
رد: ( مطلوب ) مؤشر لرسم خطين
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير محمد ارمان
تم عمل المطلوب
ارجو التجربة
تحياتى
اخى سمير .. بارك الله فيك
عند وضع المؤشر على فريم الحالى لايقوم بظهور اى خط ..
شارت توضيحى
ولما غيرت الفريم لفريم مختلف 4 ساعات
اظهر خط واحد فقط ( خط الشراء )
شارت توضيحى
.
.
تحياتى
التوقيع
سبحان الله وبحمده *سبحان الله وبحمده *سبحان الله وبحمده *
سبحان الله العظيم *سبحان الله العظيم *سبحان الله العظيم *
استغفر الله العظيم *استغفر الله العظيم *استغفر الله العظيم *
.................................................. ..