اهلا ياشباب كنت عايز اخد رايكم فى حاجه كده عايز اعملها
كنت احيانا اقابل اشخاص عندهم صعوبه تفعيل اكونتهم سواء ف شركات فوركس او بنوك الكترونيه
لعدم توافر لديهم الاوراق
طيب انا كنت بعمل عده مشاريع منتنوعه من سنين واملك معى على جهازى
بطاقات شخصيه وباسبورتات متصوره اسكانر بجودات عاليه
لم يتم استخدامهم فى شي
كل بطاقه شخصيه متصوره من الجانبين ومعها باسبورت بنفس البيانات
هل استطيع الاستفاده وفى نفس الوقت الافاده لااى شخص يحتاج هذا الامر
هل استطيع مثلا ان ابيعهم لو اى شخص يريد
طيب بكم ابيع البطاقه ومعها الباسبور
ساعات بيقابلنى اشخاص عايزين يفعلوا اكونتات للحصول على بونص من شركات الفوركس
موضوع للنقاش