
رد: توصيات لجني الارباح الكثيره وانتظار السالب
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زكريا العتيبى
طب مهو الراجل المحترم دة من قنا بردو وقاعد فى منتدى الجيران بيشكى حاله زينا .. يبدو انك ياغالى مش ابن ابوتشت والا لماذا فضلت عليها المانيا لتكون وطنا لك .. يلا كله خير وبالتوفيق ليك ياغالى
وياريت تحاول تساعدنى فى التوصل لاجابة لهذا السؤال
جزاك الله خير الجزاء ومتعك بالصحة والسعادة
مانا ياسيد الناس لو ربنا سبحانه وتعالى كان رايد ان اكمل دراستى الجامعيه فى قنا واتجوز واحده صعيديه مكانش حد يقدر يقف قصاد مشيئته الالهيه ابدا, ولكن كل شئ بقدر , ونحمد الله على ما يخفيه علينا وما يعلنه لنا وما اعطاه وما لايزال فى الغيب عنده
بالنسبه لسؤالك الكريم متقولنا احسن انت فاتح صفقتك من كام بهدف ايه يمكن حد فينا ربنا يفتحه عليه ويحاول يقدم الخير لحضرتك !!! ؟
التوقيع
الحمد لله وداعا للخساره يافوركس واهلا ثم اهلا بالربح النَّاسُ أَعْدَاءُ مَا جَهِلُوا
اتَّقُوا ظُنُونَ الْمُؤْمِنِينَ، فَإِنَّ اللهَ تَعَالَى جَعَلَ الْحَقَّ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ.
خَالِطُوا النَّاسَ مُخَالَطَةً إِنْ مِتُّمْ مَعَهَا بَكَوْا عَلَيْكُمْ، وَإِنْ عِشْتُمْ حَنُّوا إِلَيْكُمْ.
لِسَانُ الْعَاقِلِ وَرَاءَ قَلْبِهِ، وَقَلْبُ الْأَحْمَقِ وَرَاءَ لِسَانِه