• 6:49 مساءاً

عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك

Like Tree1Likes

عضو جديد

ندا صادق is on a distinguished road
افتراضي رد: عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك
41#
30 - 11 - 2010, 09:55 PM
سهم شينى الذى قام الاخ حسام بترشيحه ...هو من الاسهم القويه فنيا ..والسهم فى اتجاه صاعد ان شاء الله ..,للحقيقه هو فى محفظتى من قبل ترشيح الاخ حسام له ..وأتمنى من الاخ ا الذى يهاجم أستاذ حسام انه يتقى الله ...يكفى ترشيحه الرائع لسهم راكتا ..ذلك السهم الاعجوبه الذى يظهر فى اى رسم بيانى بوضوح اتجاهه الصاعد .
ندا صادق غير متواجد حالياً  

عضو جديد

42#
30 - 11 - 2010, 10:00 PM
استاذ حسام ...لك منى تلك الحكمه ... ذوو النفس الدنيئة, يجدون اللذة في التفتيش عن أخطاء العظماء
عضو جديد

43#
01 - 12 - 2010, 01:37 AM
انت بجد شخصيه غريبه جدا يا استاذ احمد ؟؟؟؟؟
عضو جديد

44#
01 - 12 - 2010, 01:41 AM
انا قمت بكتابه حكمه اعرفها ..ولا ارى ان بها اى الفاظ هابطه ؟؟؟وانا فعلا شخص مختلف عن صاحب هذا الباب ..وبحد انت شخص غريب جدا .
عضو جديد

45#
01 - 12 - 2010, 01:51 AM
استاذ حسام ...لدى رأى ارجو ان لاتهتم به ان لم يلقى اى قبول لديك ..وهو الاهتمام ومتابعه السهم الذى تقوم بترشيحه ..لانك فقدت الكثير من عدم متابعتك فنيا لسهم راكتا ..ارجو ان تتقبل رأى لمشاركه وقعت بالصدفه على ذلك المنتدى . فعلا كان بالصدفه .ولك جزيل الشكر
عضو جديد

عمرو احمد22 is on a distinguished road
46#
01 - 12 - 2010, 01:55 AM
الاستاذ ندا
اخر مره ادخل هذا الباب
لان مجرد الكتابه فى هذا الباب يجعل لهذا الباب قيمه وهو على غير الحقيقه
لان ببساطه
باب لا يدخله احد لماذا اعترض على توصيات ديكا
انا اقدم اعتذاراتى لديكا واكيد اى حد هيدخل الباب او يعرف مين ديكا اكيد هو عارف هيعمل ايه
وعلشان مبقاش غريب افضل الابتعاد تضامنا مع باقى اعضاء منتدانا الغالى عن هذا الباب
عمرو احمد22 غير متواجد حالياً  
عضو جديد

47#
01 - 12 - 2010, 02:10 AM
استاذ أحمد لدى سؤال بسيط ..هل من الممكن ان تثبت لى انك اسمك احمد ؟؟؟او تثبت لى انك لست شخص مسالم ..نحن هنا جميعا خلف شاشه .وانت الذى عليك البينه الان لو لديك دليل مؤكد على كلامك مع انى لا اعلم من هو ديكا فتفضل به بهدوء ..ولكن لو انه مجرد شك لديك فارجو من سيادتك عدم الزامنا به ..انا دخلت هنا بالصدفه ولك ان تصدق او لا تصدق ووجدت استاذ حسام ودكتوره منى بيتكلموا على اسهم فعلا انا كنت اخترتها للمضاربه .ليس اكثر .
عضو نشيط

ابو تريكة is on a distinguished road
Thumbs up رد: عاوز تكسب دايما نظرة من فضلك
48#
01 - 12 - 2010, 12:06 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ندا صادق مشاهدة المشاركة
استاذ أحمد لدى سؤال بسيط ..هل من الممكن ان تثبت لى انك اسمك احمد ؟؟؟او تثبت لى انك لست شخص مسالم ..نحن هنا جميعا خلف شاشه .وانت الذى عليك البينه الان لو لديك دليل مؤكد على كلامك مع انى لا اعلم من هو ديكا فتفضل به بهدوء ..ولكن لو انه مجرد شك لديك فارجو من سيادتك عدم الزامنا به ..انا دخلت هنا بالصدفه ولك ان تصدق او لا تصدق ووجدت استاذ حسام ودكتوره منى بيتكلموا على اسهم فعلا انا كنت اخترتها للمضاربه .ليس اكثر .
اسف لتاخرى عليكم ولكن والله لقد اصتدمت بعربية وانفى اكسرت ؟
ولكم اقدم سهم الشراء الوحيد المرشح للشراء بة جلسة اليوم الاربعاء 1/12/2010 بامر الله وهو ---

1/ سهم سبينالكس

ومبروك على التعمير للى دخل معنا؟ وفى انتظار البقية بامر الله ومش هرد على اى حد دماغة فاضية لانى مش فاضى اساسا لاى كلام فارغ انا بقدم اللى عندى واللى عاوز ياخد بية اهلا وسهلا واللى مش عاوز يريح ويستريح وميدخلش الباب من اصلة؟
وللاخ اللى اسمة عمرو دة صبرك عليا

التوقيع

يارب الكون ارزقنا جميعا من حيث لا نحتسب اللهم امين

ابو تريكة غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

49#
01 - 12 - 2010, 02:00 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام عفروتو مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته حضرتك ذكرت توصية المنتجعات على 2 جنيه و2قروش والبيع اليوم على اساس 2 جنيه و 23 قرش كيف ذلك والسهم لم يتجاوز 2 جنيه و 5 قروش
على العموم انا ناوى ادخل بأذن الله اليوم 30/11/2010 على سهم شينى بكمية بسيطة واتمنى التوفيق من عند الله
يا اخى اسلام اتقل شوية على المنتجعات وبعدين سعر ال 2 جنية و23 قرش دو قولت انة مستهدف وليس انة هيعملها امس او اليوم؟
الا لما الميكرز بتاعة ينوى وللاسف انة بيمشى مع الاو تى لارتباطهم ببعض ؟؟
انا دخولك شينى باسعار الان جيد جدا بس بنصحك انت والجميع بوجود سهم سبينالكس معنا الايام القادمة
للاخ عمر 22 شوف شينى الان بتعمل اية ؟
والناس كلها عاقلة وفاهمة كويس اوى فمتحاولش لانك مش تهلاقى هنا حاطط سهم هفء ابدا؟
لاقطع الطريق بالمرة على امثالك بان لا ينطقو حرفا واحدا ؟
وبعدين يا اخى انا مش عاجبك والباب مش عاجبك ونازل ديكا ديكا؟ اللى محدش هنا يعرفة غيرك انت والشلة اياها؟
وبعدين انا لو مبفهمش مخدش لقب مستثمر محترف فى اقل من 20 يوم فى منتديات اخرى كثيرة؟
لذلك دعنا نعمل هنا بهدوء وسكينة وشوف مصلحتك انت فين بدل ما بضيع وقتك ووقتنا على كلام فارغ؟
الناس عايزة اللى يفيدها ويكسبها مش كلام انشل؟
يااخى عندك حب الخير الكبير اوى دة للناس بتخويفهم منى ومن توصياتى واللى قولت امس ان فى اسعار وفى شاشة وهى الحكم بينى وبينكم عاوز اية اكتر من كدة انت وامثالك من هدامين النجاح؟
مش هقولك اتقى الله بقى شوية فى نفسك اولا وفينا ثانيا لانك بتخرجنا عن تركيزنا وبتشيل وزرنا وهتتحاسب علية يوم الحساب دة اكيد؟
يا سيدى الفاضل برجاء وبعد اذن الجميع والادارة المحترمة الواعية
(( مش عاجبك الباب وتوصياتة لا تدخلة من اساسة انما تدخل بس لترويع الناس يبقى منين والنبى اللى يتقى الله لاصحاب العقول النيرة؟ ))
لو سمحت لا تدخل او تشارك بابى مرة اخرى وسوف تاابلغ الادارة بكل مشاركاتك السيئة والخارجة تماما عن قوانين اى منتدى اقتصادى محترم؟
اخوكم حسام
واسمى حسام وليس ديكا لانة كان اسم ظهور فقط لاغير فى احد المنتديات؟
وكفاية بقى كدة مزهقتوش سنة ونص بتلفو كل المنتديات ورايا ؟
اللهم لا اعتراض ويارب اسهمنا تصعد جميعا ؟
حتى ينتصر الحق ويزهق الباطل اللهم امين؟
اخوكم حسام

التوقيع

عضو نشيط

50#
01 - 12 - 2010, 04:23 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام عفروتو مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته حضرتك ذكرت توصية المنتجعات على 2 جنيه و2قروش والبيع اليوم على اساس 2 جنيه و 23 قرش كيف ذلك والسهم لم يتجاوز 2 جنيه و 5 قروش
على العموم انا ناوى ادخل بأذن الله اليوم 30/11/2010 على سهم شينى بكمية بسيطة واتمنى التوفيق من عند الله
يا باشا انا مبذكرش سعر شراء من اسبوع واكتر وراجع الباب؟
كونك اشتريت على 2 جنية وقرشين تمام؟ لان لو الجلسة اصلا كان 2 فلات ؟ مفرقتش كتير اوى يعنى ؟
اما البيع دة متروك ايضا لحضراتكم ووضحت سياستنا هنا وراجع اخر صفحتين بعمل مستهدف وهو 5% اب نبيع علية وبارك الله فيما رزق؟
5% دون لا قدر الله نبيع ايضا عليها وهنا بتكون ستوب لوس ؟
دة من اسس الباب اللى حطناها اول امس ؟ فرجاء مراجعة الباب والمشاركات بدقة اكتر؟
ولما بقول مستهدف ؟ ربنا وحدة وميكرز السهم اللى يعلمون هيجى متى اليوم غدا بعد غد؟؟ ولكن فى الاخر بيجى وبزيادة لان نيتنا صافية؟
زى راكتا من تانى توصية وكانت ب14 فلات ذكرت جنبها ومستهدفها الاولى 16 جنية و30 قرش ؟ جابها وعداها بل واخترق ال 17 فلات ؟
ولكن بعد مرور 5 جلسات تقريبا من اخر توصية لراكتا؟
وزى ما قولتلك اصبر شوية على المنتجعات خصوصا انها تسير مع الاو تى دوما ؟ وبعدين دعم المنتجعات هو 190 قرش ولم يصل حتى للقرب منها يبقى بيجمع على 198 قرش الى 2 فلات لانطلاق جولة جديدة لاعلى بامر الله ؟
وياريت لو خدت شينى تكون اخدتة امس وعلى فكرة اول توصية لشينى كا اقل سعر 5 جنية ونص ؟يعنى من دخل شينى دخل بمتوسط شراء عموما فى حدود 5 جنية و65 قرش ؟
المهم السهمين جيدين ولا تقلق وسيردو بسرعة جدا مع اول طلعة كويسة للسوق بوجة عام يارب يكون غدا اللهم امين؟
اخوك حسام

التوقيع

جديد مواضيع منتدى البورصة المصرية