريا العتيبى is on a distinguished road
1289#
18 - 01 - 2011, 05:30 PM
عدنا بحمدالله
بعد يوم عصيب امضيته تحت وطأة الامطار وحصار الرعد البرق وظلمة انقطاع الكهرباء التى معها انقطع الامل فى بكرة . الله .. كم هو عظيم جدا هذا الاختراع المسمى بالكهرباء فمع عودة نبضها مرة اخرى بعد اكثر من 27 ساعة انقطاع . عدت الى عالمى المفضل ومنتداى الحبيب واصدقاء الاعزاء اعضاء هذه الورشة الاكثر من رائعة فتحياتى لكم اصحاب القلوب العامرة بالايمان والاخلاص وحب الخير للجميع وخالص دعواتى لكم بالتوفيق والنجاح وتحقيق وافر الارباااااااح

التوقيع

" سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم "
" لا تنسى ان تصلى على سيدنا محمد
صلى الله عليه وسلم
"
زكريا العتيبى غير متواجد حالياً  
عضو برونزي

Thumbs up رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
1290#
18 - 01 - 2011, 05:31 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 777COOL مشاهدة المشاركة
منور يا لورد
ده نورك ياحبيبى ونور الناس الحلوه اللى دايما معانا انت فين !!!
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف الريس مشاهدة المشاركة
اسف لاني ماعنديش افاده وان شاء الله يفيدك الريس محمد الوفائي او الدكتور عمرو
مابلاش التواضع ده ياريس اشرف وخلينا نتعلم منك شويه , دانت الخير والبركه ياراجل , وبعدين صورتك مخليانى عايز اتعرف على شخصك الكريم , واسلوبك فى الحوار والنقاش مشوقنى للكلام معك وتجاذب اطراف الحديث

التوقيع

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام