
رد: كنوز فوركسيه (وجهة نظر)ليس الا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقر الفوركس
نتائج مبشرة لكن لو تبتعد عن الهدج و المضاعفات سيكون امر ممتاز جدا
الله يوفقك عزيزي
بسم الله ماشاء الله عليك فعلا صقر
هو المضعفات في الصفقات دي فعلا خطا مش علشان هي شي خاطئ ولكن علشان اللوت مش مناسب ولكني كنت باجرب حاجه وتداركتها (في الموضوع ده اخي هاتلاقيني داخل في صفقات خطء كتير في محاوله لمعالجتها والخروج منها بربح كبير كمان )
اما بالنسبه للهيدج اللي اتكلمت عنه دا مش هيدج من خلال وجهه نظري وهاتكتشف ده بعدين لما نخش في الموضوع شويه(خليك فاكر اني باقول من وجهه نظري !!!!!!)
لان الموضوع عاوز شرح بصور وامثله كتير بالتوفيق ان شاء الله اخي