• 12:40 مساءاً

بخصوص شركة WWM والسحب والايداع والبطاقة

Like Tree9Likes

عضو جديد

watani_land2 is on a distinguished road
افتراضي رد: بخصوص شركة WWM والسحب والايداع والبطاقة
31#
31 - 03 - 2012, 09:23 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mocha77 مشاهدة المشاركة
ان شاء الله الادارة تحل ليك المشكلة وتعرف تسحب الارباح كما قالوا لنا بأذن الله وياريت تبقى تعرفنى لما تقدر تسحب ارباحك لانى انا كمان قلقانة لايقولوا لى لاينفع اسحب الارباح
خدمة العملاء وعدوني خير

و اكيد هخبركم ان شاء الله
watani_land2 غير متواجد حالياً  

عضو جديد

32#
31 - 03 - 2012, 09:24 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gabour76 مشاهدة المشاركة
اي شركه فوركس اخي fxddفكسول
الايداع بالفيزا لا تقدر تسحب عن طريق الفيزا غير المبلغ الاصلي
الارباح لازم حساب بنكي وستصلك الارباح لا تقلق ان شاء الله كلهم كده
صحيح اخي

لكنهم لا يضعو قيود على الارباح زي wwm
ان شاء الله يحلها خدمة العملاء

ولا تنسى ان افكسول و اف اكس دي دي في امريكا عشان كدة بتمنع الايداع في الفيزا
لكن wwm لا
و انستا فوركس على سبيل المثال بتسمح بسحب الارباح بأكتر من طريقة ومنها البنوك الالكترونية و انا سحبت الارباح عليها رغم ان الحساب جائزة
عضو جديد

33#
31 - 03 - 2012, 09:27 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The Winner مشاهدة المشاركة
المعروف أنه أي شركة من الشركات المحترمة يمكنك أن تسحب أرباحك بدون أية مشكلة ولا يمكن سحب اصل المبلغ إلا بعد إنهاء العقود المطلوبة,,
إذا كانت WWM تحجر على سحب الأرباح فهذه نقطة ضعف كبيرة وارجو أن يكون الدعم مخطئا في هذه المعلومة لأنه الشركة قوية من النواحي الأخرى ,,
تحياتي وتقديري,,
دة اللي بندور عليه

ان شاء الله يحلها خدمة العملاء
الصورة الرمزية mocha77
عضو جديد
الصورة الرمزية mocha77

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
mocha77 is on a distinguished road
34#
01 - 04 - 2012, 09:39 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة watani_land2 مشاهدة المشاركة
شكرا اخي

ان شاء الله ما يطلعوش شركة اي كلام

لكن قوانينهم معقدة بصراحة واي واحد هيشك بمصداقيتهم
يعني لو ربحت منهم حساب ب 500$ وصار مليون دولار بدون ما تخلص العقود المطلوبة مش مسموحلك تسحب اي سنت
يعني ممنوع تسحب حتى الارباح
وهذا مختلف عن الشركات الاخرى اللي تعاملت معها مثل افكسول واف اكس دي دي و انستا فوركس
على الاقل بيسمحولك تسحب الارباح من اول يوم

شكرا
للاسف الشديد يااخى حصل معايا زيك
انا امبارح ربحت جائزة بمركز اول بمسابقة بمنتدى اخر تبع الشركة وجائزتى 1000$ ولما سألت بخصوص كل ذلك عن سحب الارباح فكان رد الشركة على ادارة المنتدى انه لايسمح بسحب مبلغ الجائزة والارباح معا الا بعد اتمام العقود وانا العقود مفترض كده مطلوبة منى 100 عقد استنادرد وتفضلت شاكرة ادارة المنتدى بالسؤال بخصوص لو عملت ايداع بالحساب هل حيحق ليا السحب الارباح عادى وكان رد الشركة انه فى حالة فقط انى عاملة ايداعات سابقة ولاحقة بما يوازرى مبلغ الجايزة يعنى 1000$ يكون فيه استثناء بسحب الارباح عادى ده بالاضافة الى انى عرفت انه فترة تحقيق العقود المطلوبة 6 اشهر ولكن دى ادارة المنتدى قالوا لى انى لو وقتها حققت نسبة كبيرة منهم بيراسلوا الشركة وقتها بعدم سحب الجائزة فانا دلوقتى مش قدامى غير خيار واحد لانه استحالة ابقى واخدة جائزة 1000$ وكمان اعمل ايداع بمبلغ زيهم انه لازم احقق شرط العقود المطلوبة لانه الشركة بصراحة انا مستغرباها ازاى اسمى دى جائزة دى كانها مسابقة تانية عشان الحق اخلص العقود واعرف اسحب نتيجة مجهودى ووقتى كل الفترة دى
حقيقى امبارح على قد مافرحت صباحا بالنتيجة والجائزة على قد مااتضايقت جداااااااا بسبب هذا الشرط الغريب من الشركة وعلى فكرة سابقا لما كنت اخدت بونص او شىء من انستا كان شرطهم انه مش من حقى مبلغ سحبه ولكن اى ارباح اسحبها عادى وفعلا بمرة حولت اقل من 10$ بونص من المنتدى الخاص بهم بخلال ابوعين ل 260$ وسحبت ال250$ ارباحى بنفس اليوم على الليبرتى وبمنتهى السهولة
mocha77 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
ahmedattia1987 is on a distinguished road
35#
01 - 04 - 2012, 11:34 AM
دي تبقى مشكلة في منتهى الخطورة
ربنا يوفق خدمة العملاء لمنتدانا في حلها
و انا كلي ثقه ان شاء الله ان ورده منتدانا عمور باشا هيطل علينا النهارده او بكرة بالاخبار السعيده
The Winner likes this.
ahmedattia1987 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية The Winner
عضو برونزي
الصورة الرمزية The Winner

The Winner is on a distinguished road
36#
01 - 04 - 2012, 09:55 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedattia1987 مشاهدة المشاركة
دي تبقى مشكلة في منتهى الخطورة
ربنا يوفق خدمة العملاء لمنتدانا في حلها
و انا كلي ثقه ان شاء الله ان ورده منتدانا عمور باشا هيطل علينا النهارده او بكرة بالاخبار السعيده
صحيح كلامك,,
هذه تكون مشكلة عويصة,,
ننتظر ردا من إدارة المنتدى بتنفيد هذا الكلام لأنه غير مقبول وشروط مجحفة وغير معلنة من قبل,,
عموما ما يثلج الصدر هو تأكدنا أن منتدانا في صفنا دائما مهما تكن الأسباب والظروف,,
تحياتي وتقديري,,

التوقيع

الورشة الشاملة: مفهوم التكامل في تجارة أسواق المال

محاولة لتطبيق فن المناورة والربح الهادي والتفكير الشامل ...نركز على الكيف ولا يهمنا الكم
The Winner غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية mocha77
عضو جديد
الصورة الرمزية mocha77

خبرة السوق: أقل من 6 شهور
mocha77 is on a distinguished road
37#
02 - 04 - 2012, 12:32 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة The Winner مشاهدة المشاركة
صحيح كلامك,,
هذه تكون مشكلة عويصة,,
ننتظر ردا من إدارة المنتدى بتنفيد هذا الكلام لأنه غير مقبول وشروط مجحفة وغير معلنة من قبل,,
عموما ما يثلج الصدر هو تأكدنا أن منتدانا في صفنا دائما مهما تكن الأسباب والظروف,,
تحياتي وتقديري,,

اتمنى اانا نسمع هنا من ادارة المنتدى خبر مفرح بخصوص الشروط التعجيزية دى بالشركة بسحب الارباح لانه بصراحة كده حرام هما اصلا كسبانين بالشركة السبريد ل100 عقد استنادرد يعنى مبلغ الجايزة هيكسبوا هما من وراه على الاقل 3 اضعاف يبقى ليه مش يسبونا نسحب الارباح بحرية وكده كده المبلغ مش هناخده الا بعد تحقيق الشرط ده غير كمان فوق ده وده مدة زمنية 6 اشهر لتحقيق العقود المطلوبة
mocha77 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

kader06 is on a distinguished road
38#
02 - 04 - 2012, 02:21 AM
kader06 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

39#
02 - 04 - 2012, 08:20 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mocha77 مشاهدة المشاركة
للاسف الشديد يااخى حصل معايا زيك
انا امبارح ربحت جائزة بمركز اول بمسابقة بمنتدى اخر تبع الشركة وجائزتى 1000$ ولما سألت بخصوص كل ذلك عن سحب الارباح فكان رد الشركة على ادارة المنتدى انه لايسمح بسحب مبلغ الجائزة والارباح معا الا بعد اتمام العقود وانا العقود مفترض كده مطلوبة منى 100 عقد استنادرد وتفضلت شاكرة ادارة المنتدى بالسؤال بخصوص لو عملت ايداع بالحساب هل حيحق ليا السحب الارباح عادى وكان رد الشركة انه فى حالة فقط انى عاملة ايداعات سابقة ولاحقة بما يوازرى مبلغ الجايزة يعنى 1000$ يكون فيه استثناء بسحب الارباح عادى ده بالاضافة الى انى عرفت انه فترة تحقيق العقود المطلوبة 6 اشهر ولكن دى ادارة المنتدى قالوا لى انى لو وقتها حققت نسبة كبيرة منهم بيراسلوا الشركة وقتها بعدم سحب الجائزة فانا دلوقتى مش قدامى غير خيار واحد لانه استحالة ابقى واخدة جائزة 1000$ وكمان اعمل ايداع بمبلغ زيهم انه لازم احقق شرط العقود المطلوبة لانه الشركة بصراحة انا مستغرباها ازاى اسمى دى جائزة دى كانها مسابقة تانية عشان الحق اخلص العقود واعرف اسحب نتيجة مجهودى ووقتى كل الفترة دى
حقيقى امبارح على قد مافرحت صباحا بالنتيجة والجائزة على قد مااتضايقت جداااااااا بسبب هذا الشرط الغريب من الشركة وعلى فكرة سابقا لما كنت اخدت بونص او شىء من انستا كان شرطهم انه مش من حقى مبلغ سحبه ولكن اى ارباح اسحبها عادى وفعلا بمرة حولت اقل من 10$ بونص من المنتدى الخاص بهم بخلال ابوعين ل 260$ وسحبت ال250$ ارباحى بنفس اليوم على الليبرتى وبمنتهى السهولة
الف مبروك و ان شاء الله تسحبهم

وفعلا شركة انستا فوركس بتسمح بسحب الارباح باكثر من طريقة زي البنوك الالكترونية
يا ريت تتعلم منهم wwm
يعني لو يسمحولنا بسحب الارباح بس ونترك لهم المبلغ الاساسي احسن من عدم السحب الا لما نخلص العقود الكتيرة اللي بيطلبوها
عضو نشيط جدا

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
ahmedattia1987 is on a distinguished road
40#
03 - 04 - 2012, 01:19 PM
يا رب يكون في اخبار حلوة من ادارة منتدانا
والله الواحد قلقان الصراحه من ساعه ما قريت الموضوع ده
ahmedattia1987 غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام