
رد: عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك
توقعاتك اكتر من 85 % فى محلها ماشاء الله
برافو تريكه وربنا يجعل هذا العمل فى ميزان حسناتك
الاسهم النهارده اللى قولت عليها جابت ال5% فى نفس الجلسه
انا مازلت محبوس فى اجواء كنت عارضه على حاجه وتمنين قرش ومعرفتش ابيع لان ابتدا فى النزول
اتمنى اعرف وجهه نظرك ؟؟
لان فى حاله خروجى من السهم ودخلت فى الاسهم المرشحه كان هبقى فى مكسب كويس والحمد لله على كل شىء وقدر الله ماشاء فعل
جزاك الله خير اخى حسام