
رد: فوركس من 20 دولار إلى 1572882 فى21 صفقه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة max9593
بالنسبة لي أنا ، في هذه الرحلة لا أضع الأستوب اللوز بتاتا (لأننا بدينا من مبلغ صغير و هو 20 دولار فقط)
اليوم الصبح السعر أرتفع و ضرب الأستوب للبعض ولكن انا ما ضرب لأني مش واضع الأستوب أصلا ، والسعر نزل 200 نقطة وأقفلت الصفقة على ربح جيد ، والآن دخلت مرة أخرى حسب تعليماتك من نقطة 9973
و أن شاءالله نوصل للأهداف في هذه المرحلة
برافو عليك

أفضل حاجة إنك تتعامل مع الصفقة بس الأغلبية داخل فوركس ومش فاهم حاجة وبيضيع فلوسه
ماينفعش تدخل مجال وإنت مش هتقدر عليه
مثال بسيط لى حاولت أدخل مجال التصميم والجرافيك قبل الفوركس شوفت نفسى أفتقد للزوق والموهبة فى تصميم البانرات والمواقع والجرافيك وحاولت أتعلم بس لقيتها مش بتاعتى فلازم أسيب المجال فورا لإنى عرفت إنه مش تخصصى