• 7:34 مساءاً
logo




تكميل تقتطع لنفسها نسبة من الارباح

إضافة رد
Like Tree139Likes

الصورة الرمزية أحـمـد
عضو محترف
الصورة الرمزية أحـمـد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 9,841
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 19
أحـمـد is on a distinguished road
افتراضي رد: تكميل تقتطع لنفسها نسبة من الارباح
61#
26 - 10 - 2017, 05:17 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali88 مشاهدة المشاركة
لاحظت مؤخرا خصوصا وقت الاخبار
و كنت متوقع انه المشكلة من عندي حتى اني حذفت المنصة و اعدت تثبيتها
حصلت معايا قبل كده وتجنبت التداول مع الاخبار
بس لما المنصة هنجت اليوم كان بعد الخبر بقترة
لما الكيبل هبط 30 نقطة فى شمعة الدقيقة
انا كنت بايع وماعرفتش اغلق الصفقة
ورجعت اشتغلت بعد مالسعر رجع للاعلى

واللى يغيظ الشموع كامله مافيش جابات قال يعنى المنصة شغاله ومش توقفت
ali88 likes this.

التوقيع

قال المتنبى

فإن سمعت كلاماً فيك جاوزه ... وخل قائله في غيه ساري
فما تبالي السما يوماً إذا نبحت ... كل الكلاب وحق الواحد الباري
لو كل كلب عوى ألقمته حجراً ... لأصبح الصخر مثقالاً بدينار
أحـمـد غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
الدولة: Jordan
المشاركات: 2,178
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
ali88 is on a distinguished road
افتراضي رد: تكميل تقتطع لنفسها نسبة من الارباح
62#
26 - 10 - 2017, 05:20 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمـد مشاهدة المشاركة
حصلت معايا قبل كده وتجنبت التداول مع الاخبار
بس لما المنصة هنجت اليوم كان بعد الخبر بقترة
لما الكيبل هبط 30 نقطة فى شمعة الدقيقة
انا كنت بايع وماعرفتش اغلق الصفقة
ورجعت اشتغلت بعد مالسعر رجع للاعلى

واللى يغيظ الشموع كامله مافيش جابات قال يعنى المنصة شغاله ومش توقفت
اخي احمد
كنت سألتك بمشاركة سابقة عن fxdd شوف لو سمحت
تحياتي
أحـمـد likes this.
ali88 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية أحـمـد
عضو محترف
الصورة الرمزية أحـمـد
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
المشاركات: 9,841
خبرة السوق: 6 شهور الى سنة
معدل تقييم المستوى: 19
أحـمـد is on a distinguished road
افتراضي رد: تكميل تقتطع لنفسها نسبة من الارباح
63#
26 - 10 - 2017, 05:31 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ali88 مشاهدة المشاركة
صباح الخير يا احمد....
فعلا فتحت عيني على الموضوع المهم ....و كنت من الأشخاص الذين نصحوك بالشركة ....لكن للاسف كما يقول المثل(عمر الزين ما كمل)...
اريد نصيحتك بالنسبة لشركة fxdd و بالمناسبة عاملين عروض بونص جيدة.....
لكن مشكلتهم بالنسبة لي هي اقتطاع نسبه 40 دولار على ما اعتقد بعد اي عملية سحب أولى بالشهر....
انا من عادتي بحب اسحب اول بأول لما يخفف من الضغط النفسي بالنسبة لي و لكي لا أتعرض لأي عملية نصب من الشركات لعدم ثقتي بأي شركة و هذا رأي شخصي.....
كيف يمكن التغلب على هذا الموضوع؟
تحياتي لك
بخصوص السحب حقولك انا بعمل ايه
انت دلوقتى معاك حساب اودعت به واستلمت بونص
تقدر تفتح حساب تانى وتحول عليه الارباح اول باول
وتسحب منه مرة واحدة فى الشهر بدون اى مصاريف
ali88 likes this.

التوقيع

قال المتنبى

فإن سمعت كلاماً فيك جاوزه ... وخل قائله في غيه ساري
فما تبالي السما يوماً إذا نبحت ... كل الكلاب وحق الواحد الباري
لو كل كلب عوى ألقمته حجراً ... لأصبح الصخر مثقالاً بدينار
أحـمـد غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
الدولة: Jordan
المشاركات: 2,178
خبرة السوق: 1 الى 3 سنوات
معدل تقييم المستوى: 11
ali88 is on a distinguished road
افتراضي رد: تكميل تقتطع لنفسها نسبة من الارباح
64#
26 - 10 - 2017, 05:35 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحـمـد مشاهدة المشاركة
بخصوص السحب حقولك انا بعمل ايه
انت دلوقتى معاك حساب اودعت به واستلمت بونص
تقدر تفتح حساب تانى وتحول عليه الارباح اول باول
وتسحب منه مرة واحدة فى الشهر بدون اى مصاريف
هي فكرة
لكن بالنسبة لي اذا لم يتم تحويل الارباح الى حسابي و بقيت بالشركة فلا اعتبرها ارباح الا اذا تم ايداعها في حسابي....
عشان هيك الفكرة مو زابطة معي
ولكنحتى الان ارى ان fxdd احسن السيئين او ماذا رأيك لانك جربتها مطولا؟
تجياتي
أحـمـد likes this.
ali88 غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
الصورة الرمزية احمد ريان
مشرف سابق
الصورة الرمزية احمد ريان
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الدولة: بلاد الله
المشاركات: 26,808
معدل تقييم المستوى: 36
احمد ريان will become famous soon enough
افتراضي رد: تكميل تقتطع لنفسها نسبة من الارباح
65#
01 - 11 - 2017, 09:02 PM
ابو حميد معي لك رساله

اولا شركه تيك ميل ليس لها علاقه بالمنتدي سوي بانر اعلاني مدفوع الاجر لفتره محدده


ثانيا ممنوع تواجد مندوب لهم او الرد علي العملاء في المنتدي

الرساله هي لازم تتواصل معاهم انت اولا ببيانات الحساب لمعرفه الاسباب وحل المشكله


تحياتي
احمد ريان غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس


إضافة رد

أدوات الموضوع


جديد مواضيع منتدى برامج التداول و الشارتات و الشركات


07:34 PM