
رد: فكرة جديدة مطلوب لها اكسبيرت
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سمير محمد ارمان
السلام عليكم
ممكن تجرب كده
يتم التحكم فى بداية عمل التوقيت من Time_Start
على اساس توقيت المنصة
انتهاء العمل من Time_End
عند انتهاء التوفيت يتم اغلاق كل الصفقات وعدم فتح صفقات جديدة
ارجو التجربة على حساب تجريبى
تحياتى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد سلمان
السلام عليكم
اخي م / سمير
الاكسبيرت لم يفتح ولا صفقة واحدة
وايضا ارجوا تعديل وقت الاكسبيرت حسب توقيت المنصه
شوف الاسهم على الشارت

السلام عليكم
من صورة الشارت السهم الموجود امام كلمة Hour
هى توقيت المنصة
عند العمل
شوف التوقيت عندك او التوقيت المطلوب العمل عليه عندك
وتوقيت المنصة
مع عمل تعديل الوقت عندك مع توقيت المنصة
ويكون بداية العمل من هذا التوقيت Time_Start
انتهاء العمل من هذا التوقيت Time_End
هنا الاكسبيرت يعمل فقط فى فتح الصفقات
من بداية توقيت وانتهاء التوقيت فقط
ارجو تكون وضحت الصورة
تحياتى