• 1:57 مساءاً

انتى فيرس لاساليب الخدع والنصب والنفوس المريضه

موضوع مغلق
Like Tree136Likes

الصورة الرمزية فوركس نجد
عضو برونزي
الصورة الرمزية فوركس نجد

خبرة السوق: أكثر من 5 سنوات
فوركس نجد is on a distinguished road
افتراضي رد: انتى فيرس لاساليب الخدع والنصب والنفوس المريضه
71#
08 - 04 - 2016, 07:15 PM
http://forum.borsaat.com/t760075.html

الرابط اعلاه كان موضوع ناقد وساخر لما يحدث ولازال يحدث ...
ahmedqandeel likes this.

التوقيع

قال تعالى (فلا تزكوا أنفسكم هو أعلم بمن اتقى )

اللهم اغفرلي ولوالدي و للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات
فوركس نجد غير متواجد حالياً  

موقوف

ahmedqandeel is on a distinguished road
72#
09 - 04 - 2016, 04:01 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ana 3uDai مشاهدة المشاركة
متشكر جدا يا صديقي علي الدعايه المجانيه
بعترف ان النتائج دي خاصه بيا والحمد لله و كويس جدا انك جبت أراء الاعضاء وتعليقاتهم وبوصفهم لي برنس العرض والطلب والاعضاء دول بقالهم سنين يعرفوني و حاليا مشتركين معايا يعني لو كان في اي خلل او اي كذب كان علي الاقل واحد منهم اعترض علي النتيجه ولكن احنا الحمد لله صادقين وقد كلمتنا و ورشتي هنا بقالها حوالي سنه كامله تشهد عليا و شارتاتي بتتكلم عني يا حبيبي
متشكر مره تانيه و موفق
والخبر الوحش ليك اني عملتلك بان من جروبي لان الجواسيس ليس لهم مكان عندنا
حبيبى انت اللى داخل تعمل دعايه لنفسك ياقمر انا لم اذكرك ولم اشير اليك باى حال من الاحوال
رفعت الصور كنموذج وناقشت النموذج نفسه ووضحت بانه بغض النظر عن مصداقية صاحب الجروب من عدمها ووضحت لعله نظرك ضعيف عنوان المشاكه تحديث بعنوان اسمه الحمد لله انه فى ناس فاهمه
..................
واوعى تكون يازميل تعتبر انه كلمة العرض والطلب معناها ياحرام احتكار لك او لغيرك معلش لسه صغير ودى مراهقه فوركس بكره تكبر وتعقل وتفهم انه فى ناس تفهم قدك مليون مره ومتواضعين جدا
واوعى تزعل وتزمزق لما اقولك انك لسه صغير على الاقل بالنسبه لى لانك فعلا عمرك هنا الافتراضى فى الفوركس سنه و3 اشهر شوفت قد ايه انت لسه صغير قوى بالنسبه لى واكبر منك بيوم يعرف عنك بسنه اوعى تنسى بس
...............
حكاية انك عملت بان ده مش خبر وحش ومش جديد كمان لانه طبيعى الفيرس والانتى فيرس اعداء لا يلتقون
............
وشكرا لاحمد ريان انه حذف لفظك الغير مناسب وانا اكبر منك وبعلمك
يابنى ياحبيبى لسانك حصانك ان صنته صانك وان هنته هانك
والفاظ الشخص تنم عن بيئته التى صدر منها فكلما كانت الفاظك جميله كلما كان اصلك اجمل
بالتوفيق يازميل ولا اتمنى لك ولغيرك غير التوفيق بل وحسن التوفيق
ahmedqandeel غير متواجد حالياً  
الصورة الرمزية ana 3uDai
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية ana 3uDai

خبرة السوق: 3 الى 5 سنوات
ana 3uDai is on a distinguished road
73#
09 - 04 - 2016, 03:41 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedqandeel مشاهدة المشاركة
حبيبى انت اللى داخل تعمل دعايه لنفسك ياقمر انا لم اذكرك ولم اشير اليك باى حال من الاحوال
رفعت الصور كنموذج وناقشت النموذج نفسه ووضحت بانه بغض النظر عن مصداقية صاحب الجروب من عدمها ووضحت لعله نظرك ضعيف عنوان المشاكه تحديث بعنوان اسمه الحمد لله انه فى ناس فاهمه
..................
واوعى تكون يازميل تعتبر انه كلمة العرض والطلب معناها ياحرام احتكار لك او لغيرك معلش لسه صغير ودى مراهقه فوركس بكره تكبر وتعقل وتفهم انه فى ناس تفهم قدك مليون مره ومتواضعين جدا
واوعى تزعل وتزمزق لما اقولك انك لسه صغير على الاقل بالنسبه لى لانك فعلا عمرك هنا الافتراضى فى الفوركس سنه و3 اشهر شوفت قد ايه انت لسه صغير قوى بالنسبه لى واكبر منك بيوم يعرف عنك بسنه اوعى تنسى بس
...............
حكاية انك عملت بان ده مش خبر وحش ومش جديد كمان لانه طبيعى الفيرس والانتى فيرس اعداء لا يلتقون
............
وشكرا لاحمد ريان انه حذف لفظك الغير مناسب وانا اكبر منك وبعلمك
يابنى ياحبيبى لسانك حصانك ان صنته صانك وان هنته هانك
والفاظ الشخص تنم عن بيئته التى صدر منها فكلما كانت الفاظك جميله كلما كان اصلك اجمل
بالتوفيق يازميل ولا اتمنى لك ولغيرك غير التوفيق بل وحسن التوفيق
أنا لا يشرفني أرد علي واحد مثلك يمتلئ قلبه بالحقد و لكن انا الحمد لله خبرتي في المجال اكثر من 4 سنوات ولكن ورشتي هنا بدأت منذ سنه ومليئه بالتوصيات والشارتات اللي تخزي عين الحسود والحقود
وبالنسبه لقولك عني صغير فده شئ يشرفني لما يبقي سني 22 سنه وعندي علم يغرقك و سرعة تعلمي في هذا المجال تفوق سرعة حقدك وغلك
كل شئ واضح امام الجميع و تحليلاتي وتوصياتي يعرفها الجميع دون اي غرور الحمد لله نحن نعمل في صمت ولا عزاء للحاقدين .. نضف قلبك شويه انت هاجمت قبلي ناس محترمه منهم حماده سلام اللي علم اجيال و بعده ماريو و بعدين عدي .. انت كده بتختار الناجحين و بتنتقدهم باسلوبك المستفز مش عارف ليه بس اتوقع يكون دعايه ليك لانك اكتر من مره تضع نتائج ارباحك وتسوق ليها .. عموما بالتوفيق يا زميل بعيد عني
ana 3uDai غير متواجد حالياً  
عضو جديد

NoWay777 is on a distinguished road
74#
09 - 04 - 2016, 04:29 PM
اقتباس:
أنا لا يشرفني أرد علي واحد مثلك يمتلئ قلبه بالحقد و لكن انا الحمد لله خبرتي في المجال اكثر من 4 سنوات ولكن ورشتي هنا بدأت منذ سنه ومليئه بالتوصيات والشارتات اللي تخزي عين الحسود والحقود
وبالنسبه لقولك عني صغير فده شئ يشرفني لما يبقي سني 22 سنه وعندي علم يغرقك و سرعة تعلمي في هذا المجال تفوق سرعة حقدك وغلك
كل شئ واضح امام الجميع و تحليلاتي وتوصياتي يعرفها الجميع دون اي غرور الحمد لله نحن نعمل في صمت ولا عزاء للحاقدين .. نضف قلبك شويه انت هاجمت قبلي ناس محترمه منهم حماده سلام اللي علم اجيال و بعده ماريو و بعدين عدي .. انت كده بتختار الناجحين و بتنتقدهم باسلوبك المستفز مش عارف ليه بس اتوقع يكون دعايه ليك لانك اكتر من مره تضع نتائج ارباحك وتسوق ليها .. عموما بالتوفيق يا زميل بعيد عني
هو الحق يتقال فعلا شكله بيحب يصطاد ناس معينة يتكلم عليهم و فى نفس الوقت يحط نتايج صفقاته فمعناها انه بيقول للناس سيبكو منهم و تعالولي يعنى دعايا لنفسه
هههههههه
والله قولتله قبل كده بلاش تصطاد ناس معينة وبلاش اسلوب الشخصنة والنقد اللاذع ده و مفيش فايدة فيه
و برضو قولتله ده قسم تحليلات مش توصيات فطبيعي اى موضوع هنا للشارتات فقط مش للتوصيات وبرضو مش عاوز يسمع الكلام
ما عندك مشرفين هنا فى القسم واعضاء ايضا في نفس القسم ليهم مواضيع وبينزلو تحليلات وشارتات وبيقولو صفقة ضربت استوب او حققت هدف ليه مش بتقولهم اعملو حساب زولو و كشف صفقات و مش عارف ايه
وكمان انت جايب سكرين شوت لكلام عالفيس و كلام عالواتس المفروض تتكلم هنا عن اى موضوع فى المنتدي مش تجيب مواضيع و جروبات خارج المنتدي و تقول بعمل بيها مثال
على كده بقى ما عندك الاف الجروبات هتفضل تجيب جروب جروب و ترد عليه هنا؟
المفروض يا استاذ احمد قنديل ميبقاش نقدك بالطريقة دى والا فعلا اكيد قصدك من كده هو الدعايا لنفسك
كمان حاجة تانية مينفعش تقلل من قيمة اللى ادامك عشان صغير فى السن وانت اكبر منه
ده الكبير بيتعلم من الصغير مفهاش حاجة
و مفيش انسان كبير يعرف كل حاجة فى الدنيا بالعكس لما واحد فى سن صغير ويكون كويس فى شغله و عبقري ده احنا نرفعله القبعة
عموما ربنا يهديك يا استاذ احمد قنديل
والهداية مش وحشة احسن تفتكري انى بقصد كلام وحش ولا حاجة بالعكس يارب يهديك ويهديني ويهدينا جميعا يارب
NoWay777 غير متواجد حالياً  

الأرستقراطي is on a distinguished road
75#
09 - 04 - 2016, 04:49 PM
اقتباس:

اصبر على كيد الحسود فإن صبرك قاتله

كالنار تأكل بعضها ان لم تجد ما تاكله

كبّر دماغك حبيبي عدي واعتذر اني حشرت نفسي بالموضوع

ما توقعت انه فيه ناس ضاربها فيروس الحقد والحسد بهذا الشكل

بالتوفيق يا عمو ولا تنسى تبعت لي رابط الواتس اب

اتشرف بمتابعتك والاستفادة من توصياتك يا جميل
Abu Ali Abu Taher likes this.
الأرستقراطي غير متواجد حالياً  
موقوف

76#
09 - 04 - 2016, 04:51 PM
اقتباس:
مش بقولك الفاظ الشخص بتدل على البيئه التى صدر منها
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NoWay777 مشاهدة المشاركة
هو الحق يتقال فعلا شكله بيحب يصطاد ناس معينة يتكلم عليهم و فى نفس الوقت يحط نتايج صفقاته فمعناها انه بيقول للناس سيبكو منهم و تعالولي يعنى دعايا لنفسه
هههههههه
والله قولتله قبل كده بلاش تصطاد ناس معينة وبلاش اسلوب الشخصنة والنقد اللاذع ده و مفيش فايدة فيه
و برضو قولتله ده قسم تحليلات مش توصيات فطبيعي اى موضوع هنا للشارتات فقط مش للتوصيات وبرضو مش عاوز يسمع الكلام
ما عندك مشرفين هنا فى القسم واعضاء ايضا في نفس القسم ليهم مواضيع وبينزلو تحليلات وشارتات وبيقولو صفقة ضربت استوب او حققت هدف ليه مش بتقولهم اعملو حساب زولو و كشف صفقات و مش عارف ايه
وكمان انت جايب سكرين شوت لكلام عالفيس و كلام عالواتس المفروض تتكلم هنا عن اى موضوع فى المنتدي مش تجيب مواضيع و جروبات خارج المنتدي و تقول بعمل بيها مثال
على كده بقى ما عندك الاف الجروبات هتفضل تجيب جروب جروب و ترد عليه هنا؟
المفروض يا استاذ احمد قنديل ميبقاش نقدك بالطريقة دى والا فعلا اكيد قصدك من كده هو الدعايا لنفسك
كمان حاجة تانية مينفعش تقلل من قيمة اللى ادامك عشان صغير فى السن وانت اكبر منه
ده الكبير بيتعلم من الصغير مفهاش حاجة
و مفيش انسان كبير يعرف كل حاجة فى الدنيا بالعكس لما واحد فى سن صغير ويكون كويس فى شغله و عبقري ده احنا نرفعله القبعة
عموما ربنا يهديك يا استاذ احمد قنديل
والهداية مش وحشة احسن تفتكري انى بقصد كلام وحش ولا حاجة بالعكس يارب يهديك ويهديني ويهدينا جميعا يارب
زمان عند الجيران لما قالوا انى ببحث عن الشهره لم املك دليل ينفى هذا الاتهام الا ان اطلب منهم ايقاف العضويه وبالفعل تم وانتهى الامر
الان تحب اطلب نفس الطلب من بورصات علشان اثبت لك انى مش عايز دعايه
طيب ازيدك انى لو وجدتنى فى يوم من الايام استفدت بدولار واحد مما اكتب او عملت جروب او اعلنت ادارة حسابات او حتى كملت فى الزولو قول ساعتها ما يحلو لك
اما الان الواقع يتكلم من يدير من يبيع توصيات من يبيع الوهم ومن يوهم الناس انه ناجح اكثر من اللازم
وبالمناسبه اللى عايز دعايه لازم يكون مرهم اللسان ولا يستجدى عداوة احد ولكن كما ترى طريقى الذى اسعى فيه لا يحصد الا عداوة الفيروسات والمطبلين فما الدعاية فى ذلك
كونى برفع حساب زوزو علشان لازم ابدأ بنفسى مش اكتر بدل ما ادعو الناس لشىء خيالى مش موجود
وفى نفس الوقت ردا على كل من اوهمته نفسه انى خسران وبحقد على الناجحين
على اية حال
يجب ان يسعى الانسان لما يؤمن به
وضعوا الشروط القصوى لتضمن لكم انى لا اريد لا دعايه ولا شهره ولا مصلحه وانا ملتزم بها تماما
K.o
عضو نشيط جدا

K.o is on a distinguished road
77#
09 - 04 - 2016, 06:35 PM

سبحان مغير الأحوال
احمد ريان likes this.
K.o غير متواجد حالياً  
موقوف

78#
09 - 04 - 2016, 08:05 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة K.o مشاهدة المشاركة

سبحان مغير الأحوال
ابدا الحال لم يتغير ولكن الناس مبتحبش كلمة الحق. انا راي كما هو تخيل هما افضل ورشتين يعملون في نظري. ولكن صدموني بمجرد تسليط الضوء علي بعض السلبيات.وكما تري فعلا كلمة الحق ثقيله.دور الانتي فيرس فصل الفاشل من الناجح ثم فلترة الناجح نفسه لتعرف تقييمه الحقيقي فلا يخادعنا حتي لو ناجح.فما العيب فيما اقول غير انه حق.
K.o likes this.
عضو فـعّـال

تأبط خيرا is on a distinguished road
79#
09 - 04 - 2016, 11:29 PM
المشكلة في الانتي فايروس انه فايروس خطير لكن من نوع وجنس وفصيلة مختلفة ..........

وكفى لن أزيد أكثر
Abu Ali Abu Taher likes this.
تأبط خيرا غير متواجد حالياً  
موقوف

Abu Ali Abu Taher is on a distinguished road
80#
09 - 04 - 2016, 11:41 PM
في بداية الأمر كنت اعتقد انك بالفعل تريد تمييز الخبيث من الطيب و تحذر المبتدأين من الوقوع في شراك المحتالين

لكن للأسف الشديد تبين الآن و مما لا يدع مجالا للشك انك جرثومة خبيثة جدا و تحمل في نفسك حقدا رهيبا جدا
Abu Ali Abu Taher غير متواجد حالياً  

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام