• 1:43 مساءاً

عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك

Like Tree1Likes

عضو نشيط
ابو تريكة is on a distinguished road
27 - 12 - 2009, 06:59 AM
ابو تريكة غير متواجد حالياً  
Thumbs up عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك
بسم الله الرحمن الرحيم اتمنى من الله ان يكون هذا الباب مفيد لحضراتكم جميعا باذن الله سنقوم بترشيح تلت او اربع اسهم ذهبية يوميا وسنعمل بمبدا تحقيق مكسب من 7 الى 10% من اى سهم بيع فورا وبارك الله فيما رزق والفرص لا تنتهى وسابدا علطول مع حضراتكم الاسهم المرشحة بقوة للشراء بها جلسة اليوم الاحد 27/12/2009 بامر الله وهى كالاتى
1/ سهم ليفت سلاب فى حدود 32 جنية و60 قرش تقريبا وحسب سير الجلسة
2/ سهم ايكون فى حدود 11 جنية و55 قرش تقريبا وحسب سير الجلسة
3/ سهم اية اى سى فى حدود 133 قرش تقريبا وحسب سير الجلسة
4/ واخيرا سهم كابو فى حدود 153 قرش تقريبا وحسب سير الجلسة
مع خالص تمنياتى لكم بتحقيق مكاسب جيدة وسريعة من تلك الاسهم باذن الله اخوكم محمد

عضو نشيط

Thumbs up رد: عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك
2#
27 - 12 - 2009, 07:06 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو تريكة مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم اتمنى من الله ان يكون هذا الباب مفيد لحضراتكم جميعا باذن الله سنقوم بترشيح تلت او اربع اسهم ذهبية يوميا وسنعمل بمبدا تحقيق مكسب من 7 الى 10% من اى سهم بيع فورا وبارك الله فيما رزق والفرص لا تنتهى وسابدا علطول مع حضراتكم الاسهم المرشحة بقوة للشراء بها جلسة اليوم الاحد 27/12/2009 بامر الله وهى كالاتى
1/ سهم ليفت سلاب فى حدود 32 جنية و60 قرش تقريبا وحسب سير الجلسة
2/ سهم ايكون فى حدود 11 جنية و55 قرش تقريبا وحسب سير الجلسة
3/ سهم اية اى سى فى حدود 133 قرش تقريبا وحسب سير الجلسة
4/ واخيرا سهم كابو فى حدود 153 قرش تقريبا وحسب سير الجلسة
مع خالص تمنياتى لكم بتحقيق مكاسب جيدة وسريعة من تلك الاسهم باذن الله اخوكم محمد
يارب يحوز الابا اعجاب حضراتكم واى استفسارحول الاسهم والسوق هتلاقونى دوما تحت امركم فى كل وقت واخيرا لهواة الزيرو بامكانهم متابعة سهم بايونيرز القابضة اليوم والشراء لمن اراد حول 6 جنية و85 قرش تقريبا والبيع عند 7 جنية و30 قرش تقريبا مع خالص تمنياتى لكم جميعا بالتوفيق والنجاح وبجلسة سعيدة وموفقة علينا جميعا يارب نجم النجوم وامير القلوب (( محمد ابو تريكة)) اخوكم محمد نصر
عضو نشيط

افتراضي رد: عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك
3#
28 - 12 - 2009, 11:21 AM
الاخوة الكرام الى انت تنتهى صفقة موبينيل والى ان يحل الاخ نجيب سويرس من مشاكلة مع الضرائب فى الجزائر والتى تقدر بحوالى 180 مليون دولار فهنكتفى بالاسهم اللى رشحناها الى الامس ونتابعها كويس ومع اى ارتدادة سنبيع كما اتفقنا على مبدا من 7 الى 10% مكسب من السهم بارك الله فيما رزق وهناك سهم واحد فقط وهو للمتابعة فقط اليوم وهو سهم شارم دريمز للاستثمار السياحى حال تنفيذة فوق ال 14 جنية وبفوليوم معقول فقط فى تلك الحالة يمكننا الدخول فية بامان غير كدة هنتفرج فقط ونتابع لان كسر اوراسكوم تيليكوم ال24 اكيد هنشوف ال 22 جنية وربما ال 20 جنية كما حدث العام الماضى بعد الازمة المالية العالمية فلنصبر على تلك الفترة وبعدها كل الخير لنا بامر الله واخيرا جلسة موفقة وسعيدة عليكم جميعا (( ابو تؤيكة )) والله ولى التوفيق
موقوف

emy_tmk is on a distinguished road
4#
29 - 12 - 2009, 12:36 PM
طيب ايه رئيك فى اليكو انا واخداه على سعر 4 جنيه من مده طويله وسمعت انه هيرجع يرفع يا ترى الكلام ده صح ولا ابيع ولو بعت ابيع عند سعر كام
emy_tmk غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

5#
30 - 12 - 2009, 05:37 AM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emy_tmk مشاهدة المشاركة
طيب ايه رئيك فى اليكو انا واخداه على سعر 4 جنيه من مده طويله وسمعت انه هيرجع يرفع يا ترى الكلام ده صح ولا ابيع ولو بعت ابيع عند سعر كام
اختى الفاضلة اليكو وكل اسهم الخارج مرت بحالة هبوط وتصحيح عنيف جدا وفى جلسات قليلة لذلك اتوقع لاسهم سوق الخارج بان ردتها ستكون قوية وايضا سريعة وايضا فى عدة جلسات دة بوجة عام ولكن متى الارتدادة اعتقد والله اعلى واعلم مع بداية العام الميلادى الجديد 2010 وكل سنة وحضرتك والجميع بالف خير والكلام اللى بيقال فى البورصة كتير ولكن للاسف كلة من غير شفافية فبلاش حكاية المستهدفات دى وكمان السعر اللى اسبح عالى لانة الان بقى ب150 قرش تقريبا تصبحتى لكى ولغيرك بالمتاجرة الدائمة بنصف كميتك فى السهم وتعملى تريدات دائمة حتى تعملى متوسطات وايضا تعوضى الخسارة باسرع وقت دون الانتظار الطويل لسعرك ال4 جنية ممكن يجى وممكن ميجيش ملهاش حل تالت واسف لتغيبى اخر يومين لظروف خاصة ولكم اقدم سهمين مرشحين وبقوة للشراء بهم جلسة باكر الاربعاء 30/12/2009 بامر الله وهم
1/ سهم المصريين للاسكان والتنمية والتعمير فى حدود 4 جنية و80 قرش تقريبا وحسب ير الجلسة
2/ سهم المصرية لصناعة النشا والجلوكوز فى حدود 16 جنية و60 قرش تقريبا وحسب سير الجلسة
وتقبلو خالص شكرى واحترامى وتقديرى لكم جميعا وجلسة موفقة وسعيدة علينا جميعا بامر الله (( امير القلوب --- ابو تريكة ))
موقوف

caser is on a distinguished road
6#
30 - 12 - 2009, 10:17 PM
موقع المتابعة اللحظية ....مجرب 100%
فارق اقل من 30ثانية مدقق100%
هذا هو الرابط
[عذراً, فقط الأعضاء يمكنهم مشاهدة الروابط ]
اتمنى ان ينال اعجابكم ....
وشكرا
caser غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

7#
18 - 11 - 2010, 02:27 AM
طالت الغيبة بيننا ولكن دة غصب عنى وسفرى خارج البلاد وبتمنى تكون العودة حميدة ويكون بابى المتواضع بمثابة اضافة حقيقية لمنتدى البورصة المصرية بجد وليس كلام انشاء وخلاص والله المعين والموفق يارب
هعيد بعض الكلام المختصر عنى بسرعة جدا بقالى 10 سنين بمجال البورصة دبلومة مضارب محترف من شركة بريمير؟
مش هكتر توصياتى باسهم للشراء يوميا فى الجلسات نتاج خبرات طويلة وايضا معلومات عامة وخاصة ليا وكذلك بعض التحليلات الفنية؟
وسابداء معكم اخواتى الكرام بترشيح سهمين للشراء بهم جلسة باكر الخميس 18/11/2008 بامر الله واسف نسيت اقولكم كل عام وانتم بخير جميعا وعيد اضحى مبارك على الجميع والاسهم هى
1/ المجموعة المصرية العقارية وسعر الشراء مبحددوش افضل تركة لحضراتكم حسب سير الجلسة وكل واحد وشطارتة بقى فى التقاط السهم باقل سعر ممكن خلال الجلسة؟
2/ سهم راكتا للورق برضو بسيب سعر الشراء لحضراتكم حسب سير الجلسة؟
بتمنى للجميع جلسة موفقة وسعيدة ونفسى اى حد يدخل الباب ويشوف تلك التوصيات يجرب معايا ولو ب100 سهم ويبقى يحكم بعدها؟ والاهم من ذلك تفاعل حضراتكم ومشاركتكم الفعالة والهادفة بالباب بتمنى ان الامر ميطولش اوى واجد تفاعلا جيدا من حضراتكم والله ولى التوفيق

عضو جديد

omar1682001 is on a distinguished road
8#
20 - 11 - 2010, 06:53 PM
حمد الله على السلامة أ / ديكا .....معلش لم أعلم برجوعك من السفر الا اليوم

كل عام وحضرتك بخير .
omar1682001 غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

9#
22 - 11 - 2010, 04:44 AM
الاخوة الاعزاء لكم خالص الاحترام والتقدير واليكم الاسهم المرشحة للشراء بها جلسة باكر الاثنين 22/11/2010 بامر الله وهى
1/ سهم راكتا للورق وزى ما قولت سابقا سعر الشراء بتركة لحضراتكم انتم تحددوة حسب سير الجلسة ؟؟
2/ سهم الوطنية لمنتجات الذرة وايضا سعر الشراء متروك لحضراتكم ايضا ؟؟
ويارب تكون تلك الاسهم سبب فى مكاسب جيدة لحضراتكم جميعا بامر الله تعالى
وربنا يوفق الجميع وجلسة سعيدة وموفقة علينا جميعا بامر الله ؟
:con fused2:
عضو جديد

Mondyelearch is on a distinguished road
10#
22 - 11 - 2010, 05:43 PM
نشكرك على المجهود
Mondyelearch غير متواجد حالياً  

جديد مواضيع منتدى البورصة المصرية