• 2:22 مساءاً

توضيح ونصيحه

موضوع مغلق
Like Tree48Likes

الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero

flymero is on a distinguished road
افتراضي رد: توضيح ونصيحه
41#
26 - 11 - 2017, 07:47 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمـد رضــا مشاهدة المشاركة
انت لا تقبل أي انتقاد
وشايف الكل غلط
وانت صح!
لا حول ولا قوة الا بالله
الله يشفيك
وحاول تكون أكثر لباقه في الرد

انتقادكم غير موضوعى وحافظين مش فاهمين , وقولت لكم اذا حد عندة حساب ويقدر يعمل او يورينى نتايج لأفضل من كده يبقى هتقبل النقد بصدر رحب
لكن التشكيك والتدخل فى نيتى وكأنكم تعلمون الغيب؟!!!! بأمارة ايه عرفتوا اللى جوايا ؟
انتو شوية مبتدأين حافظين كلمتين بترددوهم للهجوم وخلاص , ومتخيلين ان كل الناس اصحاب اغراض وطمعانه فيكم ,
انا كنت بقدم نصايح من تجربتى وحولتم الموضوع لادارة حسابات , علما بأنى كررت الكلام وقولت انا مش محتاج من حد حاجة ولا بهدف لشىء , وبرضو بكل غباء مصممين تكملوا فى نفس الاسطوانه , اقول ايه المفروض..؟؟؟؟؟

عموما الى عنده حساب زى ده ونتيجه زى دى يورينا شغله
وتحدى , حد يجيبلى نتيجة شخصيه له مثل حسابى بالتوقيع , او يورينى النتيجة اللى قدر يحققها ووقتها سأعترف أنى لا افقه شىء

متأكد ان اللى بيتكلموا دول شوية مبتدأين لا يفقهون شيئا , وميعرفوش غير الهجوم بدون ادنى وجه حق
ربنا يشفيكم انتم

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
وقل ربي زدني علما
صدق الله العظيم

flymero غير متواجد حالياً  

الصورة الرمزية flymero
عضو فـعّـال
الصورة الرمزية flymero

flymero is on a distinguished road
42#
26 - 11 - 2017, 07:54 PM
ياريت الى داخل الموضوع ميتكلمش عن حساب التوقيع , لانه مش سبب الموضوع, لأنه الناقد والمهاجم بيبقى معروف انه انسان فاشل او جاهل او مش مستوعب ان فى حد ناجح ,

الهدف من كتابة الموضوع معلن ومكتوب انه نصايح , اللى حابب ياخد بيها هو حر واللى مش حابب انشاله عنه ما خدها

وياريت نبطل قرف وجهل وسوء ظن وتدخل فى النوايا والتشكيك ,. محدش حط ايده فجيب حد ,
وكلنا عارفين البير وغطاه وعارفين ان الغالبية هنا تعبانه ومتملكش تشحن حساب وعلى قدد حالها
والله الغنى عنكم ,

برجاء كل شخص محترم يحترم نفسه ويخليه فحاله , ومنبقاش زى قطيع الغنم ماشيين ورا بعض وداخلين نهاجم فموضوع فرعى لم اطرحه ولم اتحدث عنه

التوقيع

بسم الله الرحمن الرحيم
وقل ربي زدني علما
صدق الله العظيم

flymero غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

ابو شلق is on a distinguished road
43#
26 - 11 - 2017, 09:11 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flymero مشاهدة المشاركة
انا فكرت فكلامك بصراحه وبعتذرله ان غلطت فى الست الوالده , لكن بالنسباله هو انا عند كلامي , شايفه حاقد وغيور وعيل فاشل
خير الخطائين التوابين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو أحمد الهوارى مشاهدة المشاركة
بعيدا عن الإدارة والمشرفين والداتى متوفيه منذ عام ولن اسامحك بحقها إلى يوم الدين والله عز وجل حكم بيننا وحسبى الله ونعم الوكيل ..

الكلام الوسخ مفيش اسهل منه ولكنه عند ربنا لهو عظيم..

على فكرة بيوما ما هتجد نفسك قاعد بمكتبى وهاذكرك وقتها

يا عم ابو احمد هالكلام لك ولصاحب الموضوع ولكل المشاركين

قال الرسول عليه الصلاة والسلام لصحابته يدخل عليكم رجل من اهل الجنه فدخل صحابي وتكرر الامر ثلاث مرات ودخل نفس الصحابي

فعزم احد الصحابه وذلك من المنافسه الشريفه وحب الخير والطمع بالفوز بالجنه فعزم ان يراقبه فذهب للصاحبي الذي اشار له النبي واستأذن منه ان يبيت عنده كام ليله

فوافق وبعد مضئ الليالي وهو بضيافته استغرب الصحابي الثاني للمضيف فقال ما بك بأخبره بحديث الرسول وقال لم اجد كثير عباده او صلاة او ذكر

فأخبره الصحابي المبشر بالجنه انه من أن يضع رأسه قبل النوم يسامح ويحل كل من أخطا بحقة او غتابه وأنه ينام بقلب سليم ليس به حقد او حسد او كره
ابو شلق غير متواجد حالياً  
عضو نشيط

ابو شلق is on a distinguished road
44#
26 - 11 - 2017, 09:14 PM
اللهم اغفر لأم ابو احمد ووالدي وجميع موتى المسلمين
ابو شلق غير متواجد حالياً  

موضوع مغلق

جديد مواضيع منتدى تداول العملات العام

02:22 PM