• 4:50 صباحاً




العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس

إضافة رد
Like Tree3Likes

عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
العمر: 58
المشاركات: 3
معدل تقييم المستوى: 0
شادى حسن is on a distinguished road
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
31#
09 - 12 - 2008, 09:18 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبدالستار مشاهدة المشاركة
شادى حسن غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس

عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 1
معدل تقييم المستوى: 0
جهير is on a distinguished road
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
32#
16 - 12 - 2008, 03:39 AM
هل ممكن اتداول بالعملة السعودية الريال السعودىوشكرا
جهير غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد عبدالمعـطي
مدير الموقع
الصورة الرمزية محمد عبدالمعـطي
 
تاريخ التسجيل: Jan 2008
المشاركات: 8,936
معدل تقييم المستوى: 10
محمد عبدالمعـطي تم تعطيل التقييم
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
33#
16 - 12 - 2008, 03:11 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جهير مشاهدة المشاركة
هل ممكن اتداول بالعملة السعودية الريال السعودىوشكرا
العملات المحلية لا يمكن التداول بها ، التداول يكون بالعملات الأجنبية ، حيث بامكانك فتح حساب في احد شركات التداول ، وتداول هذه العملات
وبالتوفيق
محمد عبدالمعـطي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الدولة: egypt
المشاركات: 22
خبرة السوق: أقل من 6 شهور
معدل تقييم المستوى: 0
wezaezz is on a distinguished road
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
34#
16 - 12 - 2008, 03:31 PM
thxxxxxxxxxxxxxxxxx
wezaezz غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
نائب المدير العام
الصورة الرمزية عمرو ابراهيم
 
تاريخ التسجيل: Nov 2008
الدولة: في قلب من احب
المشاركات: 25,781
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى: 43
عمرو ابراهيم is on a distinguished road
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
35#
25 - 12 - 2008, 07:06 AM
مشكور اخوي الغالي محمد علي الموضوع الممتاز تسلم والله ايدك ما قصرت
عمرو ابراهيم غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 88
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 18
aboamr is on a distinguished road
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
36#
28 - 01 - 2009, 03:12 PM
الله يفتح عليك اخى الكريم ويجزيك خيرا وعفوا اخى اكرر سؤالى هل لى باسم شركة ترشحها لى تدير لى مبلغ فى الفوركس لحين الانتهاء من التدريب على الفوركس اسف ارجوك الافادة اخى الكريم للاهمية ولك الشكر
aboamr غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد عبدالمعـطي
مدير الموقع
الصورة الرمزية محمد عبدالمعـطي
 
تاريخ التسجيل: Jan 2008
المشاركات: 8,936
معدل تقييم المستوى: 10
محمد عبدالمعـطي تم تعطيل التقييم
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
37#
29 - 01 - 2009, 08:52 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboamr مشاهدة المشاركة
الله يفتح عليك اخى الكريم ويجزيك خيرا وعفوا اخى اكرر سؤالى هل لى باسم شركة ترشحها لى تدير لى مبلغ فى الفوركس لحين الانتهاء من التدريب على الفوركس اسف ارجوك الافادة اخى الكريم للاهمية ولك الشكر
قمت بالاجابة على سؤالك في الموضوع التالي
http://forum.borsaat.com/showthread.php?t=931&page=65
محمد عبدالمعـطي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0
marwa el tohame is on a distinguished road
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
38#
08 - 02 - 2009, 01:26 AM
thxxxxxx
marwa el tohame غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0
sharkpop is on a distinguished road
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
39#
25 - 02 - 2009, 06:19 PM
معلش ياجماعة انا كمان عايزاجابة نفس سؤال العضوM.S.E اعمل إية علشان اتعلم البرصة
انا اسف انى بشغل الناس بالموضوع دة
وياريت شرح برنامج FXCM Trading station شرح مكتوب لانى مش فاهم حاجة من الفيل اللى محطوط على الرابط وشكرا
sharkpop غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية محمد عبدالمعـطي
مدير الموقع
الصورة الرمزية محمد عبدالمعـطي
 
تاريخ التسجيل: Jan 2008
المشاركات: 8,936
معدل تقييم المستوى: 10
محمد عبدالمعـطي تم تعطيل التقييم
افتراضي رد: العملات التي يتم تداولها في سوق الفوركس
40#
25 - 02 - 2009, 11:35 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharkpop مشاهدة المشاركة
معلش ياجماعة انا كمان عايزاجابة نفس سؤال العضوM.S.E اعمل إية علشان اتعلم البرصة
انا اسف انى بشغل الناس بالموضوع دة
وياريت شرح برنامج FXCM Trading station شرح مكتوب لانى مش فاهم حاجة من الفيل اللى محطوط على الرابط وشكرا
ابدأ بقراءة دروس الفوركس للمبتدئين على الرابط التالي
http://forum.borsaat.com/showthread.php?t=18

وطبق ما تتعلمه على حساب تجريبي

شرح برنامج fxcm على الرابط التالي وبه شرح تفصيلي لجميع اجزاء البرنامج
http://borsaat.com/pageother.php?catsmktba=53

وبالتوفيق
محمد عبدالمعـطي غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
120, 2000, أخطاء, مقابل, لكل, black, الأمريكية, الأكثر, الين, اليورو, السوق, العالم, الفوركس, الإسترليني, اسم, بسوق, تعرف, بها, gbp, جدول, دون, رمز, سويسرا, على, وهي

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى الدروس التعليمية


04:50 AM