• 1:44 صباحاً

امجدونا للتوصيات السوبر ملكية

موضوع مغلق
Like Tree3237Likes

عضو فـعّـال

خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
mido_elnagem is on a distinguished road
افتراضي رد: امجدونا للتوصيات السوبر ملكية
5461#
22 - 11 - 2012, 12:06 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ghada Essa مشاهدة المشاركة
ولا يهمك .. أنا بضحك
انا اصلا ما بقاليش يومين فى الفوركس .. بس البركة فى الأستاذ أمجد مدرس أستاذ
عمتا انا اعتذرتلك برضو فى رساله خاصه على الخاص وفهمتك الموضوع بوضوح بخصوص الخلاف الرئيسى وشاكر ليكى وبدايه موفقه مع الاستاذ امجد
mido_elnagem غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية magdyzaki
عضو برونزي
الصورة الرمزية magdyzaki

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
magdyzaki is on a distinguished road
5462#
22 - 11 - 2012, 12:15 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amjadona1 مشاهدة المشاركة
وآآآآآآآآأسفاه ياشباب

الله يسامحكم واحد واحد والله حرام حرام حرام يكون هذا مستواكم في صفحتي بالذات انا اتعب تعب مهو بسيط واقعد احلل لكم 27 او 26 عملة واكتب في كل عملة 3 اسعار بيع وشراء وبايفوت بوينت وفي النهاية بدل مااحط الورقة في جيبي وافتحها وقت ماابغى اشوف الأسعار فين وصلت اقوم ارجع مرة ثانية اكتبها لكم في المنتدى الى درجة وصلت لمرحلة اصبحت احس بكمية الام شديدة في يدي بسبب الكتابة الله يسامحكم واحد واحد انا اسهر واجلس على الكرسي الى ان تنام رجولي ويتصلب ظهري واحس بشد قوي في رقبتي وارد على مشاركاتكم واقعد احرق في دمي واعصابي عشان افهمكم واحد واحد ومااحس بتأنيب الضمير في داخلي وفي النهاية ادخل اليوم واقرا مشاركاتكم عشان يرتفع ضغطي واحس بصداع في راسي للأسف ياشباب ضحك عليكم السوق وكنت عارف انكم راح تستعجلو لكن ماحبيت اني اظلمكم بظني فيكم وقلت يمكن تكونو فهمتو المغزى من كلامي ولكن للأسف القليل اللي فهمو نعم اقولها وبكل اسف وبحرقة قلب القليل اللي فهمو مغزى كلامي كل واحد فيكم فرحان ان العملات وصلت لسعر البيع او الشراء او قبلها ب 10 او 20 او 30 نقطة وفي الحقيقة من حقكم تفرحو لكن اللي مهو من حقكم تعملوه انكم تعصوني وتعصو كلامي وتدخلو في الصفقات من راسكم ابغى اسئلكم سؤال هل انا عربي زيكم ولا اعجمي هل انا اتكلم بنفس لغتكم ولا لغتي بربرية انا ماني قايل لكم الدخول يكون بعد الوصول لسعر البيع او السعر الشراء او قبلهم ب 10 او 20 او 30 نقطة وقعدت ازعق واصيح واقول الدخول يكون بعد كسر الترند بعد كسر الترند بعد كسر الترند وقلت كمان اذا دخلنا بناء على كسر الترند واختراق خط ال 21 لاخر خط معناه الهدف يتقسم على مرحلتين المرحلة الأولى سعر الشراء او البيع والمرحلة الثانية نترك الصفقة الى ان تظهر شروط الخروج من الصفقة زي ماسار بالزبط في اليورو هذا الأسبوع خسارة فعلا خسارة اني شرحت كل شي ووضحت كل شي وفهمتكم كل شي وفي النهاية يو ديس ابوينت مي يعني بالعربي حطمتوني من جد حطمتوني من جد حطمتوني كل واحد يدخل من راسه وقاعدين تمسكو الصفقات اللي ماسار فيها كسر ترند وتركتو الصفقات اللي حصل فيها كسر ترند وحققت ارباح واللي يقهر من جد انكم ماجبتو سيرتها ابدا انا شايف اني وصلت معاكم لنهاية المشوار لأني بصراحة معد قادر اواصل لأسباب تخصني واسباب اخرى تتعلق فيكم ساعات احس اني قاعد اكلم نفسي وساعات احس ان شرحي دون المستوى اللي تتمنوه وساعات احس ان التوليفتين جدا جدا صعبة عليكم على الرغم كلها عبارة عن اختراقات خطوط في خطوط ماني شايف وماني داري فين التعقيد فيها ولمن حبيت اني اتعلم واستفيد وافيدكم بعلم جديد اللي هو التوصيات الرقمية وقمت اطور في هذا العلم لقيت نفسي في وادي وانتو في وادي انا اشوف ان الصفحة هذي وقتي انتهى فيها الافضل ليا ولكم اني اقلكم سلام عليكم واخليكم تكملو المشوار مع مؤيد او لو كان كمان وجودها يضايقكم انا مستعد اخاطب الإدارة عشان اقفل الموضوع بالكامل وسبق اني سويتها في موضوع توليفة رائعة بصراحة كل شي في مشاركاتكم يدل على عدم فهمكم لكلامي او اصراركم انكم تمشو اللي في راسكم وانا مااحب اني اعاند احد ولا ابغى احد يعاندني فعشان لانزعل من بعض ولايكون في خاطركم شي عليا ولا يرتفع ضغطي وتزيد الامي واحزاني وجروحي لمن اشوفكم قاعدين تخسرو وعشان مااحس بتأنيب الضمير انا افضل اني اطلب السماح الان منكم واحد واحد واقلكم سامحوني وفرصة جدا سعيدة ورائعة وحلوة اني التقيت فيكم واتعرفت عليكم والله يستر عليا وعليكم دنيا واخرة والوجه من الوجه ابيض زي مابدئنا بالطيب والمعروف اودعكم الان ان شاء الله بالطيب والمعروف واتمنى لكم التوفيق من اعماق قلبي وسامحوني ياشباب لو قصرت في حقكم ونصيحة من قلب محب لكم خلوكم مع التوليفات الموجودة في صفحة 206 اقروها كويس وطبقوها على الميتاتريدر على صفحتين منفصلة عن بعض عشان تفموها بالشكل الصحيح وبالنسبة للمؤشرات ترى مافي اجمل من نقاط الباربوليك ومؤشر الفري ريكومند اللي سبق اني ارفقته في صفحة 291 او 293 هذي تقريبا هيا اهم مؤشرين تقدرو انكم تشتغلو عليها وتستخدموها وترى التوليفة ياشباب والله ثم والله انها رائعة وممتازة وحلوة وجميلة جدا جدا جدا اللي فيكم يبغى يعرف طريق الأرباح يشتغل على كسر الترند واختراق خط ال 21 لاخر خط ومن النهاية هو هذا الفوركس واهم شي توزيع اللوت على العملات اللي تتكون فيها الفرص بالشكل الصحيح اتمنى لكم التوفيق في امان الله والله يحفظكم ويرعاكم
اخوكم ومحبكم دوما وابدا
امجدونا1

الفوركس مدرسة تكتيك وفن وهندسة

استاذى الكريم استأذنك احب اوضح شئ بخصوصى انا
كلامك انا فهمته تمام ومشيت عليه بالحرف والدليل على كده هو انى لم ادخل اى صفقات منذ بداية الاسبوع يوم الاثنين لانى انتظرت كسر الترند الحقيقى ولكن الغلطة كانت انى شوفت غلط نظرى خانى رأيت الكسر تم وفى الحقيقة انه لم يتم يعنى بالبلدى زى ما بيقولوا العتب على النظر فهنا المشكلة ليست فى الشرح لحضرتك ولا فى فهمى للشرح ولكن فى تركيزى وهذا وارد جدا يحدث مع اى شخص وده شئ لا يزعلك انت تزعل منى لما مفهمش الكلام او امشى بدماغى عكس الكلام ولكنى اللى حصل مش كده انا فهمت وطبقت ولكن بدون تركيز فاخطأت ولازم يكون هناك خطاء لكى نتعلم منه
عندى نقطتين احب اقولهم
1- تأكد لو اننا لا نستفيد من شروحاتك مكناش نتمسك بوجودك معنا
2- بصرف النظر عن المكسب والخسارة انا شخصيا لما يجى عليا يوم مشاركش معاكم اشعر بملل فظيع وانا من اسبوع تقريبا كتبت لطارق حداد انى اشعر هنا بانى وسط اهلى واخوانى وضرورى اشوفهم كل يوم
فارجو منك انك متحرمناش من رؤيتك لانك حقيقى غالى عندنا جدا جدا جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وبامانة انا بقولك الكلام ده بدون اى غرض لا عشان الفوركس ولا اى فلوس احنا فعلا تعودنا على وجودك معانا واذا انت عايز تسيبنا احنا مش هنسمحلك بده مش هنسيبك مهما تعمل احنا معاك ومش هنسيبك يمكن تحس ان كلامى ده تطفل منى ولكن انا بقوله من قلبى وربنا يعلم بيا احنا لزقة بغراء مش هتقدر تنزعنا عنك او تتخلص مننا
احنا اخطأنا نعم ومش هيكون اخر خطأ ولكن يكفى اننا بنتعلم احنا متمسكين بيك
انا حاسس انى عايز افضل اتكلم لحد السنة اللى جاية ولكن اخوانى الاعضاء مش هيسامحونى على التطويل لذلك انا هنهى كلامى بحاجة واحدة
الفوريكس بيعلم الصبر طريق النجاح وانت اصل النجاح فاكيد هيكون عندك صبر اكتر من كده عشان احنا بنتعلم منك
استاذى الغالى استاذ امجد
ارجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك متسيبناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااش
tarekalhaddad likes this.

التوقيع

علينا ان نبسط أيدينا الي الله
ونقول: يا الله أهدنا كما تحب وكما تريد. وان أصابتنا ضيقة
قلنا: يا رب أعنا. فهو يعرف ما هو خير لنا ويصنع معنا كرحمته
ومحبته للبشر

التعديل الأخير تم بواسطة magdyzaki ; 22 - 11 - 2012 الساعة 12:26 AM
magdyzaki غير متواجد حالياً  
عضو برونزي

mohamedmmk is on a distinguished road
5463#
22 - 11 - 2012, 12:33 AM
ايه يا ريس امجد صلى على النبى احنا كلنا بنحبك و بنتعلم منك والله يا ريت متضايقش نفسك
tarekalhaddad likes this.
mohamedmmk غير متواجد حالياً  
عضو جديد

mregypt is on a distinguished road
5464#
22 - 11 - 2012, 12:33 AM
ليه كده يا استاذ امجد ده احنا لسه فى بداية الطريق لسه بنقول ياهادى وكلنا شايفين فيك المعلم وبننتظر اى مشاركة بتشارك بيها محتاجنلك تعلمنا ويتسع صدرك لينا ولو تلاحظ هتلاقى اعداد المشاركين فى تزايد معنى كده ان الموضوع فعلا مفيد للجميع والكل بيستفيد من علمك ليه تحرمنا منه ارجو ان حضرتك تراجع نفسك تانى فى القرار ده بسبب اى حد بيتعلم منك واكيد حضرتك عارف اللى عنده علم بينتفع بيه الناس وبيعلمه للناس ثوابه ايه عند ربنا
mregypt غير متواجد حالياً  
عضو جديد

essadiki is on a distinguished road
5465#
22 - 11 - 2012, 12:39 AM
أستاذ أمجد عندي كلمتين
لو سبتنا احنا مش حانسيبك
الصفقات اللي دخلناه و الله أربعة و هي كسرت الترند بصح
الموضوع وصل ما شاء الله 547 صفحة تفتكر ليه؟ الناس موش ناجحة معاك؟
مش كل الي بيتكتب يعني احنا اللي بنعملو
أخيرا اقسم لك بالله ان الصفقات اللي دخلنا هي اللي كسرت الترند فعلا
الباوند استرالي
الأسترالي دولار
الباوند نيوزيلاندي
النيوزيلاندي دولار

التوقيع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
essadiki غير متواجد حالياً  
عضو جديد

essadiki is on a distinguished road
5466#
22 - 11 - 2012, 12:43 AM
" فى ناس كتير مش كانت داخله معانا وبتاخد رأي الاستاذ امجد فيها فاهو فكر انهم معانا "
تسلم يا mido_elnagem ده اللي حصل بالزبط

التوقيع

[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
essadiki غير متواجد حالياً  
عضو جديد

anna91 is on a distinguished road
5467#
22 - 11 - 2012, 10:22 AM
السلام عليكم
صباح الخير يا استاذ امجد
الصراحه انا ليه فترة وانا بتابع التوصيات بهادا المنتدى وكنت ملاحظ انه موضوعك هوه من اعلى المواضيع من ناحيه المشاركه والتفاعل ولو اني ما عرفت كيف انزل التوليفات عندي وبالتالي صرت بس مشاهد لردود الناس وتفاعلاتهم..
فحبيت اني اعطيك راي من اخ بخصوص الزعل الي صاير وياااريت تقبله مني ..

اولا انت استاذ ومش كل تلميذ عندك لازم ينجح ومن اول مره .. عادي جدا انه الانسان يغلط ويتعلم من غلطه بالمره الجايه ولا في احد ابدا لامك او قال انه انت الي درسته غلط!

تانيا انت بتقدم علم للناس مو عشان فلوس او شهره لا انت حاطه بمنتدى وبالمجان للكل يعني ان شاء الله انت بتعمله لله فلا تغير النيه وخليك معانا وربنا ما راح يضيعلك تعبك .. كل انسان بيعوض جزء من خسارته بسببك ما راح ينساك ابدا طول العمر ويكفيك منه دعوة خير

ثالثا لا تغضب لا تغضب لا تغضب ... هادي وصية رسولنا الكريم
ولنا مثل و القدوة بقصة سيدنا يونس عليه السلام لما ذهب مغاضبا لانه قومه ماأسلمو فالتقمه الحوت .. وانا ما بقول انه حياكلك حوت بعيد الشر عنك !! بس يعني للذكرى

واخيرا صنائع العروف تقي مصارع السوء

(ملاحظه مهمه لما ترجع علمني كيف انزل التوليفات على الشارت حبه حبه)
anna91 غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية tarekalhaddad
عضو نشيط

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
tarekalhaddad is on a distinguished road
5468#
22 - 11 - 2012, 10:25 AM
الله يسامحك اخي امجد
مساعدة الناس ما بتجي بالساهل وكل طريق لازم يكون فيه صعوبات
ارجو ان لا يكون كلامي ثقيل على قلبك
ولكن لو كنت تساعد الناس مخلصا ومحبة لرضا الله وحده اعلم ان الله يراك ويسجل حسناتك وان شاء الله ترا نتائج اعمالك في الدنيا والاخرة
ومعاذ الله اني اكون اشكك في نواياك الحسنة ولكن لا تدع الشيطان يقصيك عن طريقك بسبب بعض المطبات في طريق الخير
والله اني وجدت ان اكثر النجوم في هذا المنتدى هم الذين يتعرضون للسب والاهانة ومحاولات فاشلة في تخطيئهم وكانهم لا يحبون ان يسطع نجم احد حقدا وغيرة
انت على الاقل عندك محبين كثار ما شاء الله وكلهم يطالبونك انك ما تزعل وترجع تساعدهم
والمحبة من الله فلا ترفضها
وليكن لكم في الرسول قدوة حسنة ....اليس انبل البشر من عانى اشد المعاناة ليوصل الرسالة السماوية التي اخصه الله بها
حبا بك وكرما منك لا تدع الشباب يرجونك العودة اكثر مما فعلو
نصيحة من اخ عزيز اوقف التوصيات وخلي الجميع يلتزمو بالتوليفة الاساسية اللي كل مرة نلتهي عنها تثبت قوتها بجدارة اكثر من اللي قبلها
noty_100 and mregypt like this.

التوقيع

اللهم انت ربي أرزقني وانت خير الرازقين
عليك توكلت وأنت حسبي ونعم الوكيل اللهم اكفني بسم الله الرحمن الرحيم كهيعص.
الحمد لله على كل حال

لمعرفة الإستراتيجية اللي ماشين عليها فهي موجودة في صفحة 206
اقرا الاستراتيجية اولا ولو عندك اي سؤال نحن جاهزين باذن الله
حمل ملف الاستراتيجية من الرابط
http://forum.borsaat.com/uploaded/467530_1352461113.rar

tarekalhaddad غير متواجد حالياً  
عضو جديد

anna91 is on a distinguished road
5469#
22 - 11 - 2012, 10:38 AM
السلام عليكم
ممكن طيب يا اخ طارق تفهمني بس كيف انزل التوليفه عى الشارت لين ما يرجع الاستاذ امجد بالسلامه عشان اقراها واعرف اطبقها بدل لنظري بس
انا عارف ومتاكد انه تم طرح نفس سؤالي واكيد تمت الاجابه عنه عدة مرات بس دورت بالصفحات وما لقيت الاجابه وعدد الصفحات كتيييييير يعني اسف بس ساعدني براااحه والف شكر مقدما
anna91 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
tarekalhaddad is on a distinguished road
5470#
22 - 11 - 2012, 10:41 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anna91 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
ممكن طيب يا اخ طارق تفهمني بس كيف انزل التوليفه عى الشارت لين ما يرجع الاستاذ امجد بالسلامه عشان اقراها واعرف اطبقها بدل لنظري بس
انا عارف ومتاكد انه تم طرح نفس سؤالي واكيد تمت الاجابه عنه عدة مرات بس دورت بالصفحات وما لقيت الاجابه وعدد الصفحات كتيييييير يعني اسف بس ساعدني براااحه والف شكر مقدما
خاطرك طيب بس في التوقيع عندي لح تلاقي رقم الصفحة والطريقة
الله يعينك عليها ولو لقيت اي صعوبة ان شاء الله الكل بيساعدك

التوقيع

اللهم انت ربي أرزقني وانت خير الرازقين
عليك توكلت وأنت حسبي ونعم الوكيل اللهم اكفني بسم الله الرحمن الرحيم كهيعص.
الحمد لله على كل حال

لمعرفة الإستراتيجية اللي ماشين عليها فهي موجودة في صفحة 206
اقرا الاستراتيجية اولا ولو عندك اي سؤال نحن جاهزين باذن الله
حمل ملف الاستراتيجية من الرابط
http://forum.borsaat.com/uploaded/467530_1352461113.rar

tarekalhaddad غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع قسم التوصيات - توصيات العملات