تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: USA
المشاركات: 299
خبرة السوق: اكثر من 10 سنوات
معدل تقييم المستوى:
15

رد: المتاجره بالبيتكوين والعملات المشفره
انا ان شاء الله ناوى اشحن حساباتى الايام اللى جايه , وحعاود الاستثمار فى العملات المشفره ,
كده النظره الصعوديه اتاكدت بالنسبه ليه , مع انى مكنتش متوقع الصعود السنه دى ,
بس بعد تحليل شارت البيتكوين , فاتاكدت ان الموجه اللى بدات من اول السنه دى الموجه الرابعه , والنهارده بدانا الصعود واعتقد ان القاع اللى اتكون حيكون قاع السنه دى , كنت عايز ارفع شارت توضيحى , بس انا بكتب من التابلت وانا بره المنزل والمكتب . ممكن لما ارجع ابقى ارفع شارت .
انا قررت ادخل بنص المبلغ اللى معايه ولو السعر خالف توقعاتى , فحدخل العام القادم بالنص التانى , بالتوفيق للجميع .
دى مش دعوه للشراء , دى مجرد وجهة نظر شخصيه .
التوقيع
﴿ وَمَا بِكُمْ مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ﴾